tablet voor mij en mijn kind

07-03-2013 14:03 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja ja ik ben om! Na jarenlang trouw vast te houden aan een laptop ga ik het nu toch maar proberen. Vooral omdat mijn kind nu ook op school al met een tablet werkt (groep 1) en deze moeder totaal niet over weg kan met touchscreen! whahaha, maar nu! Dilemma! Want, beperkt budget, wil niet over de top, ik en kind moeten tablet allebei gaan gebruiken en (zoals wel eens gebeurt met kleine kinderen en electronica) zit een ongelukje bij ons in een klein hoekje. Heb van alles voorbij zien komen en veel onderwerpen hier doorgespit (graag geen zure reacties zoals bij moeder die voor 7 jarige dochter tablet wilde kopen voor dr verjaardag) Waar moet ik op letten? PLEH
iPad.
Koop jij een tablet? Voor jou en voor je kind? Je kind? Serieus?

Serieus: Ga naar de winkel en vraag advies. Ik zou voor een Ipad gaan, hoeft niet perse de nieuwste maar dan heb je wel kwalitiet.
iPad
Maar serieus? Een TABLET? Voor gewoon ZOMAAR? Tssssssk
Er is toch maar 1 tablet? De IPad! Onze vierjarige is er erg vlot mee.

Als je een beperkter budget hebt koop je een wat 'oudere' versie, werkt prima.

Geniet ervan samen. Niet vechten hoor
iPad, ik was altijd nogal anti Apple maar sinds ik er één heb
Pfffff dat doet maar in deze tijd van crisis.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Je kind zit in groep 1 en krijgt nu pas een tablet??

Mijn dochter heeft eentje voor haar 3e verjaardag gekregen, maar dat is een echte kindertablet dus daar kan je zelf weinig mee. Mijn vriend heeft een Ipad en daar kan zij ook al prima mee overweg!
Ik heb er één via mijn werk kunnen aanschaffen, heb jij niet zo'n soort constructie?
iPad 1 op marktplaats scheelt een hoop hoor met de nieuwe nu in de winkel.
Of via een kennis, er is vast wel iemand in je omgeving die straks weer de nieuwste wil hebben en de oude weg doet.
Google Nexus. Veel goedkoper dan een ipad en dezelfde kwaliteit. Bovendien zit er android op en daar zijn veel meer dingen gratis voor te krijgen. (en flash doet het ook)

Ik heb er sinds de zomer een ik doe er alles mee. Ik kan hem fijn in een hand vast houden, bovendien is hij zo mooi klein dat hij in mijn handtas past.
Hier ook een tevreden iPad-gebruiker.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
En het geeft niet dat je niet overweg kan met de touchscreen. Dat laat je kind je allemaal wel zien
Hier nog een tevreden Google Nexus 7-gebruiker. Veel goedkoper dan een iPad, niet zo enorm groot en lekker android. Mooi scherm ook, en hij is snel. Ik doe er alles op!

Ik heb een hekel aan Apple, vooral door hoe ze met garantie omgaan (alles is de schuld van de klant, ze gaan gewoon tegen de wet in).
Ha koehandel, een medestander! wat fijn!

Ik heb al 100 keer in de metro uitgelegd, nee, dat is geen ipad, dat is een google nexus.
Ja, het is net als met luxaflex, alle tablets zijn een iPad. Ach, prima als mensen een iPad willen, en ik hou me heus in als 'ie stuk is en ze geen garantie krijgen.
Neem geen heel goedkope want goedkoop is echt duurkoop met een tablet.

Maar een samsung galaxy tab of een iPad twee zijn prima bijvoorbeeld en zijn nog relatief betaalbaar.

Met beide zelf ervaring (net als met goedkope tablets) en vind ze allebei prima.

Is het overigens de bedoeling om er een laptop mee te vervangen? Hou er dan wel rekening mee dat je op een tablet niet alles kan wat je met een laptop doet. Tekstverwerken is bv niet te doen met een tablet.
Als ik een tablet met Android zou nemen zou ik waarschijnlijk gaan voor een Asus Transformer of een Samsung Galaxy Tab of Note. Mijn vader had een Asus Transformer en dat was wel een mooi ding, alleen is hij nu ook overgestapt op een iPad (en op een iPod Touch, en op een iMac, en op een MacBook...)
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Oh en de nexus kwam het beste uit de test voor goedkope tablets in CT (computerblad voor nerds)
Ik zou een tablet nemen met Android. Daar zijn veel dingen gratis (spelletjes, apps etc). Bij Apple moet je vaak ervoor betalen.
Ik heb voor mij en mijn zoon (2) een tablet van Yarvik, een of ander onbekend merk, maar doet wat hij moet doen. T is een android dus. Was iets van 270 en afgeprijsd 200. Vond ik voor nu mooie prijs.

En ja, mijn zoon van net 2 is er al heel handig mee. Erg leuk om te zien.
Is je internet er wel geschikt voor?
Ipad, er is geen betere (ow wacht, da's de slogan van miele ).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven