TV verbinden met een pc

27-05-2014 09:36 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer de tv met de pc te verbinden, maar hij pakt het niet.

Configuratiescherm komt geen tweede scherm te voorschijn.

Bij mijn laptop lukt het wel, maar die wil ik niet gebruiken voor de verbindingen anders gaat het internet bij mijn pc eruit.

Ik gebruik een HDMI-kabel.

Is dan een verschil in kwaliteit in HDMI-kabels?

Kan iemand mij verder helpen?
Misschien doet de ingang van je pc het niet, dat kan. Ik heb een usbpoort die het niet doet, gewoon, voor de gezelligheid. Als je er eentje hebt, probeer dan een andere hdmi ingang, eentje die al in gebruik is, dan kan je even testen.
Dat kan ook. Het probleem is dat ik 1 hdmi uitgang op de pc heb zitten. Dan moet ik via een andere uitgang met bepaalde kabel het gaan verbinden.

Bedankt voor het meedenken
Ik denk idd dat het aan je pc ligt.

Natuurlijk is er kwaliteit verschil tussen kabels, maar ik heb een HDMI kabel van de Zeeman en die werkt prima. Denk niet dat het daar aan ligt.

Als jouw laptop het doet met die kabel zou je pc het ook gewoon moeten doen.

Als je je vaste pc scherm loskoppelt dan werkt hij ook niet?
Silence is golden. Duct tape is silver.
Het is ook mogelijk om een witte dvi kabel te gebruiken, dat is ook hdmi, maar ik weet natuurlijk niet of je een vga aansluiting hebt op je tv. Je zou ook op zoek kunnen gaan naar een kabel waar aan de ene kant hdmi zit en aan de andere kant een witte dvi.

Een dvi kabel is er eentje met een stekker met schroefjes, je weet wel die ouderwetse waar je vroeger het beeldscherm mee aansloot, alleen die is zwart en kan heeft geen hdmi, maar die witte wel.
Heb je al geprobeerd de resolutie van je laptop scherm te veranderen? Afhankelijk van je tv, maar dat werkt nog wel eens bij mij.
quote:missmisery schreef op 27 mei 2014 @ 10:26:

Ik denk idd dat het aan je pc ligt.

Natuurlijk is er kwaliteit verschil tussen kabels, maar ik heb een HDMI kabel van de Zeeman en die werkt prima. Denk niet dat het daar aan ligt.

Als jouw laptop het doet met die kabel zou je pc het ook gewoon moeten doen.

Als je je vaste pc scherm loskoppelt dan werkt hij ook niet?De vaste scherm losgekoppeld, maar dat helpt ook niet. Als ik DVI gebruik met daaraan HDMI. Zou dat wel werken?

quote:kittiekat schreef op 27 mei 2014 @ 10:30:

Heb je al geprobeerd de resolutie van je laptop scherm te veranderen? Afhankelijk van je tv, maar dat werkt nog wel eens bij mij.Ik zie configuratiescherm beeldscherm nummer 2 niet. Dus akn de resolutie niet aanpassen
quote:betoverend schreef op 27 mei 2014 @ 10:33:

[...]

De vaste scherm losgekoppeld, maar dat helpt ook niet. Als ik DVI gebruik met daaraan HDMI. Zou dat wel werken?

[afbeelding]Dat is wat ik bedoelde, sorry, net wakker. Maar wel een witte gebruiken dan, dat is hdmi.
Op naar de mediamarkt, die moet die dingen vast en zeker hebben (5 minuten loopafstand voor mij )

Ik laat jullie weten of gelukt is
Probeer eens ctrl - windows toets - p tegelijk in te drukken en ga dan naar dupliceren.

Windows toets is de toets naast ctrl
Met dvi adpater ook al mislukt

blijkbaar vind mijn pc de tv niet zo lief
Ik gebruik ook dvi naar hdmi. Je moet dan alleen wel even een aux kabel kopen voor geluid.

En cateautje wat bedoel je ptecies met wit? Mijn kabel is gewoon zwart hoor of bedoel je er wat anders mee?
Een zwarte dvi kabel is gewoon dvi, maar een witte dvi kabel geeft ook hdmi door.
Al opnieuw opgestart met kabel er in?

TV op juiste kanaal staan?
Kijk eens even op www.allekabels.nl

Dan zie je een heleboel varianten.

Hier krijgt mijn tv gewoon dezelfde signalen als mijn monitor.

En mijn VGA lijkt heel erg op DVI. Als die het doet....

Dit is dus DVI

Ik heb er veel over gelezen, maar toen had ik nog niet gezien dat mijn oude desktop alleen maar VGA had.

Er zijn dus verschillende soorten.

Bij mij doet de TV het trouwens net zo fout als mijn monitor.

En nog meer kabels met plaatjes: http://www.paradigit.nl/c ... onkbl/page/2/default.aspx
Wellicht ligt het aan de instelingen vd pc

Hier vind je info over kabels en instellingen
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven