Hotmail (weer!) plat?

20-09-2007 01:59 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pas geleden lag Hotmail plat, er waren hier ook mensen die er last van hadden. Na een dag of wat ging alles weer prima. Maar nu kan ik er weer niet bij. Ben ik de enige???
Ha Rouke,



Yep, zal ik doen. Vooralsnog zie ik niets, maar heb dan ook nog geen online slachtoffer gevonden (lees online contactpersonen), haha.
Alle reacties Link kopieren
He dibbes, je kunt iemand ook offline even iets mededelen..

dan weet je het hopelijk...
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor......het is weeeeeeeeeeeeeeer zover...pffffffff
Alle reacties Link kopieren
*****Windows Live Hotmail was not able to sign in to your account at this time. Please try again later.****



Help.........
Hoi Bikkelientje,



Dat klinkt alsof hun server even overbelast is. Of die van je internet provider. Is het inmiddels al opgelost?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb volgens mij nergens last van..

@Dibbes: is jouw probleem foetsie?



idd. nergens last van.. X-D
Hi Rouke,



Dat klopt, dat ik natuurlijk ook offline iemand een bericht kan sturen, alleen...dan krijg ik die foutmelding niet. Die krijg ik alleen als ik mezelf van offline naar online zet en dan iemand aanspreek. Direct online aanmelden is ook direct foutmelding.

Heel suf dus allemaal.



Maar oke, zal wel goedkomen....is wel zwaar irritant
Alle reacties Link kopieren
Dibbes1 schreef op 22 oktober 2007 @ 19:11:

dank, voor vriendelijkheid! *snip.. snap*



Maar oke, zal wel goedkomen....is wel zwaar irritant




He dibbes,

Weet je hoe je 'n "screenshot"/foto van de foutmelding kan maken?? of de screenshot zo kunt bewerken dat ik/wij enkel de foutmelding zien?
Ha Rouke,



Ja, ik weet hoe dat werkt, een screenshot. Ik zal straks eens een onverlaat een offline berichtje sturen haha, zien wat er gebeurt en dan zal ik die plaatsen, mits ik er hier op dit forum achter kom hoe iets up te loaden, want sinds die nieuwe versie is me dat nog niet gelukt. Maar mss dat ctrl-v, ctrl c ook wel lukt.



Tnx vast voor je hulp en het meedenken he. Top!
Alle reacties Link kopieren
'n plaatje uploaden is vrij makkelijk:

plaatje plaatsaen op photobucket, imageshack, picasa van google, je eigen site, mijnalbumnl, my space, etc..



Linken gaat als volgt: [img]plaatjes link[/img]



zoals: http://img81.imageshack.us/img81/2241/tempmissroukemj3.jpg via imageshack, dit was trouwens 'n plaatje als grapje voor: forum[@]sallandautomatisering..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven