Smartphone topic nr zoveel.....

25-05-2011 19:55 18 berichten
Nou, topic nr. ik weet niet hoeveeel hier over, maar ik wil nu ook eindelijk een smartphone kopen.

Ik twijfel nu tussen een htc wildfire

en een

samsung galaxy ace

Ik wil eigenlijk max 200-220 euro er aan uitgeven.

Welke raden jullie aan? Of toch nog weer een andere dan een van deze 2 hierboven?
Alle reacties Link kopieren
www.phonehouse.nl

Kijk daar maar eens op!
Ik heb geen verstand van smart-phones, maar jouw vraag: welke raden jullie aan, dat ligt toch helemaal aan wat jij wil kunnen doen met die foon? Dat weten wij toch niet?

Leg de specificaties maar naast elkaar en kijk wat je het meeste aanspreekt . . . . .

Want hier op het forum roept iedereen toch iets anders!!!!

Veel succes met beslissen!
quote:vonnie33 schreef op 25 mei 2011 @ 20:04:

www.phonehouse.nl

Kijk daar maar eens op!

En wat moet ik daar op zien dan?

Alle tig telefoons die er zijn?
Ik heb een wildfire, bevalt prima! Geen klagen over. Ik internet ermee en bediening is duidelijk.
@carenza,

ik snap ook wel dat hier niet iemand mij kan zeggen welke ik nu moet kopen, maar ervaringen zijn soms wel handig.

Wordt je bijv. ergens op gewezen waar je zelf niet zo snel aangedacht had.
Tot nu toe kan ik geen nadelen bedenken aan de wildfire.

Maar ja tis mn eerste smartphone haha
Het zal ook mijn eerste smartphone worden, dus weet gewoon ook niet zo goed wat handig is.
Ik heb een galaxy ace en die bevalt prima!

Ook m'n eerste smartphone en ik moest er even aan wennen (1 dag )

Waar ik wel af en toe moeite mee had is typen/sms-en. Er kwamen soms nogal rare woorden te voorschijn. Ik denk dat dat echt lag aan het wennen aan touchscreen. Maar nu lukt het wel.

Verder kan je ook swypen (dus niet elke letter typen, maar van letter naar letter slepen) en dat is ook handig als je het onder de knie hebt!