Hotmail.com bij jou ook steeds vaker onbereikbaar?

30-03-2012 18:41 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Sinds een paar weken is mijn hotmail.com account steeds slechter te raadplegen. De melding zegt dat de site niet vindbaar is. Komt dit bij meer mensen voor en weet iemand of er iets aan te doen is? En zo ja, wat ?

Alvast dank!
bij mij ook,ze vragen om m,n 06 nummer wat ik dus niet geef.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
Nergens last van? Dat 06 nummer vragen ken ik ook niet.
Ja! Ik ga n nieuwe mail aanmaken. Gmail ofzo?
Heb hotmail en gmail, nergens last van, bij geen van beide
Je hebt een virus of een erg rottige internetverbinding. Ik gok het eerste.
Om mijn 06-nummer vragen ze niet. Een ander mailadres is een optie alleen ben ik toch best gehecht aan mijn oude trouwe hotmailadres....
Geen last van.
.
.
ik heb er ook last van, maar ik heb nu een gmail account aangemaakt en mijn hotmail adres eraan gekoppeld, dus alles wat op hotmail binnenkomt, komt ook daar binnen en je kunt als je vanuit gmail post ook je hotmail als uitgang maken (eeh, snap je wat ik bedoel? het wordt vrij goed uitgelegd op de gmail site)
Geen last van,kan het een virus zijn?
Ook last van! Site 'niet vindbaar' of 'geen verbinding mogelijk'

Zowel thuis als op m'n werk als op andere computers dus geen virus. Heel soms met FaceBook ook trouwens.

Paar keer refreshen en dan doet ie het meestal wel weer. Heel raar, maar zal wel weer overgaan?
Geen last van hier.
.
Heb het zowel bij FireFox als bij Internet Explorer.

Ik zit er niet erg mee hoor, uiteindelijk opent ie altijd wel, maar het was even als reactie op de TO: ik herken het ook.
Dank tot nu. Scheelt in ieder geval dat ik niet de enige ben! Refreshen lijkt een handige tip die ik ga gebruiken en ook de gmail site ga ik raadplegen. Ik heb het zo af en toe ook op mijn telefoon dus of het dan een virus kan zijn? Ik ga ermee aan de slag.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven