hotmail op blackberry

18-12-2010 20:14 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal,

Ik vroeg mij af of er iemand is die er nog een goede tip heeftt..

Ik heb zelf al een beetje zitten googlen en van alles geprobeerd. Het volgende is het geval;

Ik ontvang sinds woensdag geen email meer op mn blackberry. Ik heb een hotmail account en die heb ik gesynchroniseerd met mn hotmail inbox. Versturen van email lukt wel, maar mn blackberry haalt niets binnen. Ik heb al van alles geprobeerd, ik heb mn telefoon ge-update zonder resultaat, ik heb mn telefoon aan en uit gezet geen resultaat, batterij eruit, emailadres verwijderd en opnieuw geinstalleerd, gegoogled, zelfs een andere blackberry geprobeerd maar daar ervaar ik hetzelfde probleem.

Heeft iemand goede ideen om dit op te lossen?
Ik heb precies hetzelfde probleem!

Geen tip dus, maar ik lees ff mee
Ja volgens mij is het iets met de hotmail/blackberry probleem want heb het dus ook op mn andere blackberry.

Niet dat ik niet zonder mn email kan, alleen het irriteert mij mateloos dat ik de oplossing niet weet..
Ik krijg net ineens 8 nieuwe mailtjes binnen op mijn BB. Wel vreemd, want toen ik mijn mail net checkte via mijn pc had ik 21 ongelezen mails.. Maar goed, er is enige activiteit!
Mmm lucky you.. Hier geen enkele activiteit.. Heb nog even een testmailtje naar mijzelf gestuurd maar geen actie. Misschien dat ik morgen maar eens terug naar de winkel ga. Wellicht dat ze me daar verder kunnen helpen. Als je meer mails krijgt laat je het mij dan weten?
Ja, dat is wel een goed idee. Ik ben ook weleens terug naar de winkel gegaan met een probleempje, en ondanks dat ik hem al maanden had, hebben ze me heel goed geholpen. Laat je het nog even weten? I'll keep you posted.
Nou ik ben bij de winkel geweest, maar er schijnt iets met een serverinstelling mis te zijn. Nu moet ik iets invullen op internet, maar dat gaat niet, want die geeft steeds een foutmelding. Dus morgen maar weer bellen. Hoe is het bij jou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven