internet op Reis Dagbundel van Vodafone
maandag 23 mei 2011 om 16:41
Ik heb hem gehad tijdens mijn vakantie in Oostenrijk. Heb geen addertje onder het gras gevonden (tenzij ik mijn nota daarna niet goed bekeken heb)...
Je krijgt een sms als je je daglimiet hebt gebruikt en dan kan je dus kiezen erover te gaan of te wachten met de daarbij behorende kosten of tot de volgende dag als je weer opnieuw 35mb hebt.
Je krijgt een sms als je je daglimiet hebt gebruikt en dan kan je dus kiezen erover te gaan of te wachten met de daarbij behorende kosten of tot de volgende dag als je weer opnieuw 35mb hebt.
maandag 23 mei 2011 om 17:17
quote:Vittel schreef op 23 mei 2011 @ 16:41:
Ik heb een blackberry en als ik gebruik zou maken van die bundel verlies ik de korting op mijn internetabbo voor de rest van de looptijd.
Ik zou als ik jou was even goed kijken op de site van Vodafone voordat je hem afsluit.
Dat is raar ja, maar geldt alleen voor blackberry.
Heb de Dagbundel vaker gebruikt, werkt prima.
Ik heb een blackberry en als ik gebruik zou maken van die bundel verlies ik de korting op mijn internetabbo voor de rest van de looptijd.
Ik zou als ik jou was even goed kijken op de site van Vodafone voordat je hem afsluit.
Dat is raar ja, maar geldt alleen voor blackberry.
Heb de Dagbundel vaker gebruikt, werkt prima.
Everytime you make a typo, the errorists win.
maandag 23 mei 2011 om 17:51
Je kan instellen dat je een smsje krijg (of dat gaat automatisch, weet ik even niet meer) dat je over de 35mb gaat. Als je dat in de gaten houdt, ga je dus niet over de 2 euro per dag heen. let er wel op dat de bundel niet in alle landen geldt, bijv. in Turkije niet.
Everytime you make a typo, the errorists win.