Iphone4 wekker zomaar aan?!
donderdag 25 augustus 2011 om 18:01
Ok, ik heb net iets heeeeel raars..
Maybe dat een van jullie weet wat het is.
De wekker op mn telefoon ging om 17:30 af,
Opzich niet raar... MAAR ik heb die wekker niet gezet!
Toen ik bij mn overzicht van wekkers ging kijken om hem te verwijderen zsg ik dat er ook nog een stond voor 22:15.
De wekker die ik zelf gebruik stond gewoon uit (je kunt op een iphone veel wekkers 'maken' zegmaar door ze toe te voegen)
Er stonden dus 'opeens' 3 wekkers ipv 1.
Ik woon alleen en laat nooit iemand aan m'n telefoon zitten omdat ik daar echt een hekel aan heb.
Er zit ook een pincode op dus ook mn vrienden kunnen er niet zomaar in en dit als grapje doen ofzo..
Heel raar! Iemand een idee?
Maybe dat een van jullie weet wat het is.
De wekker op mn telefoon ging om 17:30 af,
Opzich niet raar... MAAR ik heb die wekker niet gezet!
Toen ik bij mn overzicht van wekkers ging kijken om hem te verwijderen zsg ik dat er ook nog een stond voor 22:15.
De wekker die ik zelf gebruik stond gewoon uit (je kunt op een iphone veel wekkers 'maken' zegmaar door ze toe te voegen)
Er stonden dus 'opeens' 3 wekkers ipv 1.
Ik woon alleen en laat nooit iemand aan m'n telefoon zitten omdat ik daar echt een hekel aan heb.
Er zit ook een pincode op dus ook mn vrienden kunnen er niet zomaar in en dit als grapje doen ofzo..
Heel raar! Iemand een idee?
Internagelaktisch
donderdag 25 augustus 2011 om 18:55
Je hebt ze toevallig niet zelf in je slaap aangezet? Ik droom soms zo actief dat ik 's nachts handelingen begin te doen die ik overdag ook zou doen. Zo droomde ik eens dat ik een sigaret aan het roken was, en toen ik wakker werd, had ik een aansteker vast. Sindsdien leg ik de aanstekers dan ook heel ver van mijn bed