Oud Digitenne Apparaat - Weggooien?

13-09-2012 10:13 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vraag: kan ik dat ding weggooien? Volgens de overeenkomst moet 'ie terug naar KPN en als ik het me goed herinner moeten zij daarover bellen. Dat hebben ze dus nooit gedaan. Hij ligt me in de weg, dus ik wil 'm kwijt. Volgens mij is dat hele systeem ook verouderd, dus wat moeten ze er eigenlijk mee? Ben bang dat als ik ga bellen ik dan een ingewikkeld taak krijg van formulieren downloaden en ergens inleveren tussen 09.00 en 09.15 en dat er vervolgens toch niks mee gedaan wordt.
Hoelang is het geleden dat je je abbo gestopt hebt?
Ik lees mee. Abbo een aantal maanden geleden gestopt, en ook niets van ze gehoord. Bij mij ligt het apparaat ergens in de kelder. Ik ga er geen werk van maken, als zij het terug willen hebben, moeten ze even bellen.

Net als de ontzettend niet-werkende live box van Wannadoo-Orange, die ligt in hetzelfde plastic zakje daar.
En waarom kan jij de KPN niet bellen hierover?
wij hebben kpn gebeld... moest toen het nr op het kastje en antenne nakijken. antenne was inmiddels een beter model van dus die mochten we weggooien. kastje moest terug. ik vond het overigens geen moeilijk gedoe hoor. hoefde helemaal geen formulieren ed in te vullen, kreeg gewoon een adres waar ik het heen moest sturen en dat was het.
O, gelukkig, als het gestuurd kan worden kan ik nog wel even die moeite doen :-). Zal ik ze toch even bellen.
Ik heb sinds een maand een nieuw kastje en antenne omdat de oude niet meer goed werkte, en mocht alles weggooien... zou toch even de klantenservice bellen dus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven