Spoedvraag Xbox live gold!
woensdag 21 augustus 2013 om 16:33
Domme vraag misschien...en ook nog op een vrouwenforum...Misschien zit er een gamer tussen of anders partners en/of zonen/dochters.
Ik wil voor mijn vriend een Xbox live gold abonnement kopen voor zijn verjaardag morgen. Maar als je dat wilt bestellen vragen ze om een e-mail adres.
Moet dat het mailadres zijn waarop mijn vriends xbox account geregistreerd staat of kan ik gewoon mijn eigen mailadres invullen?
En als we toch al bezig zijn. Wat is het verschil tussen deze en deze?
Ik wil voor mijn vriend een Xbox live gold abonnement kopen voor zijn verjaardag morgen. Maar als je dat wilt bestellen vragen ze om een e-mail adres.
Moet dat het mailadres zijn waarop mijn vriends xbox account geregistreerd staat of kan ik gewoon mijn eigen mailadres invullen?
En als we toch al bezig zijn. Wat is het verschil tussen deze en deze?
woensdag 21 augustus 2013 om 16:48
woensdag 21 augustus 2013 om 18:46
Je kunt de "doosjes" ook gewoon in een game winkel, bij mediamarkt of in een speelgoedwinkel kopen. Hoeft niet online te zijn.
Wat betreft het e-mailadres zou ik het zo even niet weten en vriend is niet in de buurt, dus kan het niet vragen. Maar wanneer je het in een winkel gaat kopen, kun je meteen advies vragen (ik koop de Xbox gold abo's voor vriend ook altijd in de winkel).
Wat betreft het e-mailadres zou ik het zo even niet weten en vriend is niet in de buurt, dus kan het niet vragen. Maar wanneer je het in een winkel gaat kopen, kun je meteen advies vragen (ik koop de Xbox gold abo's voor vriend ook altijd in de winkel).