Hoe forummen jullie zoal?

06-02-2014 22:46 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo af en toe zit ik es een uurtje achter elkaar te forummen. Dan reageer ik vaak ik een stuk of wat topics. Of die topics een beetje gemakkelijk in de gaten te houden open ze dan vaak in apart tabbladen en zo switch ik dan aldoor wat heen en weer. Maar iedere keer moet ik dan weer die tabbladen verversen en naar beneden scrollen. En dat is eigenlijk best irritant.

Hoe doen jullie dat? Zijn er nog handige trucs?
De pagina met 'jouw laatste' opslaan als favoriet, en van daaruit zie je meteen of er nieuwe berichten na jou zijn geplaatst.

Dan is een tvp of echte reactie wel noodzakelijk.
Klik onder je eigen avatar op het loepje dan zie je de onderwerpen waarin je gereageerd hebt. Die bij je favorieten zetten.

Klaar!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Volgorde van de berichten veranderen naar nieuwste eerst, werkt beter. Moet je wel eerst ingelogd zijn.
Ik forum op de mobiele site en daar heb je een knop 'actieve onderwerpen van mijzelf'.
.
Ik forum erg wisselend in uren. Soms een dag of drie niet en dan weer twintig keer per dag tien minuten. Of een hele avond aan 1 stuk. Ik heb maar zelden verschillende viva tabbladen openstaan.

Ik heb wel meerdere tabbladen openstaan, omdat ik forum tussen de bedrijven door. Dus ik ben vaak aan het mailen, dingen aan het opzoeken, een foto-album aan het maken, forummen, website aan het bijhouden en administratie aan het doen door elkaar heen. Daarvoor heb ik al die tabbladen nodig. Voor het viva forum ga ik telkens naar de laatste pagina. Dus ja, voor nieuwe reacties moet ik dan inderdaad de pagina verversen. Meestal geen probleem, want ik heb snel internet. Ik forum eigenlijk nooit mobiel. Tenzij ik misschien op vakantie ben en ik wil even wat internet-achtigs doen.
Ik forum meestal via de app omdat de grootte van de internetsite niet klopt op mijn mobiel. Dus ik scroll eerst naar beneden en dan nog opzij voor dat wieltje aan de onderkant met de paginanummers. Duurt dus wel even voordat ik de meest recente reacties gelezen heb.
Some flies are too awesome for the wall
Ok, dank voor de tips! Ik ga es wat uitproberen met die pagina's
De app is kut. Gewoon http://mobiel.viva.nl/forum
.
Ik ben superonhandig.. Ben er net achter hoe ik makkelijk topics kan opzoeken waar ik eerder in gereageerd heb

Dus geen tips hier. Maar al met al mag je volgens mij wel zeggen dat het nu en dan wat overzichtelijker had gekund.
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Ik onthoud meestal gewoon welke topics ik aan t volgen ben. Werk niet met favorieten.

Soms vergeet ik ook dat ik ergens schreef. Als ik teveel topics tegelijk volg.

Wel gebruik ik veel de top 10 of top 20.
Ik forum via 'mijn laatste' en 'nieuwe topics', alles in één tabblad
Ik loep mezelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven