Vaagje over WORD.
woensdag 23 maart 2011 om 21:54
Heel stom, ik heb een schema gemaakt in word. Alles past op 1 pagina, maar tijdens het maken waren er wel even wat lijntjes en woorden op een tweede pagina.
Toen nog wat knippen en plakken en voila, het stond weer op 1 pagina.
Maar.... Wat ik ook probeer, er blijft een blanco pagina onder die eerste staan die er dus met printen ook steeds uitkomt.
De cursor knippert daar en ik heb op backspace geklikt en op delete, maar hij springt dus niet terug naar de eerste pagina zodat de blanco pagina verdwijnt.
Ik hoop dat er iemand weet hoe ik dit op kan lossen en ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel.
Toen nog wat knippen en plakken en voila, het stond weer op 1 pagina.
Maar.... Wat ik ook probeer, er blijft een blanco pagina onder die eerste staan die er dus met printen ook steeds uitkomt.
De cursor knippert daar en ik heb op backspace geklikt en op delete, maar hij springt dus niet terug naar de eerste pagina zodat de blanco pagina verdwijnt.
Ik hoop dat er iemand weet hoe ik dit op kan lossen en ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel.
woensdag 23 maart 2011 om 21:59
Bij de printopdracht aangeven dat je alleen de huidige pagina of pagina 1 uit wilt printen.
(Is ook een oplossing!
Of je gaat met je muis naar het liniaaltje links onderaan de eerste pagina en trek de marge iets lager. Dan is het waarschijnlijk ook (niet proffesioneel) opgelost.
(Is ook een oplossing!
Of je gaat met je muis naar het liniaaltje links onderaan de eerste pagina en trek de marge iets lager. Dan is het waarschijnlijk ook (niet proffesioneel) opgelost.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
woensdag 23 maart 2011 om 22:24
Wat je ook kunt doen is alles weergeven aanzetten. Ik weet niet welke versie van word je hebt maar bij 2007 staat die knop bij start en dan bij het vakje alinea. Je krijgt dan de opmaaktekens te zien en hiermee kun je die pagina waarschijnlijk wel weghalen. Er staat me iets van bij dat bij de oudere versies van word die optie macro's weergeven heette.
woensdag 23 maart 2011 om 22:27