Smartphone topic nr zoveel.....

25-05-2011 19:55 18 berichten
Nou, topic nr. ik weet niet hoeveeel hier over, maar ik wil nu ook eindelijk een smartphone kopen.

Ik twijfel nu tussen een htc wildfire

en een

samsung galaxy ace

Ik wil eigenlijk max 200-220 euro er aan uitgeven.

Welke raden jullie aan? Of toch nog weer een andere dan een van deze 2 hierboven?
Alle reacties Link kopieren
www.phonehouse.nl

Kijk daar maar eens op!
Ik heb geen verstand van smart-phones, maar jouw vraag: welke raden jullie aan, dat ligt toch helemaal aan wat jij wil kunnen doen met die foon? Dat weten wij toch niet?

Leg de specificaties maar naast elkaar en kijk wat je het meeste aanspreekt . . . . .

Want hier op het forum roept iedereen toch iets anders!!!!

Veel succes met beslissen!
quote:vonnie33 schreef op 25 mei 2011 @ 20:04:

www.phonehouse.nl

Kijk daar maar eens op!

En wat moet ik daar op zien dan?

Alle tig telefoons die er zijn?
Ik heb een wildfire, bevalt prima! Geen klagen over. Ik internet ermee en bediening is duidelijk.
@carenza,

ik snap ook wel dat hier niet iemand mij kan zeggen welke ik nu moet kopen, maar ervaringen zijn soms wel handig.

Wordt je bijv. ergens op gewezen waar je zelf niet zo snel aangedacht had.
Tot nu toe kan ik geen nadelen bedenken aan de wildfire.

Maar ja tis mn eerste smartphone haha
Het zal ook mijn eerste smartphone worden, dus weet gewoon ook niet zo goed wat handig is.
Ik heb een galaxy ace en die bevalt prima!

Ook m'n eerste smartphone en ik moest er even aan wennen (1 dag )

Waar ik wel af en toe moeite mee had is typen/sms-en. Er kwamen soms nogal rare woorden te voorschijn. Ik denk dat dat echt lag aan het wennen aan touchscreen. Maar nu lukt het wel.

Verder kan je ook swypen (dus niet elke letter typen, maar van letter naar letter slepen) en dat is ook handig als je het onder de knie hebt!
Ja en dan zeg ik bijv. weer een smartphone met alleen touchscreen zonder uitschuifbaar toetsenbord is helemaal niet fijn. Werkt niet goed, en vind het niet fijn typen als je lange mailtjes wilt sturen want dan kan je niet goed de andere mail lezen omdat jou tekst & toetsenbord van touchscherm in beeld is.

Maar het is wat jij fijn vind dus ja
quote:zwitsal_nijntje schreef op 25 mei 2011 @ 21:21:

Ja en dan zeg ik bijv. weer een smartphone met alleen touchscreen zonder uitschuifbaar toetsenbord is helemaal niet fijn. Werkt niet goed, en vind het niet fijn typen als je lange mailtjes wilt sturen want dan kan je niet goed de andere mail lezen omdat jou tekst & toetsenbord van touchscherm in beeld is.

Maar het is wat jij fijn vind dus jaLijkt me logisch op een nog geen 4 inch scherm.
quote:XionZ schreef op 25 mei 2011 @ 22:50:

[...]

Lijkt me logisch op een nog geen 4 inch scherm.ja moet ik het dan fijn vinden, haha ?
Lange mailtjes hoef/wil ik er niet mee schrijven. En zo'n klap toetsenbord lijkt me juist storingsgevoeliger.
quote:germanwings schreef op 25 mei 2011 @ 23:08:

Lange mailtjes hoef/wil ik er niet mee schrijven. En zo'n klap toetsenbord lijkt me juist storingsgevoeliger.Waarom denk je dat?
gewoon omdat je dat open moet klappen en het dan slijtage gevoeliger is (geen idee of dat klopt, gewoon gevoel)
Interessanter vind ik dat je je bijvoorbeeld goed laat voorlichten welk formaat simkaart er in moet. Mijn zoon had na lang sparen genoeg geld voor zijn eerste, echte, zelf gekochte smartphone. De keuze viel op de HTC Desire. Wij naar de T-Mobile-shop, want dat abonnement was gunstig, hadden vader en zoon uitgedokterd.

Enfin, kind zo blij als een aap met 7 lullen, maar de blijdschap was van korte duur. Apparaat meldde minstens een keer per etmaal dat er geen simkaart in zat en dat was alleen te verhelpen door demontage en wrikken met de sim. Na veel gedoe met de T-mobile winkel (4 bezoeken totaal en een hoop gezeur) heb ik zelf, via internet, ontdekt dat deze telefoons alleen met een bepaald soort simkaart werken, een zogenaamde FF-kaart. Die bleek wel besteld te kunnen worden, maar al met al had hij het toestel 3 wkn voor het allemaal echt goed werkte.
Voel me wel altijd ouderwets als ik dan lees dat kinderen gewoon een telefoon hebben van bijna 400 euro, zoveel geef ik als volwassene echt niet uit aan een telefoon.... maar kinderen sjouwen daar dus gewoon mee rond.
quote:germanwings schreef op 25 mei 2011 @ 23:15:

gewoon omdat je dat open moet klappen en het dan slijtage gevoeliger is (geen idee of dat klopt, gewoon gevoel)oh nee hoor is totaal niet het geval, die dingen zijn er op gemaakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven