tijdinstellingen Hotmail
vrijdag 24 september 2010 om 16:20
Al een hele tijd staat mijn hotmail in een andere tijdzone dan die van Nederland. Hoe het precies ging weet ik niet meer goed, alleen dat ik op een gegeven moment de tijdzone selecteerde, maar dat ie hem op twee uur eerder heeft gezet.
Nouja, maakt niet uit, ik kan rekenen. Maar nu begin ik het toch zat te worden. Nou heb ik gezocht naar waar ik dat kan aanpassen, maar ik kan het nergens vinden! Niet onder Profiel, Accountinstellingen, schiet mij maar lek.
Weet iemand raad?
Nouja, maakt niet uit, ik kan rekenen. Maar nu begin ik het toch zat te worden. Nou heb ik gezocht naar waar ik dat kan aanpassen, maar ik kan het nergens vinden! Niet onder Profiel, Accountinstellingen, schiet mij maar lek.
Weet iemand raad?
vrijdag 24 september 2010 om 17:00
vrijdag 24 september 2010 om 18:12
quote:emaille schreef op 24 september 2010 @ 16:47:
Da's idd het enige knopje dat ik nog niet geprobeerd had . Maar het rare is, daar staat ie op GMT+1 voor Amsterdam, Berlijn etc, dus nog een keer geselecteerd, maar nog steeds loopt de tijd in mijn mail 2 uur achter!Onder het kopje thuislocatie kun je ook een land selecteren, heb je dat al geprobeerd?
Da's idd het enige knopje dat ik nog niet geprobeerd had . Maar het rare is, daar staat ie op GMT+1 voor Amsterdam, Berlijn etc, dus nog een keer geselecteerd, maar nog steeds loopt de tijd in mijn mail 2 uur achter!Onder het kopje thuislocatie kun je ook een land selecteren, heb je dat al geprobeerd?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zaterdag 25 september 2010 om 10:59
vrijdag 8 oktober 2010 om 15:48
quote:Sauerkraut schreef op 08 oktober 2010 @ 15:03:
[...]
Ik erger me ook al een tijdje aan de verkeerde weergave, waar kan ik het kopje thuislocatie vinden? Zit al een kwartier te zoeken maar kan het Niet Vinden
Opties->
Account beheren->
Persoonlijke gegevens bekijken en bewerken ->
Land/regio:Nederland
Kies -> Wijzigen
Daar onder vind je werk en thuislocatie
Onder ieder kopje staat land en tijdzone
[...]
Ik erger me ook al een tijdje aan de verkeerde weergave, waar kan ik het kopje thuislocatie vinden? Zit al een kwartier te zoeken maar kan het Niet Vinden
Opties->
Account beheren->
Persoonlijke gegevens bekijken en bewerken ->
Land/regio:Nederland
Kies -> Wijzigen
Daar onder vind je werk en thuislocatie
Onder ieder kopje staat land en tijdzone
“Don’t look back – you’re not going that way.”