Vaagje over WORD.

23-03-2011 21:54 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heel stom, ik heb een schema gemaakt in word. Alles past op 1 pagina, maar tijdens het maken waren er wel even wat lijntjes en woorden op een tweede pagina.

Toen nog wat knippen en plakken en voila, het stond weer op 1 pagina.

Maar.... Wat ik ook probeer, er blijft een blanco pagina onder die eerste staan die er dus met printen ook steeds uitkomt.

De cursor knippert daar en ik heb op backspace geklikt en op delete, maar hij springt dus niet terug naar de eerste pagina zodat de blanco pagina verdwijnt.

Ik hoop dat er iemand weet hoe ik dit op kan lossen en ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel. ;)
Bij de printopdracht aangeven dat je alleen de huidige pagina of pagina 1 uit wilt printen.

(Is ook een oplossing!

Of je gaat met je muis naar het liniaaltje links onderaan de eerste pagina en trek de marge iets lager. Dan is het waarschijnlijk ook (niet proffesioneel) opgelost.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Kun je aanpassen via Set print area, staat onder het File menu (in NL is dat onder Bestand).
Onderaan de eerste pagina gaan staan; shift indrukken en tegelijkertijd het pijltje naar beneden. Daarna kun je met backspace de extra bladzijde weghalen.
Wat je ook kunt doen is alles weergeven aanzetten. Ik weet niet welke versie van word je hebt maar bij 2007 staat die knop bij start en dan bij het vakje alinea. Je krijgt dan de opmaaktekens te zien en hiermee kun je die pagina waarschijnlijk wel weghalen. Er staat me iets van bij dat bij de oudere versies van word die optie macro's weergeven heette.
Dank jullie wel voor de reacties! Troetelbeertje, die van jou heeft me geholpen, exact wat ik bedoelde!

Die andere opties zouden wellicht ook lukken, maar ik wilde het bestand doorsturen en vond het zo onzinnig om een blanco pagina mee te sturen!

Nou opgelost! )
Mooi zo!
Graag gedaan!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik dacht even dat dit topic ging over de vervoeging van het werkwoord worden..

Zeker omdat het boven een topic stond dat begon met:

"Ik wordT...."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven