Viva-forum kleiner lettertype?

20-12-2015 09:52 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allen,

Ligt het nou aan mij of aan mijn telefoon, of is het lettertype van Viva-forum ineens gekrompen? Heb het idee dat ik echt met m'n ogen moet knijpen. Of is het nu al tijd voor een leesbril? Help.

Ik word er in ieder geval niet blij van. Meer mensen hier sinds vandaag last van??
Als je twee keer turbo zegt, vlieg ik in brand!
Ik niet. Heb je zelf niet per ongeluk iets anders ingesteld? (Is het ook op andere sites?
Geen last van.
Nee hoor
In mijn instellingen staat het lettertypegrootte op 100%. Heb 'm net even op 120% gezet. Het gekke is, dan vergroot ie over het algemeen het lettertype op diverse pagina's in Chrome, maar op het forum niet. Ik maak trouwens gebruik van Android.
Ik zie ook niets bijzonders.

Ik zat me net wel te bedenken dat ik dit 'nieuwe' forum nog steeds een drama vind tov het vorige.

In het begin dacht ik, even wennen. Jammer genoeg blijft het een doffe ellende. Traag, onduidelijk en bovenal zeer slecht werkend!!!
Ik heb het ook, als ik naar nieuwe pagina ga ofzo. Hij verkleint niet alleen het lettertype maar de hele pagina, dus die rek ik dan weer een beetje terug.
Ik had het van de week ook een aantal keer. Een kleiner en ander lettertype maar ook was de tekst gecentreerd.

Was lastig lezen. Maar nu nergens last van
Als je naar een nieuwe pagina gaat, verkleint het lettertype. Ik gebuik een I-Pad.

Beetje storend, elke keer oprekken.
De toekomst is niet meer wat het was
De hele pagina past zich soms niet goed aan aan het beeldscherm. Pas al gemeld in het bugtopic maar (uiteraard) geen reactie.
Oké, dank voor jullie reacties zover. Toch wel meer mensen met soortgelijke ervaring. Kan ik dit dan ergens melden, of merken ze zo'n topic als dit vanzelf op?
Theoretisch het bug-topic..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven