Spoedvraag Xbox live gold!

21-08-2013 16:33 8 berichten
Domme vraag misschien...en ook nog op een vrouwenforum...Misschien zit er een gamer tussen of anders partners en/of zonen/dochters.

Ik wil voor mijn vriend een Xbox live gold abonnement kopen voor zijn verjaardag morgen. Maar als je dat wilt bestellen vragen ze om een e-mail adres.

Moet dat het mailadres zijn waarop mijn vriends xbox account geregistreerd staat of kan ik gewoon mijn eigen mailadres invullen?

En als we toch al bezig zijn. Wat is het verschil tussen deze en deze?
Up up up!

negeer me niet
Alle reacties Link kopieren
Bel ze even.

http://www.xbox360gold.nl/helpdesk
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Bestel het anders bij bol.com ofzo, dan krijg je gewoon een dvd doosje met alles erin en dan kan hij zelf alles invullen. Dan gaat het in ieder geval goed
Bij bol.com is hij wel flink duurder.
Jouw email-adres opgeven, dan krijg je een code om gold te activeren. Ik zou voor de goedkope gaan.
quote:couscous-junkie schreef op 21 augustus 2013 @ 18:03:

Jouw email-adres opgeven, dan krijg je een code om gold te activeren. Ik zou voor de goedkope gaan.Dit
Je kunt de "doosjes" ook gewoon in een game winkel, bij mediamarkt of in een speelgoedwinkel kopen. Hoeft niet online te zijn.

Wat betreft het e-mailadres zou ik het zo even niet weten en vriend is niet in de buurt, dus kan het niet vragen. Maar wanneer je het in een winkel gaat kopen, kun je meteen advies vragen (ik koop de Xbox gold abo's voor vriend ook altijd in de winkel).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven