Telefoon gesprek geannuleerd, hoe zit dat?

23-09-2019 16:26 20 berichten
Ik probeer nu al een paar keer iemand te bellen maar iedere keer gaat ie 1 of 2x over en dan wordt de verbinding verbroken staat er geannuleerd. Ik heb dit nog nooit mee gemaakt en ik vraag me af hoe zoiets werkt. Word ik weggedrukt? Ben ik geblokkeerd (kan ik me niet voorstellen want het gaat om een vriendin) of annuleert mijn telefoon het?
Een vriendin kan/mag je natuurlijk ook gewoon wegdrukken als het haar even niet uitkomt.

Maar het kan ook een storing zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeggen, probeer eens te appen of op een andere manier in contact te komen. Dan weet je het.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Kan je een sms sturen naar haar met die vraag?
Al eens geprobeerd om met een ander nummer te bellen?
Alle reacties Link kopieren
Of een andere vriendin te zoeken?
[Hier had uw advertentie kunnen staan]
Ik heb die vriendin al geappt maar ik vraag me toch af hoe het zit met die melding want natuurlijk wordt ik wel eens weggedrukt maar deze melding is nieuw voor me.
Alle reacties Link kopieren
En wat schreef ze terug?
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Ik denk dat je wordt geghost.
Het kan betekenen dat je bent weggedrukt maar het kan ook betekenen dat er technisch iets mis is. Misschien kan ze wel door meerdere mensen niet gebeld worden. Daarom dus even troubleshooten en kijken of je op een andere manier contact kunt leggen.
Ik heb dat vrij regelmatig sinds ik een nieuwe telefoonprovider heb. Gewoon verbinding die niet goed tot stand komt.
Alle reacties Link kopieren
Is de verbinding inderdaad
Bel iemand anders. Dan weet je of het aan jouw toetstel of de provider ligt.
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
23-09-2019 16:36
Ik heb die vriendin al geappt maar ik vraag me toch af hoe het zit met die melding want natuurlijk wordt ik wel eens weggedrukt maar deze melding is nieuw voor me.
Ik heb dat laatst ook gehad. Na het opnieuw opstarten van mijn telefoon was het verdwenen. Geen flauw idee wat het probleem geweest is. Maar goed, even opnieuw opstarten proberen dus?
Alle reacties Link kopieren
Poging3 schreef:
23-09-2019 16:42
Ik heb dat vrij regelmatig sinds ik een nieuwe telefoonprovider heb. Gewoon verbinding die niet goed tot stand komt.
Bij mij was het betreffende nummer wél te bereiken via een andere telefoon. De telefoon van de persoon in kwestie was niet eens over gegaan, ze had me niet weggedrukt en ook geen gemiste oproepen staan.
Vriendin zei ook dat ze geen oproep had ontvangen en haar telefoon gewoon aan stond. Ga nu even m'n telefoon even uit/aan zetten en het opnieuw proberen.
Alle reacties Link kopieren
Ik had dat met mijn moeder laatst. Heb je T-mobile,
Het lag denk ik aan mijn telefoon want nu deed ie weer normaal en werd er niks geannuleerd. Heb al jaren Simyo (KPN netwerk). Waar het ook aan lag, het is voor nu opgelost.
Alle reacties Link kopieren
Geen bereik. Heb je ook vaak in nieuwe zeer goed geïsoleerde woningen of andere gebouwen.
Alle reacties Link kopieren
Nou, het is maar goed dat je deze vriendin niet meteen op de vuilnishoop hebt gegooid omdat ze je aan het ghosten was.
:-D
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven