Meerdere twitteraccounts op tweetdeck: kan dat?

23-11-2011 11:59 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat twitter online (twitter.com) niet goed werkt en ik ook met tweetdeck werk, zou ik graag willen weten of je ook met twee twitteraccounts op tweetdeck (op pc/laptop) kunt werken. Ik heb nl. een eigen account (die ik via TD beheer) en ik ben ook de 'beheerder' van een account van een vereniging en die zou ik dus graag op TD willen bijhouden.

Kan dat en hoe werkt het? (Moet ik switchen tussen de accounts of niet?) OF: kan ik op een andere makkelijke manier mijn verenigingsaccount bijhouden?

NB. ik heb geen hippe telefoon met internet en apps.
Dat kan heel makkelijk.

Bovenin TD zie je "From:" staan met daarnaast een vierkantje met jouw avatar.

Daarnaast staat er een klein vierkantje met een + erin.

Als je daarop klinkt kan je een account toevoegen.

Vervolgens kan je bij het rondje "+" (add column, boven die vierkantjes) toevoegen wat je wil zien van dat account bij "core" (je volgers, de DM's, de mentions, etc)

Hopelijk is het zo duidelijk
Wat Annana zegt. Bij mij werkt dat prima! Ik vind Tweetdeck erg fijn om mee te twitteren.
Dank je Annana: dit was echt te simpel voor woorden. Dat ik dat zelf niet had gevonden. (Misschien omdat dat tweetmenu (met de tweetbalk) nooit uitgeklapt staat bij mij.)

Dank je. Het is inmiddels gelukt!
Geen probleem. Ik heb er ook via #dtv achter moeten komen, hoor
Twee kan, maar ook zo veel accounts dat je wil, incl Facebook en 4Square.

Daarnaast kun je nog allemaal columns aan maken waar je bijvoorbeeld wordt gementioned, op zoekwoorden bijv. de naam van je vereniging of op de term van je sport of andere #hashtags

Tweetdeck vind ik op de pc een verschrikking, maar als mobiele app wel weer heel prettig om mee te werken.
he annana, ik heb je berichtje hier ontdekt, heel interessant, maar weet je soms toevallig ook hoe je makkelijk je timeline tussen twee accounts wisselt? dit vind ik echt niet. weet jij dat? :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven