Marktplaats pareltjes
donderdag 7 januari 2016 om 19:25
Er zijn al zoveel topics over slechte ervaringen op marktplaats maar ik ben wel benieuwd naar de dingen die jullie tweedehands hebben gekocht voor echt een leuke prijs en waar het echt goed is verlopen.
Ik heb zelf een fornuis voor 20 euro gekocht, gloednieuw en brandschoon en werkt perfect. Na mijn bod van 20 euro ( die was geaccepteerd) zijn de biedingen zelfs nog tot 150 euro opgelopen maar de verkoopster bleef vast houden aan haar standpunt dat ik de eerste was. Echt heel erg fijn.
Ik heb zelf een fornuis voor 20 euro gekocht, gloednieuw en brandschoon en werkt perfect. Na mijn bod van 20 euro ( die was geaccepteerd) zijn de biedingen zelfs nog tot 150 euro opgelopen maar de verkoopster bleef vast houden aan haar standpunt dat ik de eerste was. Echt heel erg fijn.
donderdag 7 januari 2016 om 19:44
donderdag 7 januari 2016 om 19:49
Ik weet nog dat ik elf was (ben nu 24) en mijn oude paardrijbroeken op Marktplaats zette in de hoop er een paar euro voor te krijgen om iets leuks te kopen. Zelf had ik ze ooit gekregen.
Ik kreeg een bod van ¤25,- en s avonds kwam een mevrouw met haar dochter de broeken passen en ik mocht het zelf van mijn moeder regelen en het geld aannemen. Sjeuzus wat was ik trots, dat was echt veel geld. (ik had gehoopt op maximaal ¤5,-)
Ik kreeg een bod van ¤25,- en s avonds kwam een mevrouw met haar dochter de broeken passen en ik mocht het zelf van mijn moeder regelen en het geld aannemen. Sjeuzus wat was ik trots, dat was echt veel geld. (ik had gehoopt op maximaal ¤5,-)
donderdag 7 januari 2016 om 19:51
Winterjas voor zoon. Was als nieuw. Kind had hem maar 1x gedragen maar vond hem niet mooi.
Ik vond hem prachtig en zoon gelukkig ook. Kon hem voor 15 euro overnemen (nieuwwaarde rond de 70 euro).
Sindsdien al menig keer gehoord: 'Goh, wat heeft jouw zoon een mooie jas'.
Ik vond hem prachtig en zoon gelukkig ook. Kon hem voor 15 euro overnemen (nieuwwaarde rond de 70 euro).
Sindsdien al menig keer gehoord: 'Goh, wat heeft jouw zoon een mooie jas'.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
donderdag 7 januari 2016 om 19:56
Ik heb een prachtige witte buffetkast op Marktplaats gekocht. Zo één die schijnbaar hip is, omdat ik dezelfde kast vaak voorbij zie komen in de like en win acties op FB.
We kochten de kast bij mensen verderop in de wijk (die we niet kenden). Voor 75 euro. Ze hebben de kast nog gebracht omdat ze toevallig een busje hadden die dag èn ze hebben 'm binnen gezet voor ons. Service! En... Een koopje. Nog altijd blij mee.
Onlangs hebben we weer een koopje gehad. Een volledige (speciaal voor die familie waar we 'm kochten op maat gemaakte) Oostenrijkse eethoek (met hoekbank) voor 100 euro. Het ding is tientallen jaren oud, maar van geweldige kwaliteit. Na een verfje en nieuwe kussens ziet het er supergaaf uit.
We kochten de kast bij mensen verderop in de wijk (die we niet kenden). Voor 75 euro. Ze hebben de kast nog gebracht omdat ze toevallig een busje hadden die dag èn ze hebben 'm binnen gezet voor ons. Service! En... Een koopje. Nog altijd blij mee.
Onlangs hebben we weer een koopje gehad. Een volledige (speciaal voor die familie waar we 'm kochten op maat gemaakte) Oostenrijkse eethoek (met hoekbank) voor 100 euro. Het ding is tientallen jaren oud, maar van geweldige kwaliteit. Na een verfje en nieuwe kussens ziet het er supergaaf uit.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
donderdag 7 januari 2016 om 20:03
ik heb de helft van mijn huis van marktplaats
Een grote bank voor 240 euro. nieuwprijs was 1500.
Een hele grote kleding kast met spiegel voor 70 euro. (van een bejaardstel dat naar bejaarden tehuis vertrok en de kast paste niet) & ook het ikea keerbaar bed, de ladenkast van ikea. (nieuw in de doos voor helft van het geld) en de steigerhouten tuinset met tafelhaard.
De grote trots is toch de eettafel met stoelen voor 100 euro.. ik had de gun factor zei ze want het was echt een prikkie.
Ik kijk eigenlijk bij bijna alles wat ik wil of het ook op marktplaats te koop is. Ook voor mijn zoon. Als ik dan een hele goede trampoline koop voor 30 euro kan mijn dag niet meer stuk!
Een grote bank voor 240 euro. nieuwprijs was 1500.
Een hele grote kleding kast met spiegel voor 70 euro. (van een bejaardstel dat naar bejaarden tehuis vertrok en de kast paste niet) & ook het ikea keerbaar bed, de ladenkast van ikea. (nieuw in de doos voor helft van het geld) en de steigerhouten tuinset met tafelhaard.
De grote trots is toch de eettafel met stoelen voor 100 euro.. ik had de gun factor zei ze want het was echt een prikkie.
Ik kijk eigenlijk bij bijna alles wat ik wil of het ook op marktplaats te koop is. Ook voor mijn zoon. Als ik dan een hele goede trampoline koop voor 30 euro kan mijn dag niet meer stuk!
A woman with class is timeless
donderdag 7 januari 2016 om 20:05
Mijn trouwjurk! Had een prachtige jurk gepast in een bruidszaak, de jurk moest wel vermaakt en aangepast worden qua lengte. Probleem was het prijskaartje... Hij koste 2000 euro excl vermaakkosten excl sluier en excl hoepel.... en de besteltijd wss 12 weken en daarna nog maken. En ik zou over 4 maanden trouwen. Ik wilde niet over een nacht ijs gaan; veel te veel geld dus niet gekocht. Een week later zie ik DIE jurk in mijn maat vermaakt zoals ik het wil en incl de accessoires. Voor 300 euro geslaagd. Was zo intens blij. We hadden gewoon precies dezelfde maten.
donderdag 7 januari 2016 om 20:17
Hier ook mijn trouwjurk.
Ik wilde een budget trouwjurk, zoektocht in budgetzaken leverde niets op.
Budgetjurken bleken OF goedkope rotzooi OF al snel toch 1500 euro.
Tot ik iets gevonden had op MP, waar ik he-le-maal weg van was. Precies mijn maat, torselet zat er bij en in exact dezelfde behamaat als ik had. Contact gehad, zo'n ontzettend lieve vrouw die 'm verkocht.
Ze wilde hem wel voor me gereserveerd houden tot na mijn vakantie (ik ging 2 weken op vakantie) en ik zou dan op de terugweg bij haar langs komen (lag min of meer op de route). Dat kwam allemaal niet uit qua tijd en dag, dus we zouden een andere dag afspreken.
Kreeg ik daarna een mailtje dat ze op die en die dag toch naar het strand zouden gaan en dan de jurk wel gelijk mee naar mij zouden nemen
Zo gezegd zo gedaan, jurk was he-le-maal perfect.
Uiteindelijk heb ik een Maggie Sottero-jurk gekocht dus via Marktplaats.
Winkelprijs van de jurk alleen was 2000 euro ongeveer geloof ik. Ik kocht hem via MP inclusief torselet, hoepel en zelfs bijpassende handschoentjes voor als ik me niet vergis 350 euro.
En complimenten dat ik over mijn trouwjurk gehad heb, ben er nog steeds weg van
Ik wilde een budget trouwjurk, zoektocht in budgetzaken leverde niets op.
Budgetjurken bleken OF goedkope rotzooi OF al snel toch 1500 euro.
Tot ik iets gevonden had op MP, waar ik he-le-maal weg van was. Precies mijn maat, torselet zat er bij en in exact dezelfde behamaat als ik had. Contact gehad, zo'n ontzettend lieve vrouw die 'm verkocht.
Ze wilde hem wel voor me gereserveerd houden tot na mijn vakantie (ik ging 2 weken op vakantie) en ik zou dan op de terugweg bij haar langs komen (lag min of meer op de route). Dat kwam allemaal niet uit qua tijd en dag, dus we zouden een andere dag afspreken.
Kreeg ik daarna een mailtje dat ze op die en die dag toch naar het strand zouden gaan en dan de jurk wel gelijk mee naar mij zouden nemen
Zo gezegd zo gedaan, jurk was he-le-maal perfect.
Uiteindelijk heb ik een Maggie Sottero-jurk gekocht dus via Marktplaats.
Winkelprijs van de jurk alleen was 2000 euro ongeveer geloof ik. Ik kocht hem via MP inclusief torselet, hoepel en zelfs bijpassende handschoentjes voor als ik me niet vergis 350 euro.
En complimenten dat ik over mijn trouwjurk gehad heb, ben er nog steeds weg van
668, the neighbour of the Beast
donderdag 7 januari 2016 om 20:30
Mijn buggy, mensen uit een dorp verderop deden hem weg omdat hij niet op de fiets kon. Nou dat wilde ik toch niet, heb hem voor de helft van de nieuwwaarde gekocht en hij heeft iig al 2 rondes dienst gedaan en kan nog wel een ronde mee. En bureautjes voor de kinderen. Nieuw kosten deze 500 euro per stuk. Ik heb er 2 met 2 bijpassende stoelen voor 125 euro samen. Wel al wat ouder, maar in een dusdanig goede staat dat ze hem nog wel mee kunnen nemen als ze gaan studeren. Het zijn nl mee groeibureau's
donderdag 7 januari 2016 om 20:37
Naar aanleiding van de verhalen over trouwjurken hier ben ik ook maar even gaan kijken, zie nu al een mooie en hier in de buurt! Ga er een mailtje aan wagen.
Zelf heb ik een mooie kast gratis mogen ophalen. We zijn er nog steeds ontzettend blij mee. De man heeft ons zelfs nog geholpen met de kast naar beneden tillen. Als dank had ik een doosje merci meegenomen.
Ook onze tv-meubel voor slechts een tientje kunnen ophalen, ook erg blij mee!
Zelf heb ik een mooie kast gratis mogen ophalen. We zijn er nog steeds ontzettend blij mee. De man heeft ons zelfs nog geholpen met de kast naar beneden tillen. Als dank had ik een doosje merci meegenomen.
donderdag 7 januari 2016 om 20:39
quote:ayraa schreef op 07 januari 2016 @ 20:37:
Naar aanleiding van de verhalen over trouwjurken hier ben ik ook maar even gaan kijken, zie nu al een mooie en hier in de buurt! Ga er een mailtje aan wagen.
Echt hoor, ik kan het iedereen aanraden
Ben ook nog aan het denken of ik de mijne niet via MP ga verkopen, maar ik twijfel nog....
Echt hoor, ik kan het iedereen aanraden
Ben ook nog aan het denken of ik de mijne niet via MP ga verkopen, maar ik twijfel nog....
668, the neighbour of the Beast
donderdag 7 januari 2016 om 20:39
donderdag 7 januari 2016 om 20:50
Onze bank We hadden een verschrikkelijke miskoop gedaan, en na 1.5 jaar was die bank zo kapot en verrot, dat we per direct een andere wilden. Toen op marktplaats precies het soort bank wat we zochten gevonden, nieuwprijs was geloof ik over de ¤2000, wij hebben er ¤80 voor betaald inclusief brengen (kwam wel uit dezelfde woonplaats).
Man+zoon kwamen hem brengen, en uiteindelijk zijn ze met zijn drieën bijna een uur bezig geweest om hem binnen te zetten! Hij kon de draai door de gang niet maken, dus hebben ze hem via de andere kant van het huis, door de bosjes, door de tuin van de onderbuurman, over het balkon, door de slaapkamer, in de woonkamer gekregen. En de heren gingen niet eerder weg totdat de bank stond, wilde dat er meer van zulke mensen bestonden! En nog elke dag ben ik zo blij met die bank
Man+zoon kwamen hem brengen, en uiteindelijk zijn ze met zijn drieën bijna een uur bezig geweest om hem binnen te zetten! Hij kon de draai door de gang niet maken, dus hebben ze hem via de andere kant van het huis, door de bosjes, door de tuin van de onderbuurman, over het balkon, door de slaapkamer, in de woonkamer gekregen. En de heren gingen niet eerder weg totdat de bank stond, wilde dat er meer van zulke mensen bestonden! En nog elke dag ben ik zo blij met die bank
donderdag 7 januari 2016 om 21:26
2 twijfelaars,4 nachtkastjes met marmer blad,en een grote kledingkast!
Allemaal antiek!
En dat voor ¤150,00!
Mevrouw ging naar het bejaardenhuis en moest van haar spullen af!
Daar heb ik wel heel erg mazzel mee gehad!
Ben nu alweer een tijdje op zoek, maar tegenwoordig vind je nog niet eens een bed voor dat geld!
Allemaal antiek!
En dat voor ¤150,00!
Mevrouw ging naar het bejaardenhuis en moest van haar spullen af!
Daar heb ik wel heel erg mazzel mee gehad!
Ben nu alweer een tijdje op zoek, maar tegenwoordig vind je nog niet eens een bed voor dat geld!
donderdag 7 januari 2016 om 21:56
Ik heb ook al echt veel van mp gehaald. De hoogslapers voor de kinderen van fantastische kwaliteit, dressoir en buffetkast, hangstoelen voor bij de haard, salantafel en eetkamerstoelen. Fietsen voor de kinderen en onlangs nog een zgan slaapbankje voor mijn dochter. Ik kijk tegenwoordig ook eerst op mp voor meubels en dergelijke. Alleen al het feit dat ik dankzij mp vrijwel nooit meer naar de woonboulevard hoef vind ik fantastisch.