(gratis?) programma om filmpjes te bewerken
dinsdag 8 maart 2011 om 11:41
Van mijn schoonouders hebben we een filmcamera gekregen, zodat we straks de eerste tandjes, woordjes, stapjes enz van onze baby kunnen filmen. In de vakantie wat geoefend, en nu wil ik eigenlijk ook wel graag iets meer doen met deze filmpjes.
Wie weet/heeft ervaring met een (niet te ingewikkeld) programma waarmee je je filmpjes korter kunt maken, ander geluid (ingesproken of muziek) eronder kunt zetten en teksten toe kunt voegen?
Het liefst download ik eerst ergens iets wat gratis is, om te kijken of ik het echt leuk vind en regelmatig ga doen, daarna zou ik ook best iets willen kopen ervoor.
Wie weet/heeft ervaring met een (niet te ingewikkeld) programma waarmee je je filmpjes korter kunt maken, ander geluid (ingesproken of muziek) eronder kunt zetten en teksten toe kunt voegen?
Het liefst download ik eerst ergens iets wat gratis is, om te kijken of ik het echt leuk vind en regelmatig ga doen, daarna zou ik ook best iets willen kopen ervoor.
dinsdag 8 maart 2011 om 11:51
De meeste computers / laptops hebben Windows moviemaker. Dat is een simpel basisprogramma waar je wel genoeg aan zult hebben. Stapje verder is Pinnacle studio. Daar kun je eenmalig een trial van downloaden die 60 dagen geldig is geloof ik. Dat is een leuk programma met heel veel opties. Als je er geen verstand van hebt, raad ik je gewoon moviemaker aan. Daar kom je wel uit. Is te vinden bij programma's en dan Windows live, volgens mij.
dinsdag 8 maart 2011 om 12:41
Windows movie maker is goed, maar ik werk liever met video edit magic 4.4
Zou het wel downloaden met bijvoorbeeld bittorrent zodat je het onbeperkt kunt gebruiken. Moet je zoeken naar video edit magic 4.4 cracked, zodat je geen code hoeft in te voeren.
Verder zijn er als je zoekt op free trial of free version video editor genoeg programma's te vinden.
Windows movie maker en Video edit magic 4.4 moet je wel echt even onder de knie krijgen, dus eventueel helpfunctie of tutorial doen.
Zou het wel downloaden met bijvoorbeeld bittorrent zodat je het onbeperkt kunt gebruiken. Moet je zoeken naar video edit magic 4.4 cracked, zodat je geen code hoeft in te voeren.
Verder zijn er als je zoekt op free trial of free version video editor genoeg programma's te vinden.
Windows movie maker en Video edit magic 4.4 moet je wel echt even onder de knie krijgen, dus eventueel helpfunctie of tutorial doen.
dinsdag 8 maart 2011 om 14:43
dinsdag 8 maart 2011 om 15:51