IPad apps

01-09-2010 19:31 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet er leuke apps voor de iPad? Ik heb nu de Apps die ik op m'n iPhone had erop gezet, maar de meeste zijn dan in iPhone formaat. En nu kan ik natuurlijk spelletjes met z'n tweeën spelen. Zoals air hockey, die is echt leuk! Wie weet er nog meer leuke spelletjes om met z'n tweeën te doen of alleen?
Ik lees mee.. Ik heb ook weinig boeiende Apps. De Linda. app (is wel Iphone), Net-a-porter magazine, nog een fashion app, internetbankier app (abn) en een "Two and a half men-quotes" app
Ik lees ook mee....... ben 'm net aan het inrichten...

Heb nu de NRC erop, dus iedere dag een verse krant. Angry birds, voor de verloren momentjes en Pages, tekstverwerking. Nu ben ik bezig één of ander aantekeningenprogramma erop te zetten.
Bubble shooter. Ik was er na twee dagen zo verslaafd aan dat ik de app maar rigoureus heb gewist.
Seven
Rummicub is ook leuk
Flipover
Ik ga helemaal mee met Angry Birds! geweldig!!!

Verder hang ik nog rond in de gratis Apps.

Ik heb geen draadloos internet thuis, dus een hoop Apps werken niet (maar goed, ik zit nog in het spelletjes stadium met mijn iPad).

En van die Japanse beeldpuzzels heb ik ook erg veel plezier.
Hoe heet die Bieb?
Ik vind Uno ook heel leuk, is een soort pesten met kaarten. Verder heb ik farmstory, is ook heel leuk en ben je online met duizenden anderen. Castlecraft gaat bij mij ook te veel tijd zitten. Civilization is heel leuk, wel alleen single player. Verder heb ik start pagina HD, Goodreader voor PDF files (tijdschriften uploaden via itunes en lezen, bijv. national geopgraphic). iBooks ook heel fijn om boeken te lezen. Veronica tv gids werkt erg goed vind ik. Shazam HD is ook weer van de partij. Ebay app heb ik ook. Mahjong en Solitaire (Patience) HD. Buienradar HD. Maclife voor tips enzo. En nog wat dingen, ik heb er geen iphone apps op gezet, dat is heel lelijk uitvergroot en ik heb ook een iphone, dus mis ik niet.
quote:Francisca_ schreef op 09 september 2010 @ 19:54:

Hoe heet die Bieb?

Ga ik vanavond voor je opzoeken.

Ben er gisteren in ieder geval weer een hele avond mee zoet geweest.
De verjaardag, interactief boek voor kinderen. Erg leuk

Pinball HD, 3D en erg gaaf. Voor liefhebbers van metal is er ook een Slayer variant.

Angry birds.

Ice age, leuk spel.

HoloBuild HD.

TXTR: echt een must. Zo kun je digitale boeken die je bij bol.com hebt gekocht ook op de iPad lezen.

Osmos.

CineXplayer: hiermee kun je .avi bestanden afspelen op je iPad.

RTL gemist

Uitzending gemist. Weliswaar iPhone app, maar goed te gebruiken.

IMDB

Mental blocks, spel.

Sparkle, spel.

USB disk

Tekenblok

Solar walk, erg gaaf! Met deze app kun je het zonnestelsel bekijken, tevens in 3D

Magic Piano

en last, but certainly not least: PvZ HD, leuk spel.

Oh ja, en je kunt in de app store de Genius instellen. Deze komt met suggesties gebaseerd op je eerdere aankopen.

Volgens mij ben ik heel wat vergeten, maar dan laat ik het wel weten.
quote:Biebeltje schreef op 10 september 2010 @ 08:59:

[...]

Ga ik vanavond voor je opzoeken.

Ben er gisteren in ieder geval weer een hele avond mee zoet geweest.Beetje laat: Het heet Nonograms
Ik ben geheel leek op I-pad gebied en heb daarom een aantal vragen.

Stel je wil apps kopen, maar beschikt niet over een creditcard, wat dan?

Waar kun je leuke apps vinden zoals omroepgids ( kosten?) Telegraaf (kosten?) etc.

Graag zie ik jullie reactie tegemoet....

Alvast bedankt voor de moeite.
Je kunt ook apps kopen zonder CC, maar dan moet je een Click and buy-account (geloof ik) aan je Apple account toevoegen. Dit account is dan gekoppeld aan je bankrekening. Zonder CC of Click and buy kun je geen Apple account aanmaken. Zonder Apple account kun je geen apps aanschaffen.

Apps kun je aanschaffen in de app-store. Deze vind je op je iPad of in je iTunes op je computer.

Succes en have fun! iPad is geweldig!!
quote:Majo1979 schreef op 12 september 2010 @ 20:56:

Je kunt ook apps kopen zonder CC, maar dan moet je een Click and buy-account (geloof ik) aan je Apple account toevoegen. Dit account is dan gekoppeld aan je bankrekening. Zonder CC of Click and buy kun je geen Apple account aanmaken. Zonder Apple account kun je geen apps aanschaffen.

Apps kun je aanschaffen in de app-store. Deze vind je op je iPad of in je iTunes op je computer.

Succes en have fun! iPad is geweldig!!

Bedankt voor je reactie, ik ga het uitzoeken, alleen een beetje lastig, want heb de I-pad nog niet in bezit.

Moet nog 6 weken w88 voordat er iemand naar Amerika gaat
Je kunt het account al aanmaken via iTunes. Dan nben je al klaar voor de start als je de iPad krijgt.

Waarom wil je een iPad uit de USA? In NL zijn ze toch ook uit. Prijsverschil zal ongeveer 100 euro zijn? Zoiets.
quote:Majo1979 schreef op 13 september 2010 @ 19:24:

Je kunt het account al aanmaken via iTunes. Dan nben je al klaar voor de start als je de iPad krijgt.

Waarom wil je een iPad uit de USA? In NL zijn ze toch ook uit. Prijsverschil zal ongeveer 100 euro zijn? Zoiets.De 64GB kost daar omgerekend ongev. ¤525,00 euro, dit scheelt toch ¤175 euri.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven