Samsung S10

14-11-2019 22:53 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik overweeg mijn Iphone X in te ruilen voor een Samsung Galaxy S10..

Iemand ervaring hiermee:)?

Dank voor het delen van je ervaring
Self-love is the greatest middle finger of all time
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een S10.
Maakt prachtige foto's in vergelijking met de iphone x van een vriendin van mij ( we zetten onze kinderen wel eens gelijktijdig op de foto).

Het lastige alleen als je gewend bent aan iphone het moelijk is te wennen aan android. Andersom hetzelfde.

Had zelf altijd jaren samsung gehad (flagship toestellen) en omdat iedereen altijd zo lyrisch deed over de iphone had ik die ook maar gekocht. Na een jaar nog niet gewend, iphone verkocht en weer samsung gekocht.
Alle reacties Link kopieren
NEE! Niet doen! Ik heb een aantal jaar geleden mijn iPhone omgeruild voor een flagship Samsung. Ik heb na een paar maanden het ding nog net niet uit het raam gegooid. Als je de kwaliteit van iPhone gewend bent, kun je niet meer terug naar iets anders.
Zonder oorzaak geen gevolg
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een S9 en ik heb al jaren de Samsung S serie, voornamelijk vanwege de fantastische foto's.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Heb de S10 (nog) niet, maar wel verschillende gehad in de S serie. Momenteel de 9. Ooit een Iphone gehad omdat iedereen hier zo lyrisch over was. Ben nog blij dat ik overgestapt ben op Samsung. Ik vind samsung/android zo veel gebruiksvriendelijker!
Alle reacties Link kopieren
Oh wat een wisselende berichten. Ik vind de nieuwe iphone’s los gewoon veel te duur dus dat wil ik er niet aan uitgeven.

Morgen maar eens gaan kijken in de winkel😅
Self-love is the greatest middle finger of all time
Alle reacties Link kopieren
Ik vond de overgang van iPhone naar Adroid wel meevallen. Ook naar een S10 gegaan, oom met name vanuit kostenoverweging. Het scheelt mij nu ruim 25 euro per maand op mijn abonnement.
Ja het werkt anders, een iPhone is simpeler, maar met een Android heb je meer vrijheid. Ik moet zeggen dat die vrijheid mij wel bevalt.
Alle reacties Link kopieren
Probeer hem eens uit in de winkel.

Ik snap je reden, iPhones zijn enorm duur en lijken alleen maar nog duurder te worden. Is het het dan nog waard voor je?
Het is inderdaad wel wennen. Zelf was ik altijd Android gewend en toen kreeg ik een paar jaar geleden een iPad van het werk. Hoewel het een prima ding was, heb ik er vooral in het begin wel moeite mee gehad. Hij deed steeds net niet wat ik wilde :P . Op den duur wende het wel, maar dat begon pas op het moment dat ik stopte te vergelijken met Android en de iPad als een totaal ander apparaat begon te zien (ik had nog steeds een Android telefoon..).
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
Testen ga ik sowieso doen, vriendlief heeft al een andriod toestel en die is er heel tevreden over dus dat maakt het spelen wel makkelijker.

Ik vind iphones indd te duur voor niets nieuws dusja die €1000+ steek ik wel in mn eigen zak
Self-love is the greatest middle finger of all time
Alle reacties Link kopieren
Heb je ervaring met Android? Dat is het grootste verschil namelijk. Ik vind Android veel fijner. Veel meer vrijheid ook, met Apple mag je echt niks de hele tijd, super irritant (wil je oortjes? Koop deze belachelijk dure hardware...Wil je muziek? Alleen via iTunes...Thema veranderen? Dikke doei je doet het maar met het skere iPhone thema, casten naar TV? Ha, succes zonder Apple TV).

Android heeft voor sommige het vervelend systeem imago. Dat was vroeger inderdaad zo. Warrig, bloatware (Samsung), trager, dat soort dingen. Maar inmiddels is dat al jaren niet meer, sinds Android 5 uit is zo uit mijn hoofd. Tegewoordig is het echt een heel fijn systeem, Samsungs shell is ook heel erg fijn vind ik. En je krijgt veel meer telefoon voor veel minder geld.

Maar het kan zijn dat je het Apple systeem nu eenmaal echt fijner vindt en/of je hebt meerdere Apple apparaten. Hoe meer Apples in huis hoe fijner, want die kunnen goed moet elkaar overweg. Heb je niet-Apple apparatuur (tablets, TV, smaart watch etc) is Android véél makkelijker en beter te combineren want die worden vriendjes met alles.
Alle reacties Link kopieren
Nee, geen ervaring! Ik heb een Ipad en een Iphone. Maar daarnaast ook weer frequent gebruiker van mijn chromecast .. 2 werelden dus 😄 en ben ook niet echt merk vast dus dat houdt me niet tegen
Self-love is the greatest middle finger of all time
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf een S10 maar als het om fotokwaliteit gaat vind ik iPhones veel betere/natuurlijkere kleuren geven. Verder is de S10 gewoon een prima toestel natuurlijk. Mag ook wel voor dat geld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven