knop laptop los, wat nu

30-06-2013 13:40 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
knop van laptop is xraf. krijg nixt mxxr vast. wat nu? kan dat bij winkxl gxfixt wordxn?

of oplossing?

sorry voor typxn, lijkt raar!
gxa nxaar wxinkel xen xvrxraag dxat daxaar?
garantix?
xr wxxr op lijmxn?
Wees blij dat in je wachtwoord geen e zit!

Tip: met copy paste kan je alsnog wel de ontbrekende letter krijgen. En (hier twee laptops met missende letters) soms kun je de letter ook gewoon met je vinger aantoetsen.
Hier ook, doe 1 ding niet, hem eraf halen en denken dat je hem er weer op kan drukken zoals bij een normaal toetsenbord, dat gaat niet.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
lijm lukt nixt.

toch naar winkxl morgxn

mooi shit!
quote:Mylene_Valerie schreef op 30 juni 2013 @ 13:49:

Hier ook, doe 1 ding niet, hem eraf halen en denken dat je hem er weer op kan drukken zoals bij een normaal toetsenbord, dat gaat niet.dat hxb ik ook!
Even een stukje typen in Word en dan lukt het wel om een E te typen, gelukkig maar want ik heb bergen typewerk voor mijn werk.

Morgen toch even naar de computer winkel, want dit is wel onhandig.

Ben een echte digi kluns!
Die lettertjes kun je er toch gewoon weer op klikken?
668, the neighbour of the Beast
niet bij alle laptops, bij mij ligt de backspace los en dan kom je er pas achter hoe vaak je die gebruikt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Nee Marels, niet bij ieder toetsenbord of iedere laptop is dat zo. Helaas.
quote:rosanna08 schreef op 30 juni 2013 @ 13:58:

niet bij alle laptops, bij mij ligt de backspace los en dan kom je er pas achter hoe vaak je die gebruikt

Ik zal nooit meer een knop "for granted" nemen.

als ik nu zonder knop op de E druk krijg ik hem wel maar moet dan wel hard drukken.
irritant he? Kun je het knopje er niet af houden, dat je alleen zo'n pinnetje hebt?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Zet zo lang een e onder je copy paste. Wel lastig trouwens, de e is de meest gebruikte letter in het nederlands .
quote:rosanna08 schreef op 30 juni 2013 @ 14:12:

irritant he? Kun je het knopje er niet af houden, dat je alleen zo'n pinnetje hebt? Ja dat doe ik nu en dan kan ik de E ook wel typen. Voor even is dat gelukkig wel goed.
quote:Marels schreef op 30 juni 2013 @ 13:56:

Die lettertjes kun je er toch gewoon weer op klikken?Nee bij mijn vorige Dell gehad, kapot omdat het niet kon, wist ik niet. Nu heb ik een Acer en mijn " ligt er bijna af. Durf er niet aan te komen want er was al eerder een toets af en toen moest ik een nieuw toetsenbord. Dat loopt in de papieren als je een toetsje eraf plukt, zou het iig niet aanraden te doen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Lady-Voldemort schreef op 30 juni 2013 @ 14:12:

Zet zo lang een e onder je copy paste. Wel lastig trouwens, de e is de meest gebruikte letter in het nederlands .Voor het forum iig een nick-change doen en er dan een kiezen zonder e erin .
Mijn vorige laptop had de N eraf.

Ik had 'm nog

Moest een nieuw '' matje'' op.

80 euro.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Mijn F9, en de pijltjestoests naar links is er af. De f9 zit nog wel zon rubber puntje om op te drukken bij pijltjes toets niet , maar als ik op dat "ijzer plaatje" mijn vinger legt werkt hij ook gewoon.

Maar ik gebruik die toetsen ook nooit dus dat scheelt

Laptop is al 3 en half jaar oud en vind het niet nodig om hem te maken. Als hij het begeeft wil ik of een laptop die niet zo ontiegelijk warm word of gewoon een mooie pc!
ben bang dat er wat meer aan de hand is. Als ik nu op het puntje druk doet de E het wel, maar dan weer niet. Daarom zat ik ook aan het knopje te prutsen.

Loop morgen wel even naar de winkel hier en hoop dat ik dan geen nieuw toetsenbord hoef en vooral hoop ik dat de reparatie niet te lang gaat duren want vrijdag begint mijn vakantie en dan wil ik mijn werk af hebben. We zullen wel zien.
Los toetsenbord kopen met usb aansluiting
Je bent zelf een theepot
Bij weigerende toetsen helpt het wel eens als je het toetsenbord op zijn kop houdt en dan even schudt. Of heel hard tussen de toetsen door blazen. Dan liggen er gewoon kruimels of andere rotzooi onder. Ik heb ook wel eens twee zwarte vierkantjes gevonden in de kamer. Bij nadere inspectie bleek dat op de een een r en op de ander een t stond. En twee poezebeesten die semi-onschuldig van niets wisten. Gelukkig heb ik die toetsjes gewoon weer terug kunnen drukken.
net naar de winkel geweest en er moet een nieuw toetsenbord op.

kosten 45 euro. Helaas kan het niet per toets gerepareerd worden.
Een los toetsenbord is goedkoper

Heb je je laptop al eens ondersteboven gehouden zodat alle troep eruit afkan vallen?
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven