HELP Fitbit luxe

21-01-2022 22:04 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zojuist mijn fitbit luxe binnen gekregen.

Krijg ik hem gewoon niet aan de praat! Aarrghhh!!

Wie o wie heeft er 1 en kan en wil mij helpen?

Als ik hem wil synchroniseren met de app dan stopt hij automatisch na een paar procent en zegt mislukt probeer opnieuw.

Uiteraard opnieuw geprobeerd. Alles is up to date, Bluetooth is aan en uit geweest.

Volgens het boekje moet ik een knopje indrukken op de oplader van de fitbit. MAAR ER ZIT HELEMAAL GEEN KNOPJE OP!

Inmiddels licht gefrustreerd dat het mij niet 123 lukt :facepalm:

Dus Vivaforum help alsjeblieft :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Ik had dit ook! Maar het is uiteindelijk wel gelukt. Ik weet alleen niet meer hoe...

App geüpdate, ding geüpdate. Volgens mij gewoon laten liggen even en toen was het opeens wel gelukt. Alsof hij dus uit zichzelf opnieuw ging proberen.
Fitbit inspire had ik dit mee..
En dat ik toen na doorklungelen ook opeens gelukt
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat had ik ook. De Bluetooth verbinding is erg instabiel. Er is een update die dir probleem oplost, maar ja… daarvoor moet je dus een Bluetooth verbinding met je telefoon hebben en houden. Bij mij lukte het uiteindelijk na een halve dag proberen. Volhouden dus!
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Alle reacties Link kopieren
Heb toevallig ook een FitBit Luxe sinds 4 dagen. Heb je je FitBit aangesloten aan de oplader tijdens het koppelen/activeren?

Je activeert het scherm van je FitBit door er twee keer op te tikken. Als je hem via Bluetooth koppelt met je telefoon, moet je eerst een toegangscode invoeren die op je FitBit verschijnt. Toen mijn FitBit gekoppeld was, moest hij meteen een update doen (mijn telefoon moest er vlak naast liggen en ik had de FitBit in de oplader gehouden tijdens de update). Duurde wel een kwartiertje ofzo, maar daarna werkte hij.

Kom je er zo uit denk je?
Toegang geven aan app al geprobeerd?
Alle reacties Link kopieren
Aaa bekend probleem dus. :whip:

Ik ga morgen nog een poging wagen. Hopen dat het dan ineens lukt! Ik ben er voor vandaag even klaar mee!

Ik heb toegang aan de app gegeven.
Alle reacties Link kopieren
Na een heleboel pogingen is het ineens gelukt :cheer2:

Maar, hoe krijg je het voor elkaar dat je whatsapp meldingen krijgt op de fitbit (via iphone). Bellen lukt wel maar berichten weergeeft hij niet.
Alle reacties Link kopieren
Dat heb je met Fitbit... soms werkt hij en soms niet...
Er is een lijst waar je kan aanvinken waarvan je meldingen wil krijgen op je Fitbit... en bij mij werkt dat soms wel en soms niet... na opladen is het meestal afwachten of de meldingen er door komen of niet. Heb er mee leren leven...
Heb wel gemerkt dat de apps pas op die lijst verschijnen nadat er een bericht binnen gekomen is. Zolang er bvb geen whatsapp bericht binnen gekomen was stond whatsapp niet in die lijst.
Alle reacties Link kopieren
initiumnovum schreef:
22-01-2022 09:03
Na een heleboel pogingen is het ineens gelukt :cheer2:

Maar, hoe krijg je het voor elkaar dat je whatsapp meldingen krijgt op de fitbit (via iphone). Bellen lukt wel maar berichten weergeeft hij niet.
Daar moet je ergens nog toestemming voor geven. Blader eens door de instellingen op app en telefoon.
Als dat alles klopt en hij het nog steeds niet doet, helpt bij mij opnieuw verbinden of opstarten altijd.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Alle reacties Link kopieren
Attraverso schreef:
22-01-2022 09:17
Dat heb je met Fitbit... soms werkt hij en soms niet...
Er is een lijst waar je kan aanvinken waarvan je meldingen wil krijgen op je Fitbit... en bij mij werkt dat soms wel en soms niet... na opladen is het meestal afwachten of de meldingen er door komen of niet. Heb er mee leren leven...
Heb wel gemerkt dat de apps pas op die lijst verschijnen nadat er een bericht binnen gekomen is. Zolang er bvb geen whatsapp bericht binnen gekomen was stond whatsapp niet in die lijst.
Waar vind ik die lijst? Wat een :fortune: gedoe allemaal zeg! Ik heb er 1 aangeschaft omdat een aantal mensen in de omgeving helemaal enthousiast waren. Maar nu ben ik even niet zo blij. Ben wel blij dat ik niet de enige ben met ‘problemen’.
Alle reacties Link kopieren
S7rin schreef:
22-01-2022 10:22
Daar moet je ergens nog toestemming voor geven. Blader eens door de instellingen op app en telefoon.
Als dat alles klopt en hij het nog steeds niet doet, helpt bij mij opnieuw verbinden of opstarten altijd.
Alles klopt, maar ik ben een beetje huiverig voor opnieuw verbinden omdat dat zo moeizaam ging.
Alle reacties Link kopieren
Ambivert schreef:
21-01-2022 22:55
Heb toevallig ook een FitBit Luxe sinds 4 dagen. Heb je je FitBit aangesloten aan de oplader tijdens het koppelen/activeren?

Je activeert het scherm van je FitBit door er twee keer op te tikken. Als je hem via Bluetooth koppelt met je telefoon, moet je eerst een toegangscode invoeren die op je FitBit verschijnt. Toen mijn FitBit gekoppeld was, moest hij meteen een update doen (mijn telefoon moest er vlak naast liggen en ik had de FitBit in de oplader gehouden tijdens de update). Duurde wel een kwartiertje ofzo, maar daarna werkte hij.

Kom je er zo uit denk je?


Ik heb precies hetzelfde gedaan maar de verbinding viel steeds weg ook al lagen ze naast elkaar.
Alle reacties Link kopieren
initiumnovum schreef:
22-01-2022 10:34
Alles klopt, maar ik ben een beetje huiverig voor opnieuw verbinden omdat dat zo moeizaam ging.
Snap ik :) Was ik ook. Maar als je je updates hebt uitgevoerd, zou dat probleem met moeilijk verbinden voorbij moeten zijn.
Je kan op je horloge gewoon bij de instellingen een knopje aan en uit schuiven om de GPS aan en uit te zetten. Dat is geen ingrijpende handeling.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven