tijdinstellingen Hotmail

24-09-2010 16:20 17 berichten
Al een hele tijd staat mijn hotmail in een andere tijdzone dan die van Nederland. Hoe het precies ging weet ik niet meer goed, alleen dat ik op een gegeven moment de tijdzone selecteerde, maar dat ie hem op twee uur eerder heeft gezet.

Nouja, maakt niet uit, ik kan rekenen. Maar nu begin ik het toch zat te worden. Nou heb ik gezocht naar waar ik dat kan aanpassen, maar ik kan het nergens vinden! Niet onder Profiel, Accountinstellingen, schiet mij maar lek.

Weet iemand raad?
Alle reacties Link kopieren
Misschien linksonder in je scherm bij calendar? Daar kun je volgens mij je tijdzone instellen.
Da's idd het enige knopje dat ik nog niet geprobeerd had . Maar het rare is, daar staat ie op GMT+1 voor Amsterdam, Berlijn etc, dus nog een keer geselecteerd, maar nog steeds loopt de tijd in mijn mail 2 uur achter!
Gekkigheid :S

Werkt dit misschien?

Ga rechts bovenin je account naar 'Opties' en vervolgens 'Meer opties'.

Klik onder 'Account beheren op' 'Persoonlijke gegevens bekijken en bewerken'.

Wijzig hier het land/regio, hiermee zal de tijd correct zijn in je account
Heb precies hetzelfde! Loopt hier ook 2 uur achter en instellingen onder agenda en de manier die pelikaan voorstelt staan goed. Begrijp er niets van...
Het stond al op nederland, maar heb het nog maar een keer geselecteerd. Geen wijziging!

Ik snap er niks van.
quote:emaille schreef op 24 september 2010 @ 16:47:

Da's idd het enige knopje dat ik nog niet geprobeerd had . Maar het rare is, daar staat ie op GMT+1 voor Amsterdam, Berlijn etc, dus nog een keer geselecteerd, maar nog steeds loopt de tijd in mijn mail 2 uur achter!Onder het kopje thuislocatie kun je ook een land selecteren, heb je dat al geprobeerd?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Is dat niet hetzelfde als wat ik net gedaan heb?
quote:emaille schreef op 25 september 2010 @ 09:48:

Is dat niet hetzelfde als wat ik net gedaan heb?Nee er staat thuislocatie, werklocatie en tijdzone
Dus onder gegevens beheren staat land/regio.

Daarop klikken, en dan krijg je ook thuislocatie te zien, en tijdzone.

Bij mij staat de land/regio op Nederland, en de tijdzone op Amsterdam,Nederland-CET
Krijg nou tieten, DAT WAS HET!!!! Duizendmaal dank!
.
Ah, gelijk hier het antwoord op een vraag die ik ook al had. Ook 2 uur achterlopend en alleen in hotmail.

Ga straks ook proberen het aan te passen.
quote:Sauerkraut schreef op 08 oktober 2010 @ 15:03:

[...]

Ik erger me ook al een tijdje aan de verkeerde weergave, waar kan ik het kopje thuislocatie vinden? Zit al een kwartier te zoeken maar kan het Niet Vinden

Opties->

Account beheren->

Persoonlijke gegevens bekijken en bewerken ->

Land/regio:Nederland

Kies -> Wijzigen

Daar onder vind je werk en thuislocatie

Onder ieder kopje staat land en tijdzone
.
Oh yesss, hartstikke bedankt, ik zat er ook al een tijdje mee en nu is het gefikst!
Ik ben er gewoon aan gewend geraakt... Maar aanpassen is eigenlijk een beter idee

Bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven