Ipad of Samsung tab ?
vrijdag 20 september 2013 om 13:26
vrijdag 20 september 2013 om 17:06
Tnx voor alle reacties !!
Ik ga niet over 1 nacht ijs.. Ik ben bij de electronicazaak geweest , meerdere modellen en merken gezien. De man die mij hielp was een leuke vent die heel eerlijk was vond ik en mij geen bepaald merk door de neus wilde duwen. Aan allen zitten voors en tegens.. Maar ja die zijn voor een ieder weer verschillend.
Ik begrijp ook inmiddels heel goed dat de echte apple liefhebbers voor apple gaan.
Ik vind de Ipad echt super mooi of het nu de 2 of retina is maakt niet uit. Ze zijn beide nog reteduur..
Samsung ziet er gewoon ook gelikt uit , Asus ziet er ook gaaf uit etc etc ..
Ik ben eerst weer weggegaan bij de winkel , eerlijk gezegd dat ik er nog beter over na wil denken.
Alle voors en tegens tegen elkaar opwegen.. Ik neig erg naar de ipad , maar omdat we een samsung tv hebben lijkt het mij ook weer makkelijk om dezelfde merken te hebben..
Naja dus blijf vooral hier je tips en ideeen uitwisselen ik sta overal voor open.
Ik ga niet over 1 nacht ijs.. Ik ben bij de electronicazaak geweest , meerdere modellen en merken gezien. De man die mij hielp was een leuke vent die heel eerlijk was vond ik en mij geen bepaald merk door de neus wilde duwen. Aan allen zitten voors en tegens.. Maar ja die zijn voor een ieder weer verschillend.
Ik begrijp ook inmiddels heel goed dat de echte apple liefhebbers voor apple gaan.
Ik vind de Ipad echt super mooi of het nu de 2 of retina is maakt niet uit. Ze zijn beide nog reteduur..
Samsung ziet er gewoon ook gelikt uit , Asus ziet er ook gaaf uit etc etc ..
Ik ben eerst weer weggegaan bij de winkel , eerlijk gezegd dat ik er nog beter over na wil denken.
Alle voors en tegens tegen elkaar opwegen.. Ik neig erg naar de ipad , maar omdat we een samsung tv hebben lijkt het mij ook weer makkelijk om dezelfde merken te hebben..
Naja dus blijf vooral hier je tips en ideeen uitwisselen ik sta overal voor open.
vrijdag 20 september 2013 om 17:15
oddjobx, jij beschuldigt mij van primaire reacties, terwijl je mij denigrerend als appelaar afdoet omdat ik in een reactie schrijf dat ik heel blij ben met mijn iMac. Gezellig.
Let eens goed op: nergens kraak ik iemand af die blij is met zijn of haar Nexus. Ik zeg alleen dat ik heel blij ben met mijn iPad en dat ik nog niet veel beters ben tegengekomen. Maar als een ander zegt dat Nexus 10 het helemaal is, prima, des te meer reden om naar de mediamarkt te gaan om de zaak te vergelijken.
Jij daarentegen begint gelijk te chagrijnen, denigrerend te doen en namen te noemen. Tsja...
Let eens goed op: nergens kraak ik iemand af die blij is met zijn of haar Nexus. Ik zeg alleen dat ik heel blij ben met mijn iPad en dat ik nog niet veel beters ben tegengekomen. Maar als een ander zegt dat Nexus 10 het helemaal is, prima, des te meer reden om naar de mediamarkt te gaan om de zaak te vergelijken.
Jij daarentegen begint gelijk te chagrijnen, denigrerend te doen en namen te noemen. Tsja...
vrijdag 20 september 2013 om 17:35
vrijdag 20 september 2013 om 17:38
quote:oddjobx schreef op 20 september 2013 @ 17:23:
Kadanz, je bent toch een man. Wees dan een beetje een vent.
Dit is stom gepraat.
Je begrijpt slecht.. Goed.
Maar mannen hebben ook karakter en zijn rechtlijnig en eerlijk.
Vrouwen zijn leuk, maaar een man die als vrouw praat, kan ik niks mee.
Wat je ook verder zegt, ik kijk er niet meer naar.
En of ik nog zin heb hier ergens wat te zeggen, weet ik niet.
Word kotsmisselijk, en strontziek, van al die fanatiek geworden sekte-leden die vergane glorie hoog willen houden, af willen dwingen met grof schelden.
Dat heb ik niet alleen, hele landen, bv. Amerika zijn dat zat.
Ook Muloza hier.
Oké..
Trek het je niet zo aan meid/vent.
Kadanz, je bent toch een man. Wees dan een beetje een vent.
Dit is stom gepraat.
Je begrijpt slecht.. Goed.
Maar mannen hebben ook karakter en zijn rechtlijnig en eerlijk.
Vrouwen zijn leuk, maaar een man die als vrouw praat, kan ik niks mee.
Wat je ook verder zegt, ik kijk er niet meer naar.
En of ik nog zin heb hier ergens wat te zeggen, weet ik niet.
Word kotsmisselijk, en strontziek, van al die fanatiek geworden sekte-leden die vergane glorie hoog willen houden, af willen dwingen met grof schelden.
Dat heb ik niet alleen, hele landen, bv. Amerika zijn dat zat.
Ook Muloza hier.
Oké..
Trek het je niet zo aan meid/vent.
vrijdag 20 september 2013 om 23:14
Ok, oddjobx, ben net terug van de MM. Heb de Nexus 10 in handen gehad. Mooi apparaat, inderdaad een heel mooi scherm. Ligt ook lekker in de hand. Maar de iPad vind ik nog steeds mooier en degelijker. Het komt weer neer op de esthetica, iets wat Apple tot nu toe een genot maakt om mee te werken. Tot zover mijn eerste indruk als doorsnee gebruiker.
Om het voorbeeld van een ander forum aan te halen. Een Toyota rijd even goed als een Mercedes. Maar een Toyota is geen Mercedes. Het komt in de buurt, maar is het net niet..
Ik hoop dat je kunt leven met deze subjectieve assessment. Een ander zal wel heel tevreden zijn met de Nexus 10, dat sluit ik helemaal niet uit. Het lijkt me zelfs heel waarschijnlijk. Het is een pracht apparaat.
Om het voorbeeld van een ander forum aan te halen. Een Toyota rijd even goed als een Mercedes. Maar een Toyota is geen Mercedes. Het komt in de buurt, maar is het net niet..
Ik hoop dat je kunt leven met deze subjectieve assessment. Een ander zal wel heel tevreden zijn met de Nexus 10, dat sluit ik helemaal niet uit. Het lijkt me zelfs heel waarschijnlijk. Het is een pracht apparaat.
zaterdag 21 september 2013 om 06:51
Mijn man en ik hebben beide een iPhone maar heen iPad dus misschien zijn wij bevooroordeeld, maar Kennissen om ons heen hebben eerst een iPad gehad en daarna een Samsung tab erbij omdat die stukken goedkoper is, maar die ging bijna de kliko in.... Niks mee te beginnen als je al een iPad hebt(gehad).
Weet wat je zegt maar zeg niet alles wat je weet.
zaterdag 21 september 2013 om 07:35
zaterdag 21 september 2013 om 12:31
quote:oddjobx schreef op 21 september 2013 @ 12:01:
Het is gemeten.
Van 179 tot 239 milliseconde.
De twee traagste, dus ook die van 239 ms, waren iPads.
Verder liet je weg dat een iPad ook nog een schermconstructie heeft, waarbij zelfs voor het kleinste appje iets opgestart moet worden.
Dat komt er nog bij.Interessant. De subjectieve snelheidsbeleving van de gebruikers hierboven wijkt dus af van de objectief gemeten prestaties?
Het is gemeten.
Van 179 tot 239 milliseconde.
De twee traagste, dus ook die van 239 ms, waren iPads.
Verder liet je weg dat een iPad ook nog een schermconstructie heeft, waarbij zelfs voor het kleinste appje iets opgestart moet worden.
Dat komt er nog bij.Interessant. De subjectieve snelheidsbeleving van de gebruikers hierboven wijkt dus af van de objectief gemeten prestaties?
Bah
zaterdag 21 september 2013 om 16:28
Ik heb een samsung galaxy tableten de kinderen hebben van school een ipad mini gekregen.
De ipad mini scoort toch in mijn ogen vele mate beter, als ik denk aan bepaalde apps (veel alleen voor ipad beschikbaar en niet voor android), uitzendingen kijken bij bv uitzending gemist.nl, en, wat mij bijzonder opvat, de kwaliteit van het touchscreen. Bij de ipad doet ie het altijd, terwijl ik op de samsung nog weleens loop te k*tten.
De ipad mini scoort toch in mijn ogen vele mate beter, als ik denk aan bepaalde apps (veel alleen voor ipad beschikbaar en niet voor android), uitzendingen kijken bij bv uitzending gemist.nl, en, wat mij bijzonder opvat, de kwaliteit van het touchscreen. Bij de ipad doet ie het altijd, terwijl ik op de samsung nog weleens loop te k*tten.