Trots op mezelf!!

06-05-2011 10:00 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wil hier even kwijt dat ik zoooooo trots ben op mezelf! Ik heb namelijk helemaal zelf, zonder hulp van betweterige mannen die het wel eens even komen verzorgen voor dat hulpeloze computer-nitwit-vrouwtje, draadloos internet geïnstalleerd! Goed, heb nog wel ff klantenservice moeten bellen voor de draadloze verbinding maar toch he... I DID IT!

hahaha, leuk, dat gevoel had ik ook toen ik zelf een nieuwe wc bril op mijn toilet had gemonteerd, zat vol trots te kijken.
Yeah!!! Wat goed, ik denk niet dat ik het voor elkaar kreeg!

De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
goed zo!
hartstikke goed!
mamaria nice job,

vrouwen kunnen het wel wat het is echt niet moeilijk

alleen de meeste durven het niet aan :P

(hopelijk nemen ze je voorbeeld over)

you go girl! goed gedaan jij, geniet maar lekker van je succesmomentje
goed zo!!!

Ik herken je gevoel, ik heb laatst mijzelf overwonnen door geheel zelfstandig 2 gaatjes in de muur te boren om iets op te hangen. Het hangt zelfs waterpas!!!

Dat geeft de burgervrouwen weer moed! We can do it, yeah!

Geniet van je draadloze netwerk!
Goed zo!!

ik weet nog wel hoe trots ik was toen ik het ook voor elkaar kreeg!
Het lukte mij niet!! Heb schoonbroer moeten laten komen. Van mij een welgemeend applaus!

hahaha, goed hoor. Ik heb ooit een lamp gefixt (met die draadjes in zo'n dobbelsteen pielen) en heb een dag glimmend van trots rond gelopen.
Grote grijns hier!
Nice !!!
Good for you!!!!!!! Fijn he, dat gevoel van voldoening?
haha, zullen mannen dat gevoel nu ook ervaren als ze geheel zelfstandig een wasje hebben gedraaid?
.
Geniet er maar lekker van, goed gedaan meissie!!!!
quote:Starshine schreef op 06 mei 2011 @ 10:41:

haha, zullen mannen dat gevoel nu ook ervaren als ze geheel zelfstandig een wasje hebben gedraaid?

Hartstikke goed gedaan!
woehoe goed gedaan!

Ik was zo trots toen ik doorhad hoe mijn mega moeilijke keukenmachine eigenlijk werkte. En dat ik nu kan programeren dat de box iets opneemt. Stomme dingen die mijn man altijd dus ik vind het wel best goed van mezelf dat ik het nu zelf kan.

Echt way to go TO
quote:Starshine schreef op 06 mei 2011 @ 10:41:

haha, zullen mannen dat gevoel nu ook ervaren als ze geheel zelfstandig een wasje hebben gedraaid?Nee, wij weten hoe de techniek werkt. Jullie moeten ons alleen even vertellen wat niet bij elkaar mag, hoe heet iets moet, hoeveel waspoeder erin moet en dan drukken wij wel, geheel zonder hulp, op de knopjes .
als je vrouw je dat allemaal moet vertellen, heb je het dus niet zelfstandig gedaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven