samsung galaxy s2

30-06-2011 19:33 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben aan het orienteren welke nieuwe mobiele telefoon ik wil, ik heb al jaren dezelfde met een sim-only alleen die loopt steeds vast.

De samsung galaxy s2 lijkt me wel wat, alleen niet de goedkoopste.

Daarom zou ik graag willen weten wat de plus en min punten van deze telefoon zijn en hoe kom ik erachter welk abbonement ik het beste kan nemen? (ik sms/bel niet heel veel, met 175 minuten/sms'jes kom ik een heel eind en wil af en toe buiten huis internetten, thuis internet ik dan via wifi)

Is er een handige internetsite hiervoor?
misschien heb je wat aan deze linken

http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s2/

http://www.bellen.com/

Ik heb zelf ook de galaxyS2 en ben er zeer tevreden over. Nu is het ook mijn eerste smartphone en ik heb geen vergelijk.
Neem dan gewoon de Samsung Galaxy S
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Il heb de samsung galaxy s is heel fijn dus ik denk dat die 2 ook heel goed is ik ben in iedergeval tevreden met mijn tel
Mijn man heeft de s2,

Pluspunten:

mooie vormgeving

heel helder en scherp scherm

goed te navigeren in het menu

internet werkt als een trein

dunste smartphone met dualcore

Minpunten

de grootte, ik heb niet vreselijk grote handen en ik vind het niet prettig vasthouden(mede omdat hij heel vierkant is)

batterij: elke dag opladen(maar welke smartphone trouwens niet)

manlief heeft veel reclame in zijn scherm tijdens internet of bep. apps.

scherm is 4,3 inch: mij te groot, maar dat is natuurlijk erg persoonlijk(net als veel andere punten trouwens

Het is op dit moment schijnbaar het beste van het beste. Wel een mooie telefoon.

En ik dacht dat hij in prijs wel meevalt , gezien wat je ervoor terugkrijgt.

(in vergelijking met nokia of htc die de naam meehebben bijvoorbeeld)

Ik kijk nu ook voor een nieuwe telefoon en zoek veel gebruikerservaringen op, ook op youtube

Hoop dat je er wat aan hebt!
Je hebt overigens op internet ook batterijen met langere duur, was ik laatst tegen gekomen

Vriend lief wil ook de galaxy, dus vandaar dit berichtje ook kan ik even meelezen wat er nog komt aan berichten.
Ik zweer nu bij Sony Ericsson Experia Arc!

Alles wat andere ook hebben maar met een sony camera erin dus HD filmen en geweldige foto's.... wat een super toestel!

Ben helemaal blij, heb 'm pas net
DTEEZ!
quote:Djoels schreef op 30 juni 2011 @ 20:16:

Ik zweer nu bij Sony Ericsson Experia Arc!

Alles wat andere ook hebben maar met een sony camera erin dus HD filmen en geweldige foto's.... wat een super toestel!

Ben helemaal blij, heb 'm pas net Wauw ik google even en mooi toestel zeg!
De gewone S is ook nog te krijgen en een stukje goedkoper.

En een heel fijn toestel, ik heb hem sinds een maandje ofzo!
668, the neighbour of the Beast
mijn man heeft hem. Minpuntje vindt hij dat de batterijen snel leeg zijn. Verder voor hem geen minpunten.

Bij t-mobile hebben ze nu een aanbieding van toestel voor 160 euro bij een 2-jaarsabon en de 1e 3 maanden geen abonnementskosten. Bij 200 min in de maand betaal je vervolgens 34,50 per maand.

Vodafone heeft nu ook wel een goede aanbieding. Mijn man heeft die van t-mobile genomen omdat hij daar al lang bij zit.
o ja, s2 ook full hd filmen en zeeeer goede foto's: beter dan onze digicam en videocamera

"zwitsal_nijntje: goede tip! meteen even doorgeven hier!
Geen minpunten bij dit toestel.

Vodafone Bel+SMS+Web 275, bijna 20 euro per maand eerste jaar, tweede jaar bijna 40 euro.

Kijk ook even naar de nieuwe HTC Sensation. Heeft wat meer extra's met HTC Sense.
Ik heb de volgende aanbieding gevonden;

Vodafone bel+sms+web 200 eerste jaar bijna ¤17,25 2e jaar ¤34,50 Toestel is dan gratis.

Klinkt niet gek! En aan dat aantal belminuten/sms'jes heb ik voldoende.

Nummerbehoud is ook mogelijk, dat wil ik wel graag, moet je dan langer op je toestel wachten omdat ze eerst je huidige abb opzeggen? Kan natuurlijk niet wachten.

(oja de addertjes zijn wel: aansluitkosten + verzendkosten!)
Op www.castle.nl hebben ze allerlei aanbiedingen van de Galaxy met 1-jarig contract.
Het lijkt mij ook een mooie telefoon, maar ik zie op internet veel verhalen over dat de accu heel snel leeg is. Ik zie dat hier ook een paar keer. Ik vind het helemaal niet erg om elke nacht op te moeten laden, maar ik zou het wel vervelend vinden als hij het niet eens een dag uithoudt als je er lekker op wil internetten en filmpjes kijken enzo. Hebben mensen hier de ervaring dat hij het niet eens een dag uithoudt?
Dat is bij de meeste smartphones zo. Het scheelt al als je GPS uitzet en niet van alles laat draaien terwijl je het niet gebruikt. Daarvoor kan je een appkiller downloaden. Als ik het zo doe dan kan ik gerust 3 à 4 dagen zonder opladen.
heb net een weekje de samsung galaxy ace-wit

heel fijn dingetje zit er nu elke dag behoorlijk op te pielen omdat t wennen is en alle spelletjes en apps wil downloaden om erbij te horen moet m idd om de dag opladen. heb wifi en gps idd uitstaan als ik van huis ben en een appkiller is een must! dusss deze kan ook nog :D
Wat doen jullie allemaal met de samsung galaxy s2?

En wat kun je er gratis mee en wat kost extra geld?

Leuke/handige apps?

Ik lees over de readers hub? Is dat gratis of kost dat weer geld buiten je bundel?
quote:Marels schreef op 30 juni 2011 @ 20:24:

De gewone S is ook nog te krijgen en een stukje goedkoper.

En een heel fijn toestel, ik heb hem sinds een maandje ofzo!Das leuk om te lezen...zat jij ook niet zo heel erg te twijfelen over twee toestellen?
quote:Mevrouwtje schreef op 30 juni 2011 @ 22:29:

Wat doen jullie allemaal met de samsung galaxy s2?

En wat kun je er gratis mee en wat kost extra geld?

Leuke/handige apps?

Ik lees over de readers hub? Is dat gratis of kost dat weer geld buiten je bundel?

Ik doe er alles mee

Veel gratis apps in de Samsung Market, internetten als een dolle en natuurlijk whatsappen!

Die readers hub weet ik niet wat dat is
Oeh, krijg steeds meer de neiging om gewoon op bestellen te drukken...

1nachtje erover slapen heb ik al gedaan
quote:2june2 schreef op 30 juni 2011 @ 22:10:

heb net een weekje de samsung galaxy ace-wit

heel fijn dingetje zit er nu elke dag behoorlijk op te pielen omdat t wennen is en alle spelletjes en apps wil downloaden om erbij te horen moet m idd om de dag opladen. heb wifi en gps idd uitstaan als ik van huis ben en een appkiller is een must! dusss deze kan ook nog :D

Ik heb deze ook, sinds twee dagen. Super! Ik heb een Vodafone abonnement voor EUR 13,25 per maand voor het eerste jaar en het dubbele voor het tweede jaar. Daar heb ik deze telefoon voor (EUR 31,00 bijbetalen), 100 belminuten/smsjes en onbeperkt internet.

Kan alleen het Viva Forum niet lezen, zo klein zijn de lettertjes. Ook zijn er schijnbaar geen beschermhoezen voor.

Wat is een appkiller?
Waar heb jij hem besteld saeva?

beschermhoes ben ik wel tegengekomen bijv. http://www.phonextra.nl/samsung-2/samsu ... y-s-2.html
O sorry ik las t verkeerd dacht dat je de galaxy s2 bedoelde
Ik wil em ook!!! en een aantal hoezen gezien bij mediamarkt!
Leef nu en niet later...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven