Iphone of Blackberry???

14-05-2011 17:53 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn abonnement loopt volgende maand af, en ik weet niet wat voor telefoon ik wil?! Wat zijn de voordelen van een Iphone en wat van de Blackberry?? En waarom zou ik juist een Iphone moeten nemen en waarom juist de Blackberry? Zijn er mensen die er veel van af weten en mij tips kunnen geven?

Alvast heel erg bedankt!
Ik zeg ook niet dat alle iPhones standaard kapot gaan hoor Liselotte. Alleen ik vind drie iPhones die allemaal binnen een halfjaar kuren krijgen wel érg gortig.

Als je die ervaring hebt ben je wel klaar met alles waar een appel op staat
668, the neighbour of the Beast
De BB forumt wel heerlijk moet ik eerlijk zeggen

Maar om daar nou een telefoon op uit te kiezen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Bedankt voor alle reacties! Ik heb zelf nu ook touchscreen en ik heb er helemaal geen problemen mee. Mijn voorkeur ging uit naar de Iphone, maar ik ben zo aan het twijfelen! Galaxy vind ik ook wel iets om over na te denken. hahaha

Ga dus even googlen! bedankt voor je reacties!
We hebben de keuze dus echt makkelijker voor je gemaakt zie ik
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Waldorf114 schreef op 14 mei 2011 @ 19:03:

Blackberry. iPhone is een leuke gadget, maar daar ben je ook zo weer op uitgekeken. Bovendien is touchscreen waardeloos. Bb is een stuk praktischer wat dat betreft.Touchscreen waardeloos? In het algemeen of die van de iPhone? Indien het laatste, dan weet je niet waar je over praat.
Als je van entertainment,games enz houdt, zou ik voor een iPhone gaan. De iPhone heeft veel leuke apps.

De Blackberry is een echte zakelijke telefoon. Ik heb er zelf ook 1. Ben er tevreden over, maar het heeft niet zoveel leuke apps als de iPhone.
Heb de iphone 4 en een bb torch maar mijn voorkeur gaat naar de bb!
Ik heb een HTC legend en die vind ik ook echt super chill! Ik zou sowieso eerst een keuze maken tussen touchscreen of qwerty.. en daarna is kijken voor welk toestel je gaat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven