TV verbinden met een pc
dinsdag 27 mei 2014 om 09:36
Ik probeer de tv met de pc te verbinden, maar hij pakt het niet.
Configuratiescherm komt geen tweede scherm te voorschijn.
Bij mijn laptop lukt het wel, maar die wil ik niet gebruiken voor de verbindingen anders gaat het internet bij mijn pc eruit.
Ik gebruik een HDMI-kabel.
Is dan een verschil in kwaliteit in HDMI-kabels?
Kan iemand mij verder helpen?
Configuratiescherm komt geen tweede scherm te voorschijn.
Bij mijn laptop lukt het wel, maar die wil ik niet gebruiken voor de verbindingen anders gaat het internet bij mijn pc eruit.
Ik gebruik een HDMI-kabel.
Is dan een verschil in kwaliteit in HDMI-kabels?
Kan iemand mij verder helpen?
dinsdag 27 mei 2014 om 10:26
Ik denk idd dat het aan je pc ligt.
Natuurlijk is er kwaliteit verschil tussen kabels, maar ik heb een HDMI kabel van de Zeeman en die werkt prima. Denk niet dat het daar aan ligt.
Als jouw laptop het doet met die kabel zou je pc het ook gewoon moeten doen.
Als je je vaste pc scherm loskoppelt dan werkt hij ook niet?
Natuurlijk is er kwaliteit verschil tussen kabels, maar ik heb een HDMI kabel van de Zeeman en die werkt prima. Denk niet dat het daar aan ligt.
Als je je vaste pc scherm loskoppelt dan werkt hij ook niet?
Silence is golden. Duct tape is silver.
dinsdag 27 mei 2014 om 10:29
Het is ook mogelijk om een witte dvi kabel te gebruiken, dat is ook hdmi, maar ik weet natuurlijk niet of je een vga aansluiting hebt op je tv. Je zou ook op zoek kunnen gaan naar een kabel waar aan de ene kant hdmi zit en aan de andere kant een witte dvi.
Een dvi kabel is er eentje met een stekker met schroefjes, je weet wel die ouderwetse waar je vroeger het beeldscherm mee aansloot, alleen die is zwart en kan heeft geen hdmi, maar die witte wel.
Een dvi kabel is er eentje met een stekker met schroefjes, je weet wel die ouderwetse waar je vroeger het beeldscherm mee aansloot, alleen die is zwart en kan heeft geen hdmi, maar die witte wel.
dinsdag 27 mei 2014 om 10:33
quote:missmisery schreef op 27 mei 2014 @ 10:26:
Als je je vaste pc scherm loskoppelt dan werkt hij ook niet?De vaste scherm losgekoppeld, maar dat helpt ook niet. Als ik DVI gebruik met daaraan HDMI. Zou dat wel werken?
Als je je vaste pc scherm loskoppelt dan werkt hij ook niet?De vaste scherm losgekoppeld, maar dat helpt ook niet. Als ik DVI gebruik met daaraan HDMI. Zou dat wel werken?
dinsdag 27 mei 2014 om 10:35
dinsdag 27 mei 2014 om 16:49
Kijk eens even op www.allekabels.nl
Dan zie je een heleboel varianten.
Hier krijgt mijn tv gewoon dezelfde signalen als mijn monitor.
En mijn VGA lijkt heel erg op DVI. Als die het doet....
Dit is dus DVI
Ik heb er veel over gelezen, maar toen had ik nog niet gezien dat mijn oude desktop alleen maar VGA had.
Er zijn dus verschillende soorten.
Bij mij doet de TV het trouwens net zo fout als mijn monitor.
En nog meer kabels met plaatjes: http://www.paradigit.nl/c ... onkbl/page/2/default.aspx
Dan zie je een heleboel varianten.
Hier krijgt mijn tv gewoon dezelfde signalen als mijn monitor.
En mijn VGA lijkt heel erg op DVI. Als die het doet....
Dit is dus DVI
Ik heb er veel over gelezen, maar toen had ik nog niet gezien dat mijn oude desktop alleen maar VGA had.
Er zijn dus verschillende soorten.
Bij mij doet de TV het trouwens net zo fout als mijn monitor.
En nog meer kabels met plaatjes: http://www.paradigit.nl/c ... onkbl/page/2/default.aspx