Office, waar kopen?

16-06-2011 07:47 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,

Ik heb sinds een jaar een nieuwe pc met Windows 7, geen office pakket erbij. Ik red het nu bijna altijd met open office, maar zit toch rond te kijken met name voor word, excel en power point.

Er van uitgaande dat het niet te downloaden is? ; Indien mogelijk betaal ik er liever niet de hoofdprijs voor, maar ik zie bijvoorbeeld ook op marktplaats aanbiedingen vanaf 14.95, is zoiets zuivere koffie?

BVD !
als je het legaal wilt koop t dan via studielink of spot ? ofzoiets.

er is vast wel iemand die je kent die nog een studie doet of op school zit.
Gewoon bij Mediamarkt ed. en nee dat kost dan geen 14.95
14.95 klinkt als een illegale kopie. MediaM is vaak goedkoper dan kopen op de website van microsoft
Ik zou het lekker downloaden, kost je niets
Je zou office student kunnen kopen.

Dat is hier online te bestellen

http://office.microsoft.com/nl-nl/home-and-student/
Of je kunt gewoon Open Office gebruiken (is gratis).

Hier te downloaden.
surfspot als je een kind op school hebt.. ik heb daar een office profession gekocht voor 49 euro..
quote:Tegucigalpa schreef op 16 juni 2011 @ 09:31:

Of je kunt gewoon Open Office gebruiken (is gratis).

Hier te downloaden.Of je kunt gewoon het openingstopic nog eens lezen maar dan goed (is gratis).

Hier te lezen.
Waarom wil je weg van open office, dat werkt toch als een tierelier?
Waarom zoveel geld uitgeven als je die gehele pakketten zo kan downloaden op internet ?
Misschien omdat dat illegaal is?
het is pas illegaal als je het doorverkoopt.
Nee het is illegaal als je een serial of patch gebruikt om te activering te omzeilen, wat bij Photoshop moet wil je het langer dan de proefperiode kunnen gebruiken.
Bol.com
quote:XionZ schreef op 16 juni 2011 @ 12:01:

Nee het is illegaal als je een serial of patch gebruikt om te activering te omzeilen, wat bij Photoshop moet wil je het langer dan de proefperiode kunnen gebruiken.Dan ben ik ali illegalie
quote:Chantalo1984 schreef op 16 juni 2011 @ 12:05:

[...]

Dan ben ik ali illegalie *Belt Adobe*
quote:Chantalo1984 schreef op 16 juni 2011 @ 11:35:

Waarom zoveel geld uitgeven als je die gehele pakketten zo kan downloaden op internet ?Dit is dus idd illegaal omdat je bij downloaden een zogenaamde crackversie gebruikt.
Software downloaden waar normaal voor betaald moet worden is illegaal. Dit in tegenstelling tot films en muziek, dat kan je wel legaal downloaden. Het uploaden van muziek, films en software waar je niet de rechthebbende van bent is altijd illegaal.
Bedankt voor alle tips!

Ik zal eens ff nadenken of ik iemand ken die nog studeert! OpenOffice werkt meestal wel , maar ik vind vooral de 'power point' minder prettig, en op 1 of andere manier kan niet iedereen die ik met open office documenten mail deze openen.
.
Mag ik je nog een tip geven? Er zijn verschillende versies van Office verkrijgbaar, maar als je alleen de basisfuncties gebruikt (excel, word, powerpoint) kun je beter de Home & Student versie kopen. Dat scheelt weer qua geld.
Dank je Kriebelbeest!

Waar vind ik 'hans' Nerd?
.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven