Office 365 vraag over werkmap beveiligen en beperkte toegang
vrijdag 19 februari 2021 om 09:31
Kan iemand mij helpen met het volgende. Als ik in Word (of Excel) klik op 'bestand' dan komt er een nieuw scherm. Als ik dan klik op 'werkmap beveiligen' en vervolgens op 'beperkte toegang', staan daar twee bedrijven. Eén klopt, dat is van mijn werk. Maar die andere moet er absoluut niet tussen staan. Dat is een ander bedrijf waar ik niet meer mee samenwerk.
Dus ik wil die verwijderen. Maar ik weet niet hoe ik dat kan verwijderen?
Ik vermoed dat ik ooit al eens via die andere ingelogd ben bij office 365 en dat dit er nu standaard tussen staat, maar dat weet ik niet zeker.
Kan iemand mij helpen hoe ik dat bedrijf er tussen kan verwijderen?
Dus ik wil die verwijderen. Maar ik weet niet hoe ik dat kan verwijderen?
Ik vermoed dat ik ooit al eens via die andere ingelogd ben bij office 365 en dat dit er nu standaard tussen staat, maar dat weet ik niet zeker.
Kan iemand mij helpen hoe ik dat bedrijf er tussen kan verwijderen?

vrijdag 19 februari 2021 om 09:50
Kan je er via OneDrive online naar toe? Ik weet niet precies hoe het werkt vanuit een office file maar als je naar je online OneDrive gaat kun je rechts op het info-icoontje zien wie er toegang heeft tot je mappen.
Per bestand kan het via de 3 puntjes naast je de bestandsnaam en dan 'toegang beheren'.
Per bestand kan het via de 3 puntjes naast je de bestandsnaam en dan 'toegang beheren'.
vrijdag 19 februari 2021 om 09:50
Kan je er via OneDrive online naar toe? Ik weet niet precies hoe het werkt vanuit een office file maar als je naar je online OneDrive gaat kun je rechts op het info-icoontje zien wie er toegang heeft tot je mappen.
vrijdag 19 februari 2021 om 15:44
Dank jullie wel. Volgens mij is het er nu uit. Ik heb mijzelf uitgelogd met het account en toen bleek er volgens mij ergens op de achtergrond nog een inlog te zijn met dat vorige bedrijf. Heel raar, maar dat heb ik nu uitgelogd en de laptop opnieuw opgestart. Nu staat het er niet meer tussen.
Als ik online kijk (dat deed ik voordat ik bovenstaand gedaan had), stond dat bedrijf niet tussen 'toegang beheren', dus volgens mij waren mijn bestanden niet gedeeld of was er geen toegang tot. Maar vreemd blijf ik het wel vinden.
Als ik online kijk (dat deed ik voordat ik bovenstaand gedaan had), stond dat bedrijf niet tussen 'toegang beheren', dus volgens mij waren mijn bestanden niet gedeeld of was er geen toegang tot. Maar vreemd blijf ik het wel vinden.