To wait or not to wait op de iPhone 5

25-04-2012 20:53 17 berichten
Hey all,

Ik dacht verstandig te wachten op de iPhone 5, die in juni-juli zou uitkomen. Maar nu lees ik dat ie er pas in oktober zal zijn, misschien zelfs pas aan het einde van het jaar. Mmm, denk dat ik dan toch maar voor de 4s zal gaan, geen trek om zo lang te wachten.

Of weten jullie digi chicks iets dat ik niet weet?
Alle reacties Link kopieren
Alles is speculatie, het is er pas als Apple dat zo presenteert.

Edit: Daarnaast... Hoe weet je nou zeker dat je hem wil hebben als je hem nog niet eens hebt gezien? Wie weet is hij wel rete lelijk..
ik heb net een iphone 3s.... omdat het abonnement een stuk goedkoper is.
tuurlijk is hij beter dan de 4s, het schijnt dat je er koffie mee kan zetten
Ik zou wachten op de Iphone 7s. Want die wordt pas ècht spectaculair!

Die wordt volledig virtueel. Als je hem vergeet blijft hij toch bij je.

Hij zweeft continu rond je hoofd in the cloud!
En als straks de iPhone 5 te koop is, zijn er al geruchten over de iPhone 5s of de iPhone 6. Dan kun je wel blijven wachten.
Hahaha, nu snap ik de term iCloud...
Ik heb een

3gs en neem eerst een symio abb straks als mijn abb afloopt in juli.

Dan zie ik met de tijd wel wat de 5 word. En anders word de 4s ook weer goedkoper straks!

Vind de abb belachelijk verhoogt in vergelijking met wat ik nu heb! En moet zowiezo dokken voor de iphone dus als ik later een nieuw abb afsluit kost het me niks meer.

Aan vaste klanten aanbiedings doen ze toch niet meer
Loat goan!!!
Ik zit al jaren opgescheept met de samsung jet. Echt een #$%^*& telefoon. Ben al ruime tijd abonnement vrij maar durf nog geen ander abonnement af te sluiten (+ toestel) omdat ik maar blijf wachten op de Iphone 5. Ik krijg nu toch wel echt genoeg van die Samsung want ik hoor van iedereen klachten. Ik ben de enige nog die ze moeten sms-en. De rest heeft What's app haha.
Ik wacht nog wel even! En over dat 'rete-lelijk' die gok neem ik wel want dat verwacht ik eigenlijk niet .
Apple kennende kan dat wel eens langer duren dan je denkt. Alles is, zoals ik al schreef, namelijk speculatie.
De 4s is echt een pracht telefoon! Ik denk niet dat je daar snel spijt van zult krijgen omdat de 5 zal uitkomen (over een tijdje?). En als die uitkomt, duurt het echt een tijd voordat hij weer in NL verkrijgbaar is.. En dan duurt het weer een tijd tot abbo redelijk betaalbaar is..
Als er een nieuwe iPhone uitkomt is die dezelfde maand nog verkrijgbaar in Nederland hoor Sewa. Ik merk overigens weinig verschil in de praktijk tussen de 4 en de 4S.
Maar er zijn toch echt tegenwoordig alweer zoveel toestellen die echt op heel veel fronten beter zijn dan de iPhone4s? En alle apps die je wilt, zijn er ook voor Android.

Ik snap wel dat als je je zinnen echt gezet hebt op de iPhone omdat je die zo cool vindt, je daar niets van wilt weten, maar zit je niet vastgeplakt aan Apple (bv omdat je verder geen enkel Apple-apparaat in huis hebt of wilt) dan is een ander (android)toestel best het overwegen waard, ook als je kijkt naar de (exorbitante!) prijzen van abonnementen waarbij je toch nog een euro of 400 soms bij moet leggen...
Ik zit, na een geleende iPhone 4 om uit te testen, ook weer aan een ouwe Nokia. Afkickverschijnselen troef. Ik zie het echt niet zitten om tot oktober of godbetert december te wachten op de iPhone 5...

Nou, kan best dat ie lelijker wordt. Ik vind de vroegere witte MacBooks ook veel mooier dan die grijze-zwarte van nu...
Dan koop je nu toch de 4s, die kan je altijd tzt nog weer verkopen en de 5 kopen als je zou willen.
quote:en_tjej schreef op 25 april 2012 @ 21:33:

Ik zit al jaren opgescheept met de samsung jet. Echt een #$%^*& telefoon. Ben al ruime tijd abonnement vrij maar durf nog geen ander abonnement af te sluiten (+ toestel) omdat ik maar blijf wachten op de Iphone 5. Ik krijg nu toch wel echt genoeg van die Samsung want ik hoor van iedereen klachten. Ik ben de enige nog die ze moeten sms-en. De rest heeft What's app haha.Volgens mij is het mogelijk om Android 2.1 op je Jet te draaien. Maar goed, je kunt ook gewoon vrijwel elke andere nieuwe foon kopen :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven