Samsung Galaxy S

14-08-2010 22:37 153 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds gisteren de trotse eigenaar van een Samsung Galaxy S.

Helemaal blij mee alleen, en nu komt ie, ik kan er niet mee opnemen als ik gebeld word!

Op het scherm verschijnen een rode en een groene knop maar wat ik ook aanraak er gebeurt niets. Heel vreemd. Nu ben ik erachter dan als je op de 'home' knop (de middelste onderin) drukt je dan ook kan opnemen, maar die rode en groene knop moeten toch ook een functie hebben?

Dus.... heb ik een stomme smartphone of ben ik niet zo smart?

Oh, en leuke tips voor apps zijn ook welkom!
Ha, mede Galaxygebruikers!

Ik heb er ook een en ben grotendeels zeer tevreden.

Die headset: je moet hem er behoorlijk stevig in duwen, anders " pakt" hij hem niet. Had ik ook de eerste paar keer. Ik durfde niet aan te duwen, bang om mijn mooie nieuwe gadget meteen in puin te helpen. Manlief was minder bang en duwde hem flink aan en ja hoor: werken!

Batterij ging in het begin (ws. door veel gebruiken) snel leeg, maar het gaat nu duidelijk beter.

Uitzending gemist nog niet geprobeerd. Heb je daar misschien een aparte app. voor nodig? Of heb je die al?

Apps die ik gebruik: buienradar, hyves. nu, telegraaf, een app waarvan ik niet op de naam kom, maar waarmee je automatisch bijlagen op goede manier opent, div. spelletjes. Maar niets waarvan ik zeg: absoluut onmisbaar!

Nog een vraag. Ik heb mijn contacten op mijn simkaart staan (uit oude telefoon). Als ik naar " telefoon" ga om te bellen (overigens hier ook dagen geduurd voordat ik door had dat je moest vegen, voelde me ernstig dom toen ik dat ontdekte hahahahahah), dan vind ik die oude contacten niet. Alleen de contacten die ik nieuw erin heb gezet komen in beeld. Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen?

Andere vraag: hoe doet jullie navigatie het? Het mijne niet zo best namelijk, de GPS lijkt niet zo goed te zijn, loopt continu achter en is " de weg kwijt", en dat is natuurlijk niet zo praktisch bij een navigatiesysteem....

Bedankt alvast en veel plezier met swypen (ideaal!) en bellen enzo.
Waar hebben jullie hem gekocht? Ik ga graag naar een echte winkel maar als ik op internet kijk verschillen de prijzen nogal. In een winkel word deze digi-beet lekker geholpen met problemen.
Wat een grappig topic. Ik heb hem sinds vorige week en snapte ook niet hoe ik op moest nemen. Voelde me zo stom maar ben blij dat ik niet de enige ben.

Had hiervoor echt een heel oud ding dus moet nog wel eens wennen.

T probleem met de headset heb ik ook maar dan zal ik de brute kracht nog wel gebruiken want in de auto op de speaker werkt ook niet.

Verder ben ik er erg blij mee
Hier nog een enthousiaste g Moetebruiker van de Galaxy! Moet ook nog wel even wennen, maar heb nu Swype ontdekt en maak daarmee een stuk minder typefouten,erg fijn.Vind well dat de accu snel leeg is maar dat lijkt erbij te horen.

Heb 2 vraagjes:

*Kan je de inbox van de smsbox aanpassen dat je gewoon de smsjes ziet die je hebt ontvangen,verstuurd en concept zijm.Krijg nu soms de melding dat bericht is opgeslagen in concepten, maar vind nergens die map terug.

*Hebben jullie tips voor leuke apps? Dat is 1 van de redenen dat ik deze telefoon heb maar kom niet verder dan Hyves, Nu, Appie en Twitter haha.

Als je trouwens een grappige app wil waar je echt niks aan hebt maar die erg geinig is: Talking tom!

Benieuwd naar jullie reacties.
haha wat grappig dat eigenlijk bijna iedereen het zelfde probleem had bij de eerste keer gebeld worden. ik dacht al dat ik de enige was die zo dom was.

een data abbonemt is idd wel handig, want je gebruikt, als het goed is, deze telefoon niet alleen om mee te bellen en te smsen. het is een smart-phone en je gaat er ook mee op internet. als je voor je internet kosten appart moet betalen ben je veel meer geld kwijt dan als je het bij een abbinement in neemt.

als je de telefoon alleen gebruikt voor bellen en smsen zou ik een andere telefoon nemen, dan is deze te duur.
IK heb 'm ook

Helaas nog geen internet, want tot eind oktober aan oude abo vast. Daarom heb ik een vraagje: dat downloaden van boeken, kost dat geld? Lijkt me namelijk ideaal!

En zit er een maximum aan te downloaden producten? Ik bedoel: Moet je na een x hoeveelheid gedownload te hebben, ineens gaan betalen voor internet of zoiets? Dit vertelde een collega (die overigens een blackberry heeft) Ik vond het nogal raar: je betaalt toch voor onbeperkt internet, kunnen ze dan toch beperkingen stellen aan dat internet/downloaden?

Ben het er wel mee eens dat je moet kiezen voor een internetabonnement met deze mobiel. Ik wil nu al meer (maarja, schafte 'm ook o.a. daarvoor aan, natuurlijk)

Kun je trouwens zonder een internetabonnement wel gratis met wifi op internet?

Sjee.. wat een vragen
Later is nu
Nog een maand en dan heb ik (eindelijk) het internet erop. Ik hoop dat ik voor die tijd nog antwoorden op m'n vragen krijg
Later is nu
quote:dreamer schreef op 09 september 2010 @ 14:22:

En zit er een maximum aan te downloaden producten? Ik bedoel: Moet je na een x hoeveelheid gedownload te hebben, ineens gaan betalen voor internet of zoiets? Dit vertelde een collega (die overigens een blackberry heeft) Ik vond het nogal raar: je betaalt toch voor onbeperkt internet, kunnen ze dan toch beperkingen stellen aan dat internet/downloaden?

Ik weet alleen op deze vraag een antwoord, maar iets is beter dan niets

Vodafone doet niet meer aan onbeperkt internet, er zit nu een limiet per maand op en als je daar overheen gaat, moet je betalen (een soort internetbundel dus eigenlijk). Je krijgt wel een smsje als je die limiet hebt bereikt en ik geloof dat 'ie best hoog is en dat je dus bijv de hele dag games moet spelen via internet, wil je eroverheen gaan. Die limiet geldt overigens alleen voor abbonementen verlengd of afgesloten na 6 (?) september. KPN is geloof ik ook al afgestapt van onbeperkt internet en de verwachting is dat de andere providers zullen volgen.

Ik heb sinds vandaag een Galaxy en ben nog aan het ontdekken. Maar nu weet ik in ieder geval hoe ik 'm op kan nemen
Oh, ik weet er nog eentje. Downloaden van boeken kost idd geld (althans voor de IPad wel, dus ik neem aan voor de Galaxy ook), maar wel minder dan een echt boek kost. En er zijn ook (oude) boeken waarvan de auteursrechten verstreken zijn, die zijn volgens mij gratis.
Weet iemand toevallig hoe ik verbinding met internet uit kan zetten? Krijg t ff niet gevonden en is op zich wel handig om te weten hoe dit werkt zodat ik niet in t buitenland verbinding heb en verrast wordt met een heerlijke rekening!

Vodafone had trouwens best mogen zeggen dat het internet uit abb veranderd is.....weet van niks! Groetjes
Oydutchgirl. Op de eerste 'pagina' van je telefoon (dus als je helemaal naar rechts schuift) zit zo'n groen knopje 'Actieve applilcaties' heet dat. Daar kun je zien of je nog wat aan hebt staan en kun je het ook uitzetten.

Ik blijf benieuwd naar het downloaden van boeken. Hoeveel het dan kost, hoe je betaalt en of je dat ziet voor het downloaden aan enzo. Misschien gewoon wachten totdat ik (eindelijk!) op internet kan. (ik vond het plaatje van de volle boekenkast, die je dan op je schermpje krijgt wel leuk)

Over het internetten zag ik al iets in de krant ook. Het schijnt dat mensen ineens massaal hun telefoon als soort van 'dongel' gaan gebruiken, voor mobiel internet op de laptop dus. Wel handig bedacht, maar kan nu niet meer zo makkelijk.
Later is nu
Hallo dreamer. ....helaas heb ik die gewist was dat dingen op mn start pagina aan t zetten + wissen en ineens waren alle instellingen weg.....hè hè! Weet jij waar ik dat weer kan vinden? Is id handig om te hebben...groetjes
Als je gewoon op de startpagina zit, kun je op de knop linksonderaan drukken (eroverheen strijken) en dan kun je vanalles toevoegen. Hele bladzijdes. Je kunt dan ook pagina's (van die dingen dus, die je heen en weer schuift) weghalen.
Later is nu
Hallo dreamer......ik heb mn start paginas gewist. ...Heb alle apps wel weer toe kunnen voegen maar alleen de koppeling voor actieve apps kan ik nergens meer vinden! Enig

idee waar deze staat?
euh.. nee, sorry.
Later is nu
*breekt even in voor dreamer*

Voor ebooks moet je even kijken op het ebook-topic op deze pijler. Daar kunnen ze je prima verder helpen .
Het klinkt zo simpel, dankjewel Ine
Later is nu
.
Hier nog een bezitter. En ik kom niet op twitter.

Dat rijmt.
quote:dreamer schreef op 09 september 2010 @ 14:22:

Kun je trouwens zonder een internetabonnement wel gratis met wifi op internet?

Ik gooi deze nog even up!

Hoe kan ik i-net via T-mobile uitzetten (nieuwe abbo gaat in jan in) en kan ik dan via draadloos internet dat we thuis hebben internetten?
Ja precies, dat was mijn vraag ook eigenlijk, Myranda! Nog 3 weken en ik héb gewoon internet op mn foon
Later is nu
Hoi!!! Ik heb er ook eentje, en ben er helemaal blij mee.

Alleen mijn probleempje is: De foto die ik als achtergrond gebruik, wordt niet volledig afgebeeld.

Hoe kan ik dit aanpassen. Als ik naar de afbeeldingen ga, staat ie wel gewoon normaal op het scherm, maar zodra ik 'm als achtergrond ga gebruiken, maar de telefoon 'm helemaal groot.

Alvast bedankt!
Hier nog een trotse bezitter, vind het zo'n fijne telefoon !

In het begin had ik ook niet door dat ik moest "vegen" bij opnemen LOL

Voor mensen die internet helemaal willen uitschakelen (bv als je geen i-net abo hebt, of naar het buitenland gaat en geen onvoorziene kosten wil) kan je APNdroid downloaden via market. Met 1 druk op de knop schakel je alles uit (en later weer in als je wilt)
Anneke

volgens mij is dat omdat hij meeverschuift als je naar volgende 'pagina's' schuift.
Later is nu
Pff.. nou, nou kan ik met m'n nieuwe abo op internet ennu...

Ik wil al steeds de agenda bijhouden op de telefoon. Steeds als ik deze selecteer, vraagt hij een google-account. Tot nu toe kon ik dus niets met internet, dus neits mee gedaan. Ik heb wel een googleaccount, maar met hotmail. Nu blijkt dat de telefoon daar niets mee kan. Ik moet een gmailaccount aanmaken. En dat wil k liever niet. Wéér een emailaccount, hoe houd ik dat bij? En waarom, want ik héb tenslotte een googleaccount.

Dus.. ik kijk in de gebruiksaanwijzing. Daarin staat helemaal niets over Google Mis ik iets? Is er nóg een agenda-mogelijkheid? Help?
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven