Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Digi
Welkom op de pijler Digi. Op deze overzichtspagina kun je terecht met vragen over alles dat met automatisering, games, computers, tablets, digitale tv en mobiele telefonie te maken heeft.

Heb je problemen met de hardware of software van je computer of laptop? [break]Wil je weten welke smartphone of digitale fotocamera het meest geschikt is voor jouw persoonlijke gebruik? Praat mee, stel vragen of help anderen door hun vragen te beantwoorden.

Verwijderen contacten Messenger Facebook

28-02-2017 20:00 10 berichten
Link kopieren Quote
Hallo,

Ik heb enkele personen een tijd geleden toegevoegd aan Messenger op Facebook en dit zijn geen vrienden van me op Facebook zelf. Echter, ondanks dat ik de chats verwijderd heb, blijf ik deze personen in mijn contactenlijst zien staan. En ik kan geen enkele manier vinden om ze te verwijderen. Heeft iemand enig idee?
Link kopieren Quote
Ik lees mee. Vind dat ook zo irritant!
Link kopieren Quote
Ik lees ook mee.
Link kopieren Quote
Haha tot nu toe alleen nog maar meelezers ;-)
Link kopieren Quote
En wat als je ze blokkeert via Messenger? Dan zou je ze niet meer moeten zien. Denk ik ....
Link kopieren Quote
Aragog schreef op 28 februari 2017 @ 20:52:

En wat als je ze blokkeert via Messenger? Dan zou je ze niet meer moeten zien. Denk ik ....
Ik wil ze dus niet blokkeren, maar gewoon verwijderen...
Link kopieren Quote
Blaadje84 schreef op 28 februari 2017 @ 21:42:

[...]

Ik wil ze dus niet blokkeren, maar gewoon verwijderen...

Ja dat...

Niemand die het weet?
Link kopieren Quote
Ontdekt!!! Als je naar je contactpersonen gaat en je drukt op de i, dan krijg je de optie om contactpersoon te verwijderen!!
Link kopieren Quote
ze blijven bij mij daarna helaas toch gewoon nog staan
hoy es la mañana de ayer
Link kopieren Quote
hamaika schreef op 15 april 2017 @ 12:03:

ze blijven bij mij daarna helaas toch gewoon nog staan
Klopt, het duurt even voor ze verdwijnen. Als ik mijn telefoon herstart, zijn ze bij mij de vlgde dag verdwenen. Heel vaag, maar uiteindelijk werkt het wel :)

Anonymous

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven