Is dit een mooi aanbod?
zaterdag 20 juli 2013 om 21:25
Beste lezers,
Mijn abonnement bij mijn huidige mobiele telefoonaanbieder (die
met de reclame vd ansjovis )
is verlopen.
Nu heb ik een nieuw aanbod gekregen. Graag hoor ik
van jullie wat jullie van dit aanbod vinden. Het aanbod:
Een tweejarig abbo, met een Blackberry Q10, 150 min,
1000Mb en onbeperkt smsen. Het is overigens geen leasetoestel.
o, incl een blackberry
Mijn abonnement bij mijn huidige mobiele telefoonaanbieder (die
met de reclame vd ansjovis )
is verlopen.
Nu heb ik een nieuw aanbod gekregen. Graag hoor ik
van jullie wat jullie van dit aanbod vinden. Het aanbod:
Een tweejarig abbo, met een Blackberry Q10, 150 min,
1000Mb en onbeperkt smsen. Het is overigens geen leasetoestel.
o, incl een blackberry
zaterdag 20 juli 2013 om 21:28
quote:gelukkighartje schreef op 20 juli 2013 @ 21:25:
Een tweejarig abbo, met een Blackberry Q10,
o, incl een blackberry
Twee Blackberry's?
Een abonnement met een Blackberry lijkt me nooit een goed aanbod, maar ja, da's mijn persoonlijke smaak.
En inderdaad, wat gaat het kosten? Zonder die info valt er sowieso weinig over te zeggen.
Een tweejarig abbo, met een Blackberry Q10,
o, incl een blackberry
Twee Blackberry's?
Een abonnement met een Blackberry lijkt me nooit een goed aanbod, maar ja, da's mijn persoonlijke smaak.
En inderdaad, wat gaat het kosten? Zonder die info valt er sowieso weinig over te zeggen.
zaterdag 20 juli 2013 om 22:13
zaterdag 20 juli 2013 om 22:30
Blackberry werd mij afgeraden wegens gebruiksonvriendelijk. Misschien leuk voor technische nerds, maar voor mij moet 't vooral intuitief te bedienen zijn.
Ik ben bij 'n Samsung Galaxy S3 mini uitgekomen en die bevalt me prima.
Overigens betaal ik 33 euro voor 'n Hi abo met gratis sms, iets van 500mb en ik geloof 200 belminuten.
Ik ben bij 'n Samsung Galaxy S3 mini uitgekomen en die bevalt me prima.
Overigens betaal ik 33 euro voor 'n Hi abo met gratis sms, iets van 500mb en ik geloof 200 belminuten.
zaterdag 20 juli 2013 om 22:52
De BB Q10 schijnt wel een prima toestel te zijn, als je het besturingssysteem geen probleem vindt. Het is gewoon een snel apparaat enz., maar dat mag ook wel, hij kost ook dik 500 euro.
Maar, echt een geweldige korting geven ze je niet, op de website bieden ze hetzelfde abb. aan voor 37 euro per maand.
Ik had ook een BB, ze hebben hun nukken, maar ik vond het toestenbord heerlijk, en het systeem helemaal niet vervelend. Nu loop ik met een 5.3" touchscreen Android telefoon, in de hoop dat ik daar redelijk op kon typen, maar ik gebruik als het even kan de spraakfunctie. Ik wide heel graag een dual sim toestel, anders was ik ook bij m'n BB gebleven.
Maar, echt een geweldige korting geven ze je niet, op de website bieden ze hetzelfde abb. aan voor 37 euro per maand.
Ik had ook een BB, ze hebben hun nukken, maar ik vond het toestenbord heerlijk, en het systeem helemaal niet vervelend. Nu loop ik met een 5.3" touchscreen Android telefoon, in de hoop dat ik daar redelijk op kon typen, maar ik gebruik als het even kan de spraakfunctie. Ik wide heel graag een dual sim toestel, anders was ik ook bij m'n BB gebleven.