Noise cancelling koptelefoon

woensdag 16 juni 2021 om 12:34
Helaas doet de zoekfunctie het niet, want ik zoek tips over het gebruik van noise cancelling koptelefoon.
Ik ben van plan de koptelefoon met geluid (muziek tijdens studeren) en zonder muziek te gebruiken en daarbij hoop ik de overige geluiden buiten te kunnen sluiten.
Ik heb niet echt een budget maar hoop dat 300 genoeg is.
Welke heb je en ben je tevreden?
Ik ben van plan de koptelefoon met geluid (muziek tijdens studeren) en zonder muziek te gebruiken en daarbij hoop ik de overige geluiden buiten te kunnen sluiten.
Ik heb niet echt een budget maar hoop dat 300 genoeg is.
Welke heb je en ben je tevreden?

donderdag 1 juli 2021 om 15:10
Lieve vriend!
Genieten he? Bij mijn voordeur zijn stratenmakers aan het werk, maakt me helemaal niks uit want ik hoor ze toch niet met hun herrie-radio en dat stenen-aanstamp-apparaat.
Wat eten we vanavond?

donderdag 1 juli 2021 om 15:59

vrijdag 2 juli 2021 om 19:35

zondag 4 juli 2021 om 21:55

maandag 5 juli 2021 om 19:44
Ik ben trouwens wel benieuwd of er iemand ervaring heeft met de Sony WH1000mx4. Als het comfort daarvan flink verbeterd is tov z’n voorganger, wil ik ‘m misschien als cadeau voor m’n vriend kopen.
TO hoe vind jij het comfort van de MX3 van die van jou? Ik las ergens dat ie niet zo ruim over je oorschelp valt en dat dat na een paar uur niet meer zo comfortabel is.
TO hoe vind jij het comfort van de MX3 van die van jou? Ik las ergens dat ie niet zo ruim over je oorschelp valt en dat dat na een paar uur niet meer zo comfortabel is.
maandag 5 juli 2021 om 19:48
Ik heb de Sony XM4. Vlak naast mij wordt een heel groot pand grondig verbouwd. Ik heb de hele dag die koptelefoon op als ik aan het werk ben en ik vind em zelfs na uren dragen nog steeds comfortabel. Hiervoor had ik Airpods Pro. Die heb ik nog steeds maar na een paar uur begin ik daar wel last van te krijgen. De batterij is ook na 4 uur leeg.Chrissie88 schreef: ↑05-07-2021 19:44Ik ben trouwens wel benieuwd of er iemand ervaring heeft met de Sony WH1000mx4. Als het comfort daarvan flink verbeterd is tov z’n voorganger, wil ik ‘m misschien als cadeau voor m’n vriend kopen.

maandag 5 juli 2021 om 20:25
Ik ben geen TO, maar heb mijn MX3 zonder problemen een paar uur op. Hoogstens wat warm als de omgeving warm is, maar dat lijkt me inherent aan dit model. Misschien heb ik kleine oren, maar qua comfort is hij voor mij prima! Mijn oude sony noise-cancelling had ik liever niet zo lang op.Chrissie88 schreef: ↑05-07-2021 19:44Ik ben trouwens wel benieuwd of er iemand ervaring heeft met de Sony WH1000mx4. Als het comfort daarvan flink verbeterd is tov z’n voorganger, wil ik ‘m misschien als cadeau voor m’n vriend kopen.
maandag 5 juli 2021 om 21:57
Chrissie88 schreef: ↑05-07-2021 19:44Ik ben trouwens wel benieuwd of er iemand ervaring heeft met de Sony WH1000mx4. Als het comfort daarvan flink verbeterd is tov z’n voorganger, wil ik ‘m misschien als cadeau voor m’n vriend kopen.
Zie boven.
Geen ervaring met de 3, maar de 4 zit prima, ook uren achter elkaar.
Such fun!1

dinsdag 6 juli 2021 om 09:45
Is dat niet gevaarlijk, als je geen omgevingsgeluid meer hoort?Snoesje666 schreef: ↑02-07-2021 19:33Ik gebruik mijn Sony op de fiets, terwijl ik ook altijd een fietsbril of een zonnebril draag tegen vliegend gespuis.
Gewoon naar de MM gaan en daar uitproberen wat voor jou lekker zit.
Wat eten we vanavond?