Hoe gaat batterij iPhone langer mee?
woensdag 27 februari 2013 om 13:22
1. Schakel Bluetooth uit
2. Pas de helderheid van je scherm aan
3. Locatievoorzieningen beperken
4. Push-notificaties uitschakelen
5. E-mail niet automatisch verversen
6. Wi-Fi uitschakelen
7. Vliegtuigmodus af en toe inschakelen
8. Equalizer uitschakelen
9. Schakel 3G uit
10. Koop een externe batterij of speciale iPhone-case
2. Pas de helderheid van je scherm aan
3. Locatievoorzieningen beperken
4. Push-notificaties uitschakelen
5. E-mail niet automatisch verversen
6. Wi-Fi uitschakelen
7. Vliegtuigmodus af en toe inschakelen
8. Equalizer uitschakelen
9. Schakel 3G uit
10. Koop een externe batterij of speciale iPhone-case
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 27 februari 2013 om 13:25
Ja, vooral 3G uitzetten! Als hij gewoon in je tas zit of op je bureau ligt heb je er geen last van omdat wel alle berichten enzo binnenkomen, maar scheelt aanzienlijk in batterijverbruik!
En als je dan wil facebooken ofzo ff inschakelen (werkt bij mij niet als 3G uit staat)
En verder heb ik standaard in mijn tas een reislader zitten en 1 in de auto die past op sigarettenaamsteker.
En als je dan wil facebooken ofzo ff inschakelen (werkt bij mij niet als 3G uit staat)
En verder heb ik standaard in mijn tas een reislader zitten en 1 in de auto die past op sigarettenaamsteker.
'Wie de werkelijkheid durft aan te kijken en het daarbij weet uit te houden, kan het overkomen dat er een andere kijk op de werkelijkheid komt.' Frans Vosman
woensdag 27 februari 2013 om 13:29
woensdag 27 februari 2013 om 13:29
Kijk hier even Snoopy
http://www.applespot.nl/1 ... ij-minder-snel-leeg-gaat/
http://www.applespot.nl/1 ... ij-minder-snel-leeg-gaat/
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 27 februari 2013 om 15:11
quote:Zusenzoo schreef op 27 februari 2013 @ 13:47:
Alle smartphones moet je gewoon iedere 24 uur opladen, geen uitzondering,of je moet inderdaad alles uitzetten, lekker smart.
Maar gewoon zorgen dat je hem iedere avond oplaad.
Hoe kom je daar nou bij Dat is écht niet zo hoor.
Ik heb de nieuwe xperia z, nou en hij is 1 dag en 8 uur mee gegaan op 1 accu. Daarbij is het scherm 4 uur en 40minuten totaal aan geweest.
Spelletjes gespeelt, uitzendinggemist gekeken. En paar uur radio geluisterd waarbij de schermtijd niet berekent word. Scheelt dat hier functie 3g/wifi vanzelf uitgaat als beeldscherm uit is.
Hij was net nog op 9 procent en dan kon hij standbye nog 4 uur mee, maar ik dacht ik laad hem maar op, aangezien ik vanavond weg moet. En er thuis ook nog even gemakkelijk mee wil spelen!
Alle smartphones moet je gewoon iedere 24 uur opladen, geen uitzondering,of je moet inderdaad alles uitzetten, lekker smart.
Maar gewoon zorgen dat je hem iedere avond oplaad.
Hoe kom je daar nou bij Dat is écht niet zo hoor.
Ik heb de nieuwe xperia z, nou en hij is 1 dag en 8 uur mee gegaan op 1 accu. Daarbij is het scherm 4 uur en 40minuten totaal aan geweest.
Spelletjes gespeelt, uitzendinggemist gekeken. En paar uur radio geluisterd waarbij de schermtijd niet berekent word. Scheelt dat hier functie 3g/wifi vanzelf uitgaat als beeldscherm uit is.
Hij was net nog op 9 procent en dan kon hij standbye nog 4 uur mee, maar ik dacht ik laad hem maar op, aangezien ik vanavond weg moet. En er thuis ook nog even gemakkelijk mee wil spelen!
woensdag 27 februari 2013 om 15:30
woensdag 27 februari 2013 om 16:02
Ik heb ook het idee dat de batterij nu minder lang meegaat dan een jaar geleden. Toen redde ie het 1,5 dag tot 2 dagen zonder opladen. Moet wel zeggen dat er nu veel meer apps opstaan.
Maar kan het dan geen kwaad om je telefoon altijd 's nachts op te laden, terwijl de accu dan bijv. nog halfvol is? Wordt je accu daar niet lui van?
Maar kan het dan geen kwaad om je telefoon altijd 's nachts op te laden, terwijl de accu dan bijv. nog halfvol is? Wordt je accu daar niet lui van?
woensdag 27 februari 2013 om 18:02
woensdag 27 februari 2013 om 18:10