Heeft iemand ervaring met de Samsung Galaxy Note?
dinsdag 13 maart 2012 om 00:11
Hoi hoi,
Vraagje, ik mag een nieuw abonnement met een nieuwe telefoon uitkiezen en ik heb de Samsung Note op het oog.
Ik internet best veel met mijn telefoon dus deze lijkt me echt heel erg fijn, maar mijn idee is dat een nieuwe telefoon welke net is uitgebracht toch best wat (kleine) foutjes kan bevatten. Daarom wil ik graag weten van de mensen die zo'n telefoon hebben, werkt hij goed? geen rare kwaaltjes oid?
Hoe is hij verder in gebruik, valt het tegen dat hij zo groot is of is het juist fijn?
Thanx alvast!
Liefs
Vraagje, ik mag een nieuw abonnement met een nieuwe telefoon uitkiezen en ik heb de Samsung Note op het oog.
Ik internet best veel met mijn telefoon dus deze lijkt me echt heel erg fijn, maar mijn idee is dat een nieuwe telefoon welke net is uitgebracht toch best wat (kleine) foutjes kan bevatten. Daarom wil ik graag weten van de mensen die zo'n telefoon hebben, werkt hij goed? geen rare kwaaltjes oid?
Hoe is hij verder in gebruik, valt het tegen dat hij zo groot is of is het juist fijn?
Thanx alvast!
Liefs
dinsdag 13 maart 2012 om 08:16
De note is een vreselijk goed apparaat, fantastisch scherm en prima batterijduur. Daarbij is hij ook nog eens vreselijk snel. Kinderziektes zitten er bij mijn weten niet in, draait gewoon op android 2.3 en binnenkort volgt de update naar 4.0.
Maar ja, die grootte he.. Het schijnt heel snel te wennen, maar ik vind hem wel een beetje tè misschien..
Maar ja, die grootte he.. Het schijnt heel snel te wennen, maar ik vind hem wel een beetje tè misschien..
dinsdag 13 maart 2012 om 08:16
Ik heb de note nu 3 maanden en ben er nog steeds ontzettend blij mee. Ik heb nog geen foutjes kunnen ontdekken en heb nog geen vastlopers o.i.d. gehad. Verder is ie goed te bedienen (na wat oefenen ook met 1 hand) en is het grote scherm een voordeel voor bijv. (hd!) films kijken, internetten en Draw Something. Hij maakt écht mooie foto's en filmpjes, speelt goed af, is lekker snel en ik vind het gewoon een hele mooie telefoon. De S-pen is ook erg handig en heeft fijne extra opties. Je krijgt overigens standaard 2 achterkantjes bijgeleverd; de standaard en een die je kunt dichtklappen om je scherm te beschermen. Ik zeg doen!
Some people aim at nothing in life and hit it with amazing accuracy..
dinsdag 13 maart 2012 om 10:08
Geen gebruikerservaring maar ik heb hem wel even gezien en vastgehouden bij een collega. Vond hem te klein voor een tablet en te groot voor een telefoon.
Wat wil je er precies op internetten, want een beetje telefoon heeft tegenwoordig een goed 4.3 inch scherm en dat is prima af te lezen. En vind ik het te klein, pak ik liever een volwaardige tablet.
Wat wil je er precies op internetten, want een beetje telefoon heeft tegenwoordig een goed 4.3 inch scherm en dat is prima af te lezen. En vind ik het te klein, pak ik liever een volwaardige tablet.
dinsdag 13 maart 2012 om 11:28
Thanx voor de reactie's 
Nou, ik heb hem besteld!!
Ik twijfelde heel erg tussen de Note, Iphone 4S en de Galaxy SII. De Iphone is ondanks ie erg mooi is, gewoon te klein voor mij helaas. de Galaxy SII heeft mijn vriend, en die vind ik ook erg mooi, ook een redelijk groot beeldscherm, maar die Note hé, daar ben ik toch vanaf het begin al gek op, die grootte lijkt mij ideaal. Ik internet er best veel op omdat mijn vriend vaak de laptop gebruikt, en ik (nog) geen tablet of iets heb. Soms zit ik wel de hele avond of groot gedeelte van de dag op internet..en dan is zo'n Note denk ik wel ideaal. Ook als ik onderweg ben ofzo gebruik ik hem vaak dus vandaar en dat pennetje is ook erg handig denk ik.
Ik ben echt zo benieuwd, morgen krijg ik 'm geleverd!
Nou, ik heb hem besteld!!
Ik twijfelde heel erg tussen de Note, Iphone 4S en de Galaxy SII. De Iphone is ondanks ie erg mooi is, gewoon te klein voor mij helaas. de Galaxy SII heeft mijn vriend, en die vind ik ook erg mooi, ook een redelijk groot beeldscherm, maar die Note hé, daar ben ik toch vanaf het begin al gek op, die grootte lijkt mij ideaal. Ik internet er best veel op omdat mijn vriend vaak de laptop gebruikt, en ik (nog) geen tablet of iets heb. Soms zit ik wel de hele avond of groot gedeelte van de dag op internet..en dan is zo'n Note denk ik wel ideaal. Ook als ik onderweg ben ofzo gebruik ik hem vaak dus vandaar en dat pennetje is ook erg handig denk ik.
Ik ben echt zo benieuwd, morgen krijg ik 'm geleverd!
dinsdag 13 maart 2012 om 15:03
woensdag 14 maart 2012 om 19:57
Ja ik!
Ik vind hem geweldig!
Hij is groot ja, maar dat vind ik juist geweldig.
Niet echt problemen mee, goede batterijduur (record is 4 dagen en 3 uur!). Alleen soms na een paar keer opladen terwijl hij nog aan staat, is de volgende dag binnen een dag de batterij leeg. Dan moet ik hem weer even een keer opladen terwijl hij helemaal uitstaat en dan doet ie het weer goed.
Verder heb ik het idee dat het touchscreen iets slechter reageert. Vooral bij typen. Hij is ook iets langzamer, de letters komen 1 sec later dan ingetypt.
Internetten is fantastisch met het grote scherm.
Ja, toptoestel.
Ik vind hem geweldig!
Hij is groot ja, maar dat vind ik juist geweldig.
Niet echt problemen mee, goede batterijduur (record is 4 dagen en 3 uur!). Alleen soms na een paar keer opladen terwijl hij nog aan staat, is de volgende dag binnen een dag de batterij leeg. Dan moet ik hem weer even een keer opladen terwijl hij helemaal uitstaat en dan doet ie het weer goed.
Verder heb ik het idee dat het touchscreen iets slechter reageert. Vooral bij typen. Hij is ook iets langzamer, de letters komen 1 sec later dan ingetypt.
Internetten is fantastisch met het grote scherm.
Ja, toptoestel.