Meerdere twitteraccounts op tweetdeck: kan dat?
woensdag 23 november 2011 om 11:59
Omdat twitter online (twitter.com) niet goed werkt en ik ook met tweetdeck werk, zou ik graag willen weten of je ook met twee twitteraccounts op tweetdeck (op pc/laptop) kunt werken. Ik heb nl. een eigen account (die ik via TD beheer) en ik ben ook de 'beheerder' van een account van een vereniging en die zou ik dus graag op TD willen bijhouden.
Kan dat en hoe werkt het? (Moet ik switchen tussen de accounts of niet?) OF: kan ik op een andere makkelijke manier mijn verenigingsaccount bijhouden?
NB. ik heb geen hippe telefoon met internet en apps.
Kan dat en hoe werkt het? (Moet ik switchen tussen de accounts of niet?) OF: kan ik op een andere makkelijke manier mijn verenigingsaccount bijhouden?
NB. ik heb geen hippe telefoon met internet en apps.
woensdag 23 november 2011 om 12:09
Dat kan heel makkelijk.
Bovenin TD zie je "From:" staan met daarnaast een vierkantje met jouw avatar.
Daarnaast staat er een klein vierkantje met een + erin.
Als je daarop klinkt kan je een account toevoegen.
Vervolgens kan je bij het rondje "+" (add column, boven die vierkantjes) toevoegen wat je wil zien van dat account bij "core" (je volgers, de DM's, de mentions, etc)
Hopelijk is het zo duidelijk
Bovenin TD zie je "From:" staan met daarnaast een vierkantje met jouw avatar.
Daarnaast staat er een klein vierkantje met een + erin.
Als je daarop klinkt kan je een account toevoegen.
Vervolgens kan je bij het rondje "+" (add column, boven die vierkantjes) toevoegen wat je wil zien van dat account bij "core" (je volgers, de DM's, de mentions, etc)
Hopelijk is het zo duidelijk
woensdag 23 november 2011 om 13:05
Twee kan, maar ook zo veel accounts dat je wil, incl Facebook en 4Square.
Daarnaast kun je nog allemaal columns aan maken waar je bijvoorbeeld wordt gementioned, op zoekwoorden bijv. de naam van je vereniging of op de term van je sport of andere #hashtags
Tweetdeck vind ik op de pc een verschrikking, maar als mobiele app wel weer heel prettig om mee te werken.
Daarnaast kun je nog allemaal columns aan maken waar je bijvoorbeeld wordt gementioned, op zoekwoorden bijv. de naam van je vereniging of op de term van je sport of andere #hashtags
Tweetdeck vind ik op de pc een verschrikking, maar als mobiele app wel weer heel prettig om mee te werken.