internet op Reis Dagbundel van Vodafone

23-05-2011 15:35 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Heeft iemand ervaring met de internet op Reis Dagbundel van Vodafone.

Voor ¤ 2,-- per dag tot 35mb.

Is dit echt "maar" ¤ 2,-- of zit er een addertje onder het gras?
Ik heb hem gehad tijdens mijn vakantie in Oostenrijk. Heb geen addertje onder het gras gevonden (tenzij ik mijn nota daarna niet goed bekeken heb)...

Je krijgt een sms als je je daglimiet hebt gebruikt en dan kan je dus kiezen erover te gaan of te wachten met de daarbij behorende kosten of tot de volgende dag als je weer opnieuw 35mb hebt.
Ik heb een blackberry en als ik gebruik zou maken van die bundel verlies ik de korting op mijn internetabbo voor de rest van de looptijd.

Ik zou als ik jou was even goed kijken op de site van Vodafone voordat je hem afsluit.
quote:Vittel schreef op 23 mei 2011 @ 16:41:

Ik heb een blackberry en als ik gebruik zou maken van die bundel verlies ik de korting op mijn internetabbo voor de rest van de looptijd.

Ik zou als ik jou was even goed kijken op de site van Vodafone voordat je hem afsluit.

Dat is raar ja, maar geldt alleen voor blackberry.

Heb de Dagbundel vaker gebruikt, werkt prima.
Everytime you make a typo, the errorists win.
Ik heb zelf een iphone en geen wifi in het hotel.

Ben nog aan het twijfelen om dit aftesluiten of "ouderwets" afentoe een internetcafe in te gaan.
Je kan instellen dat je een smsje krijg (of dat gaat automatisch, weet ik even niet meer) dat je over de 35mb gaat. Als je dat in de gaten houdt, ga je dus niet over de 2 euro per dag heen. let er wel op dat de bundel niet in alle landen geldt, bijv. in Turkije niet.
Everytime you make a typo, the errorists win.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven