Viva app doet het niet

28-01-2011 15:37 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

ik heb een Ipad en heb de Viva app gedownload. Ik heb Viva 3 gekocht, maar die kan ik nu niet openen. Hij staat wel bij 'Mijn archief' maar er staat de hele tijd "Installeren" (al een paar dagen). Ik heb wel gezien dat hij 100 % gedownload was, maar daarna kan ik hem dus niet openen.

Ik kan wel gewoon naar het forum enzo, maar als ik terug ga naar "mijn archief" staat die er op de Viva een knop Installeren, als ik daarop klik staat er "An unknown error has occured."

De help knop in de app doet het trouwens ook niet.

Kan iemand mij helpen?...
je hebt een viva gekocht........

* verder weet ik het ook niet, vast een bug*
Kun je hem niet weggooien uit je archief en dan opnieuw downloaden?
Nee, ik kan verder niks aanklikken in dat archief. Ik kan hem ook niet opnieuw kopen of downloaden .
Je kunt de editie verwijderen door hem (net als bij het verwijderen van een app) vast te houden. Er verschijnt dan een kruisje links boven. Werkt dat wel?
Of kun je de button kopen nogmaals aanklikken in de kiosk?
Oke, ik heb hem nu verwijderd en ben hem opnieuw aan het downloaden. Maar hij staat nu al een paar minuten op 0%, dat gaat nog niet echt snel

Dat was de vorige keer ook al, toen lukte het pas 2 dagen later ofzo.....dat klopt toch ook niet helemaal.....
Hoe is je internet verbinding? Via wifi of 3G? Gaat het downloaden uit de AppStore wel snel?
Via Wifi. Ja via de Appstore gaat altijd wel snel. Of via Itunes heb ik wel eens een cd gekocht, ging ook snel....
Dit duurt wel wat langer dan een cd-tje, maar ik zie de voortgang als een percentage weergegeven. Zie je nu al voortgang?
Nee, pff hij staat nu op 4%...

Nou, vanavond nog geen Viva dus. Ik probeer het morgen nog wel eens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven