leuk spelletje voor Iphone

05-05-2011 14:26 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag

sinds een paar weekjes heb ik de nieuwe Iphone en ben echt bekant verslaafd aan dat ding

Normaal vind ik spelletjes doen helemaal niks, maar toch vind ik t op de Iphone stom genoeg wel leuk.

hebben jullie nog leuke tips voor spelletjes die ik kan downloaden?

angry birds heb ik al, top spelletje

Dank jullie wel!
Appstore > categorieën > spelletjes, en de top 25. Is toch niet zo moeilijk om te verzinnen?
Onze favoriet is Doodlejump..
Ik vind worms fantastisch, alle 2 de spellen. En romi, das gratis rummicub. En Catan is ook leuk, maar das gewoon de digitale versie van het bordspel.
quote:Ishetdanechtzomoeilijk schreef op 05 mei 2011 @ 14:37:

Appstore > categorieën > spelletjes, en de top 25. Is toch niet zo moeilijk om te verzinnen?Dat zal ze heus wel gevonden hebben, maar daarmee weet je toch nog niet welke van die spelletjes wel leuk zijn en welke niet? En DAT is wat ze vraagt....
Angry birds, maar wees gewaarschuwd...zeer verslavend (terwijl ik ook nooit zo van de spelletjes ben). Ook leuk is tetris en sims.
Zelf speel ik vaak Angry Birds, Bejeweled, Sudoku, Solitaire en Farmville. En ja, ik ben ook verslaafd :-)

Zoek je ook andere app-tips of alleen tips voor spellen?
quote:Kaya07 schreef op 05 mei 2011 @ 14:45:

Angry birds, maar wees gewaarschuwd...zeer verslavend (terwijl ik ook nooit zo van de spelletjes ben). Ook leuk is tetris en sims.Sims heb ik er een tijdje op gehad, maar vond ik erg omslachtig. Kon er niet zo aan wennen. Het speelt volgens mij ook best anders dan de PC-versie?
Ik heb tapZoo erop zitten. Moet je een dierentuin bouwen enzo. Vind het erg leuk, maar het is geen spel wat je uren achter elkaar doet. Gewoon af en toe kijken, beetje bouwen en het werkt met levels dus je hebt wel een doel. Inmiddels ben ik zo ver dat ik ook opdrachten krijg enzo, erg leuk. Ik heb alleen nog wat buren nodig om bepaalde dingen te kunnen kopen. Dus als iemand het hier nu ook speelt dan kom ik misschien wel aan wat buurtjes. In mijn omgeving speelt niemand het :P
TapZoo was bij mij gecrasht en ik had geen zin om opnieuw te beginnen. Ben nu intensief bezig met city story.

Verder speel ik mega jump en beyond ynth.

Ik had een tijdje een spel waar ik zo verslaafd aan was dat ik het heb uitgespeeld. Ik weet alleen de naam niet meer. Iets met sinaasappels volgens mij.
Cat Physics vind ik erg leuk, inmiddels uitgespeeld maar ook zeer verslavend net als Angry Birds.

Tap Tap Revenge ook leuk, soort van Gitar Hero maar dan op iPhone.
Kijk ns, dank jullie wel allemaal, ga ze zeker allemaal ns bekijken die jullie hebben genoemd.

En ja, ik weet idd dat het te vinden is allemaal in de appstore. sSaan er alleen zoveel en ik weet niet welke leuk zijn en welke niet, daarom deze vraag.
Angry Birds Rio

iSlash

Can Knockdown

Alledrie verslavend:-)
Wat dacht je van Plants vz Zombies? Helemaal geweldig!
quote:Jade2929 schreef op 05 mei 2011 @ 14:57:

Ik had een tijdje een spel waar ik zo verslaafd aan was dat ik het heb uitgespeeld. Ik weet alleen de naam niet meer. Iets met sinaasappels volgens mij.Cover Orange bedoel je, of niet? Dat je de sinaasappels moet beschermen tegen de regen. Die vond ik ook heel leuk. Sommige levels wat moeilijker dan de ander. Maar bijna nooit dat het helemaal niet te halen is. En anders staan er nog filmpjes op Youtube met de oplossing.
Jaaa precies!! Wat een leuk spel was dat!! Zat zelfs in de auto naast m'n man te spelen. Hij was ook blij toen ik het uitgespeeld had.
Heb je de updates ook gedaan? Er zijn een paar keer nieuwe levels bijgekomen. Er zijn nu 9 hoofdstukken.
En vanaf 1 mei is het AppEvent begonnen. Een maand lang elke dag een gratis app.

Dit is niet speciaal voor spelletjes. Maar soms zit er best een leuke app bij. Vandaag is Sjoelen gratis.

http://nl.appevent.com/
Sim City vind ik leuk! Ik kan er uren mee zoet zijn (ideaal voor tijdens lange autoritten).
Cover Orange
Net ook Cover Orange geprobeerd. Is inderdaad erg leuk!
Cut the rope! Dat is de enige reden waarom ik een iPhone zou willen kopen
Elevens Gems

Fuzzle

Bejeweled
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
Als je van een beetje puzzel/mysterie houdt, is dit een leuk spel:

Haunted Manor - Lord of Mirrors

Heel spannend, je zit opgesloten in een spiegel in een huis en moet allerlei raadsels oplossen om er uit te komen. Het ziet er ook nog prachtig uit. Eerste paar levels zijn gratis, daarna moet je betalen als je de rest van het spel wil spelen.
quote:Dat zal ze heus wel gevonden hebben, maar daarmee weet je toch nog niet welke van die spelletjes wel leuk zijn en welke niet? En DAT is wat ze vraagt....Daar heb je de reviews voor, en daarnaast, smaken verschillen dus het is niet gezegd dat wat ik leuk vind een ander ook leuk vind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven