“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
K kan nieteens ff lekker n janktopic openen op relaties. Kan wel maar t lijkt nergens op in deze lay-out.
*Kweelt met MrsSW mee 'it's going to be a lonely christmas..... tralalala'
Been there, done that, got the T-shirt.
Anoniem_12487
woensdag 25 december 2013 om 04:47
Mooi is dat weer, deze lay out is idd wel een treurig dieptepunt. Cold turkey afkicken met kerst, the irony.
Gelukkig is de technische dienst er tot op heden nooit in geslaagd een probleem hier op te lossen, (zoekfunctie, irritante pop ups (die dit waarschijnlijk hebben veroorzaakt - en bedankt Rabobank) mijn laatste, enz enz)
Hoewel ze het nu misschien wat meer prioriteit geven omdat ook de reclames niet meer zichtbaar zijn, en er dus ook niet per ongeluk op geklikt kan worden, dus nu zullen ze het wel voelen in de portemonnee.
Denk dat het een complot is van een aantal mannen om ervoor te zorgen dat moeder de vrouw vandaag geen afleiding heeft in de keuken.
Ik snap eigenlijk wel dat het even duurt. Waarschijnlijk hebben ze die Rabobank shit er af proberen te krijgen en is dit het resultaat. Maar: kerstavond he. Vraag me af of iemand vandaag of morgen ivm kerst iets er aan gaat doen, hoor.. Lijkt me logisch van niet eigenlijk.
Als ik op mijn mobiele apparaat het adres intik van de mobiele site, krijg ik een melding dat er teveel omleidingen zijn. Ik kom er dus niet op. Hebben jullie dat ook?
Ben je boos? Pak een doos. En geef hem een schop, of verscheur hem. Dat lucht op.