knop laptop los, wat nu
zondag 30 juni 2013 om 14:09
zondag 30 juni 2013 om 14:16
quote:Marels schreef op 30 juni 2013 @ 13:56:
Die lettertjes kun je er toch gewoon weer op klikken?Nee bij mijn vorige Dell gehad, kapot omdat het niet kon, wist ik niet. Nu heb ik een Acer en mijn " ligt er bijna af. Durf er niet aan te komen want er was al eerder een toets af en toen moest ik een nieuw toetsenbord. Dat loopt in de papieren als je een toetsje eraf plukt, zou het iig niet aanraden te doen.
Die lettertjes kun je er toch gewoon weer op klikken?Nee bij mijn vorige Dell gehad, kapot omdat het niet kon, wist ik niet. Nu heb ik een Acer en mijn " ligt er bijna af. Durf er niet aan te komen want er was al eerder een toets af en toen moest ik een nieuw toetsenbord. Dat loopt in de papieren als je een toetsje eraf plukt, zou het iig niet aanraden te doen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 30 juni 2013 om 14:17
quote:Lady-Voldemort schreef op 30 juni 2013 @ 14:12:
Zet zo lang een e onder je copy paste. Wel lastig trouwens, de e is de meest gebruikte letter in het nederlands .Voor het forum iig een nick-change doen en er dan een kiezen zonder e erin .
Zet zo lang een e onder je copy paste. Wel lastig trouwens, de e is de meest gebruikte letter in het nederlands .Voor het forum iig een nick-change doen en er dan een kiezen zonder e erin .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 30 juni 2013 om 16:08
Mijn F9, en de pijltjestoests naar links is er af. De f9 zit nog wel zon rubber puntje om op te drukken bij pijltjes toets niet , maar als ik op dat "ijzer plaatje" mijn vinger legt werkt hij ook gewoon.
Maar ik gebruik die toetsen ook nooit dus dat scheelt
Laptop is al 3 en half jaar oud en vind het niet nodig om hem te maken. Als hij het begeeft wil ik of een laptop die niet zo ontiegelijk warm word of gewoon een mooie pc!
Maar ik gebruik die toetsen ook nooit dus dat scheelt
Laptop is al 3 en half jaar oud en vind het niet nodig om hem te maken. Als hij het begeeft wil ik of een laptop die niet zo ontiegelijk warm word of gewoon een mooie pc!
zondag 30 juni 2013 om 16:35
ben bang dat er wat meer aan de hand is. Als ik nu op het puntje druk doet de E het wel, maar dan weer niet. Daarom zat ik ook aan het knopje te prutsen.
Loop morgen wel even naar de winkel hier en hoop dat ik dan geen nieuw toetsenbord hoef en vooral hoop ik dat de reparatie niet te lang gaat duren want vrijdag begint mijn vakantie en dan wil ik mijn werk af hebben. We zullen wel zien.
Loop morgen wel even naar de winkel hier en hoop dat ik dan geen nieuw toetsenbord hoef en vooral hoop ik dat de reparatie niet te lang gaat duren want vrijdag begint mijn vakantie en dan wil ik mijn werk af hebben. We zullen wel zien.
maandag 1 juli 2013 om 14:23
Bij weigerende toetsen helpt het wel eens als je het toetsenbord op zijn kop houdt en dan even schudt. Of heel hard tussen de toetsen door blazen. Dan liggen er gewoon kruimels of andere rotzooi onder. Ik heb ook wel eens twee zwarte vierkantjes gevonden in de kamer. Bij nadere inspectie bleek dat op de een een r en op de ander een t stond. En twee poezebeesten die semi-onschuldig van niets wisten. Gelukkig heb ik die toetsjes gewoon weer terug kunnen drukken.