Rare startpagina facebook

11-09-2011 14:27 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg een rare startpagina als ik Facebook open. Ik kan bijvoorbeeld mijn nieuwsoverzicht niet veranderen in 'meest recent' , 'Statusupdate' en wat er nog meer in dat rijtje staat. Ook op mijn iPhone wordt het anders weergegeven dan normaal is.

Ik heb de site al meerdere malen helemaal nagekeken maar kan niets vinden. Vriend bij wie het wel normaal is ook niet. Echt raar want het is wel ooit geweest zoals het hoort te zijn.

Ik hoop dat er iemand weet waar het te veranderen is en wij er dus helemaal overheen gekeken hebben.

Alvast bedankt!
Ik heb net ook gekeken bij helpcentrum van facebook. Meerdere mensen met dit probleem maar geen antwoorden of oplossingen van Facebook.
heb je het al eens in een andere browser geprobeerd?

als je FB opstart ,heb je dan helemaal rechts onderin staan ( net boven je balk ) : gereed of zo'n uitroeptekentje?

moet je iets updaten ( zoals adobe of quicktime of zo'n soort programma? of wellicht je browserupdaten? ).
Ik heb ook vaak problemen met facebook. De pagina laadt niet goed, prive berichten komen soms niet aan en ik krijg vaak een foutmeldig.
oh, dat uitroeptekentje staat er bij mij wel bijna altijd..
Misschien even aan je vriend vragen hoe hij het opgelost heeft?

(Je had best vriend mogen laten staan hoor, ik denk dat dat niet de reden was waarom er niemand reageerde )
quote:DeKenau schreef op 11 september 2011 @ 15:09:

oh, dat uitroeptekentje staat er bij mij wel bijna altijd..ja bij mij ook, als ik internet explorer gebruik. ik gebruik voor facebook nu safari en daar werkt alles prima in
wat ook vaak helpt is je cache en je cookies legen ( onder extra-internetopties - tijdelijke bestanden ( denk aan je wachtwoorden ) ),

of

extra-internetopties-geavanceerd: instellingen voor IE opnieuw instellen. Dit werkte bij mij heel goed toen ik mijn webmail van het werk niet meer kon benaderen. deed ook heel veel goeds voor de snelheid van het laden van andere pagina's waaronder Facebook :-)
De link moet beginnen met: 'https', dan weet je i.i.g. dat je met een originele Facebookpagina te maken hebt.
Dank voor de reacties. Ik ben nu illegaal aan het forummen dus ga het straks thuis nakijken!
quote:kitty.elastic schreef op 11 september 2011 @ 15:08:

heb je het al eens in een andere browser geprobeerd?

als je FB opstart ,heb je dan helemaal rechts onderin staan ( net boven je balk ) : gereed of zo'n uitroeptekentje?

moet je iets updaten ( zoals adobe of quicktime of zo'n soort programma? of wellicht je browserupdaten? ).

Andere browser geprobeerd, maar is niet anders.

Alle software is up to date.

Anderen die inloggen op deze laptop zien we een normaal nieuwsoverzicht.. Ik denk dat het dus echt aan het account ligt.
Ik ga zo facebook maar even mailen met dit probleem. In de hoop dat zij met een oplossing komen want het is echt heel irritant zo!
Bedankt voor jullie reacties!
Geknipt en geplakt van een site met uitleg over facebook:

De algemene voorkeuren bewerken voor berichten die worden weergegeven:

Klik in het nieuwsoverzicht 'Meest recent' op het pijltje naast 'Meest recent' om een vervolgkeuzemenu weer te geven.

Selecteer 'Opties bewerken'.

Klik op het vervolgkeuzemenu naast 'Toon berichten van'. Kies 'Vrienden en pagina's die je het meeste bekijkt' of 'Alle vrienden en pagina's'.

Klik op 'Opslaan'.

Die 'meest recent' die ontbreekt dus op het nieuwsoverzicht.
Ik heb sinds 2 dagen ook het zelfde probleem. Het heeft niks met browser te maken als ik op mijn andere account inlog dan is het gewoon normaal kan ik gewoon zoeken op meest recent. Nu zijn de verslagen anders facebook bepaalt zelf wat op mijn startpagina komt ik kan niet filtreren op meest recent want die optie is gewoon verdwenen fotos zijn groter opeens op nieuwsoverzicht. Dus appel als het bij jou veranders is laat me aub weten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven