ik word gek van mijn Blackberry

11-10-2010 20:18 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
van mijn blackberry. Ik heb een Bold 9000 en nu zit de trackball (je weet wel balletje in midden waar je mee bestuurt, tevens cursor) vast.

Hij gaat nog wel naar links en rechts en ook naar onderen, maar niet meer naar boven. Ik kan dus lang niet meer alles doen, mail checken, sms-en etc, want ik kom maar tot bepaalde functies.

Hij heeft t al eerder gehad maar dan na een minuut ofzo "schoot" ie weer los. Nu al hele middag...ja, morgen naar winkel, maar wie weet een trucje?

oh, ik moet zo verder werken, dus als ik niet reageer, vandaar...
telefoon uitzetten.

Batterij er even uit en weer in..

Telefoon weer aanzetten.

Nou heb ik geen blackberry hoor maar had vaak vastlopers met vorige Nokia.

Toen vertelde een telefoonpersoon me dat dat kwam omdat er tegenwoordig zoveeel in zo'n telefoon zit dat aan en uitzetten kan helpen om even te "resetten"
hoi

al paar keer gedaan, werkt niet
mijn telefoon deed dat ook en was daarmee ook gewoon kapot... beetje jammer van een telefoon van 6 maanden oud..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Drupje dreft op het bolletje, en op een stukje keukenrol heen en weer rollen... Zit vast een vuiltje in. Bold9700 heeft dat probleem niet meer, die heeft een touchpad
Aliquando et insanire lucundum est
probeer te rollen over/ op een stuk papier.
quote:biol schreef op 11 oktober 2010 @ 20:31:

mijn telefoon deed dat ook en was daarmee ook gewoon kapot... beetje jammer van een telefoon van 6 maanden oud..

echt waar??

mijne is nog geen jaar oud, oh, wacht een jaar deze maand, ik heb contract van 2 jaar.

Heen en weer rollen ga ik proberen, met en zonder dreft
En ? hielp het ?
Aliquando et insanire lucundum est
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

krijg er de schijt van...
Heen en weer rollen werkte bij mij ook niet....
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Terug brengen voor reparatie als het nog geen jaar geleden is. Blackberry heeft de policy om hem dan te vervangen tenminste dit die bij 90% van de trackball gevallen.

Vriend heeft hem net weer terug nieuw! Zijn trackball liep ook vast en hij bladderde af, nu heeft die dus weer een splinter nieuwe .

Tip breng hem naar de phonehouse krijg je vervangend exemplaar mee, wel borg betalen en het kan meer als een maand duren maar je krijgt hoogst waarschijnlijk een nieuwe!
Terug naar de fabrieksinstellingen?
Daar gaat die trackball echt niet van rollen, het is toch iets met het apparaat zelf niet met het systeem TO?
ja, tis in/aan de phone zelf en niet t binnenste gedeelte. Zucht..zal er mee terug moeten...
De titel is aangepast, zodat in één oogopslag is te zien dat dit topic op digi hoort en niet op psyche .
engel 3
hhahaah, oke, vond t wel een leuke....maar snap t.

Thnx
hij doet t ineens weer YEAHHHHHHH

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven