Trots op mezelf!!

06-05-2011 10:00 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wil hier even kwijt dat ik zoooooo trots ben op mezelf! Ik heb namelijk helemaal zelf, zonder hulp van betweterige mannen die het wel eens even komen verzorgen voor dat hulpeloze computer-nitwit-vrouwtje, draadloos internet geïnstalleerd! Goed, heb nog wel ff klantenservice moeten bellen voor de draadloze verbinding maar toch he... I DID IT!

quote:Starshine schreef op 06 mei 2011 @ 14:07:

als je vrouw je dat allemaal moet vertellen, heb je het dus niet zelfstandig gedaan.TO heeft ook nog even de klantenservice moeten bellen. Dus dan mogen wij dat soort dingen ook vragen .
Hohoho laat mij nou ff genieten! En bij de klantenservice kreeg ik een mevrouw aan de lijn, als dit dan persé een sekse-battle moet worden...

ik vroeg alleen maar of mannen net zo trots waren als ze dus gewassen of gestofzuigd hebben.
Ho ho ho, ik doe alle huishoudelijke klusjes ook (afentoe) en ik vind het nog leuk ook. Laat mij maar strijken, stofzuigen, afwassen. Ik heb daar plezier in om dingen schoon te maken. Verder ben ik wel gewoon een echte man hoor die bier drinkt en scheten laat.
Wat goed van je!

Ik ben ook altijd heel trots als ik op mijn werk weer een of andere technische handeling goed weet te verrichten Dan laat ik gewoon buiten beschouwing dat het me eerst telefonisch is uitgelegd door de eigenaar
Mamaria is BAAS

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven