iPhone, BB of Galaxy S2I?

29-05-2011 13:29 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over een maand mag ik een nieuwe telefoon uitzoeken. Ik heb nu een BlackBerry Bold, voornamelijk omdat ik m'n mail altijd bij de hand moet hebben. Hij voldoet op zich goed, alleen vind ik dat er maar weinig leuke apps voor BB zijn. Dus kijk ik nu ook naar iPhone en Samsung. Nadeel van de iPhone is dat ik wel heel veel moet bijbetalen bij een 1-jaars contract en dat vind ik eigenlijk zonde.

Wat echt noodzakelijk is, is dat ik mijn mail (Outlook) op m'n mobiel ontvang en kan beantwoorden. Gaat dat op een iPhone of Samsung net zo gemakkelijk als op een BlackBerry?

Wie helpt mij bij dit enorme dilemma?
Ik heb de Galaxy S1 en de Iphone 4 en een BB gehad. Mail lezen/sturen gaat op alledrie even makkelijk. Voor de rest vond ik de BB niet zo veel toegevoegde waarde hebben, dus daar zou ik persoonlijk niet voor kiezen.

De Galaxy en Iphone vind ik beide super fijne telefoons. Ik gebruik ze beide ongeveer even veel. (Ik woon de helft van de tijd in het buitenland, en gebruik daar de Iphone, in Nederland heb ik de Galaxy). Als je voor de Iphone veel moet bijbetalen en voor de Galaxy niet, zou ik daar voor gaan. Ze doen namelijk niet voor elkaar onder. Het grootste verschil is waarschijnlijk de grootte, de Galaxy is een stuk groter. Kan een voordeel zijn als je films kijkt/boeken leest/spelletjes speelt (want beter beeld) maar het is een nadeel als je hem voornamelijk in je broekzak wilt doen..
Voor mijn werk heb ik een BB. Privé een iPhone. En ik zal nooit meer anders nemen (in principe) dan een iPhone. Erg fijne gsm en voor iedereen persoonlijk in te richten met veel apps.
BlackBerry heb ik geen ervaring mee. Ik heb zelf een iPhone 4 en geen Samsung Galaxy, omdat de iPhone wat kleiner is en ik hem daardoor fijner vind met bellen en meenemen enzo. Mijn broertje heeft de Samsung en de enige opmerking die hij er een keer over maakte is dat het beeld van de iPhone 4 iets scherper is dan van de Samsung.

Wat mail betreft: ik krijg van 3 verschillende adressen de mail op m'n iPhone, gaat zonder enig probleem. Ik gebruik alleen voor gmail toch wel vaak de mobiele internetpagina, ipv het mailprogramma op de iPhone, maar waarom weet ik niet eens meer... *gaat even kijken* Ah, ja, ik werk veel met de labels en die doet het programma niet en in gmail komen de mails van 1 onderwerp bij elkaar te staan, en dat is op de mobiele internetpagina veel duidelijker dan in het mailprogramma.

Ik kan met mijn iPhone ook heel makkelijk op draadloos internet komen, ik weet niet hoe dat voor de BlackBerry en de Samsung is.
Bedankt voor de reacties! Ben vooral blij om te lezen dat mailen dus geen enkel probleem is. Mij is altijd verteld dat ik echt een BB moest als ik makkelijk bij m'n mail wilde.

Is de Galaxy echt een stuk groter dan de iPhone? Ik dacht op de plaatjes te zien dat ze erg op elkaar leken.
Heb een galaxy en ben erg tevreden, mail geen probleem, werkmail, privemail, agenda synchroniseren gaat allemaal top. Is idd wat groter. Handig ivm falend gezichtsvermogen, ik word een oud besje
quote:flint schreef op 29 mei 2011 @ 16:13:

Is de Galaxy echt een stuk groter dan de iPhone? Ik dacht op de plaatjes te zien dat ze erg op elkaar leken.Jups, Iphone is 3,5 inch en de Galaxy 4,3 inch. Scheelt dus wel wat!
Op basis van deze berichten wordt het dus de Galaxy. M'n ogen worden ook wat minder (maar nee, ik heb echt gen bril nodig ) dus dan is een groter scherm wel handig. En als mail op de Galaxy ook geen punt is, dan ben ik er (denk ik) uit!
quote:Tomaat3 schreef op 29 mei 2011 @ 16:29:

[...]

Jups, Iphone is 3,5 inch en de Galaxy 4,3 inch. Scheelt dus wel wat!Galaxy S is 4 inch.
quote:XionZ schreef op 29 mei 2011 @ 21:14:

[...]

Galaxy S is 4 inch.De Galaxy II niet, daar heeft TO het over
quote:Tomaat3 schreef op 29 mei 2011 @ 21:25:

[...]

De Galaxy II niet, daar heeft TO het over My bad .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven