viva werkt beroerd

28-01-2015 12:35 775 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is dit een rotforum zeg! Heel traag, en daarnaast ook steeds vastlopen `service unavaiable!´. Ik tref dat met geen een forum zo vaak als dit. Ze doen hier iets niet goed.

En een topic plaatsen doen ze ook niet, want het gebeurt gewoon niet.
quote:fru1t3lla schreef op 11 februari 2015 @ 13:19:

[...]

De enige andere fora die ik ken zijn bokt en Fok. Laat je hier nog even weten welk forum je uiteindelijk kiest? Ja! Kunnen we massaal oversatappen. Fok en Bokt vind ik allebei niks.
Mobiel nu ook de gele helm...
Vreselijk dit. Je zou maar adverteerder zijn op deze site.
quote:blijekip schreef op 11 februari 2015 @ 16:36:

[...]

Ja! Kunnen we massaal oversatappen. Fok en Bokt vind ik allebei niks.Bokt is leuk, maar voordat je mag meeschrijven moet je eerst paardenonderwerpen plaatsen. Laat ik nu de ballen verstand van paarden hebben. Jammer want er lopen erg leuke onderwerpen waar ik best aan mee wil schrijven.
Ik word er de laatste tijd ook een beetje tureluurs van. Regelmatig kan ik het forum niet op i.v.m. een overweldigende belangstelling voor het forum. Nou dat vraag ik me echt af, aangezien er steeds meer en meer forummers afhaken en minder kijken op het forum om de vele problemen.

Daarbij heb ik liever de oude mobiele versie van het Viva forum op mijn mobiel terug. Die met die oranje balken. Die was tenminste niet te zwaar en er was weinig tot geen problemen mee.

Dus mijn tip: oude mobiele versie terugzetten en verder sleutelen aan de versie voor de desktop. Dan werkt er tenminste nog iets fatsoenlijk.
En het libelle forum? Is dat niks?
quote:SaveTheDay schreef op 11 februari 2015 @ 12:05:

[...]

Fjool dr forum?dat is te klein, meer een kletsgroepje. Ik ben ondertussen aan het snuffelen op fok. Ongelofelijk wat een pijler en topics ze daar draaien zonder ook maar een centje pijn. Heel simpele layout en geen zware advertenties. Het zou een voorbeeld kunnen zijn
Libelle is ook traag, het is dezelfde interface
Heb spijt dat ik me aangemeld heb.....was met een serieus onderwerp bezig.....je probeert dingen uit te leggen en dan komt het gewoon niet door......heel triest.....
Bij het openen van het forum (de homepage) kreeg ik net dit.

Er is een fout opgetreden.

We kunnen deze pagina niet tonen - Er konden geen actieve topics gevonden worden.

Als je denkt dat er een probleem is met het Viva forum, neem dan alsjeblieft contact met ons op.

De volgende informatie is nuttig voor de beheerders: board::get_activetopics::no_activetopics_found
Zie ginds komt die Guru uit het oosten weer aan

Hij brengt ons veel belangstelling

Maar wij zien niets staan

Daar dartelt een geel helmpje

Over ons scherm

En het forum geeft de geest, ocherm ocherm.
Het wordt nu wel heel erg.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
net duurde het iets van 5 minuten voordat ik überhaupt kon inloggen en op de site kon komen. steeds dat stomme gele helmpje.
Fruit
Stelletje kneuzen.

zeg maar dag met het handje naar jullie adverteerders.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Ik probeer al de hele avond op het forum te komen, lukt niet. Net eindelijk gelukt, hele tekst getypt, loopt hij vast en ben je weer 10 minuten bezig om op het forum te komen om te kijken of je tekst uberhaupt geplaatst is. Dit is toch niet leuk meer zo?
Grappig ik zag een vierde melding. Dus naast de helm, en het druk bezocht en de 503 melding nog iets anders.

Wellicht zijn ze gewoon aan het proberen op hoeveel manieren ze kunnen melden dat het viva forum defect is. Dat lukt goed zeg!
Echt zo stom dat het forum in de soep loopt. Om met Waardenberg & De Jong te spreken: 'Heb een wijf aan gezeten'.
't Is al met al een heel gedoe
Als dit zo doorgaat, gaat dit geheid bezoekers kosten. Wat een gedoe zeg. Mensen gaan dit echt niet eeuwig volhouden. Die gaan op zoek naar een plek waar het wel werkt
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Mja ik ga elders een account maken alvast Wordt waarschijnlijk fok, ze hebben er namelijk een heel fauna gedeelte daar waar ik mijn ei kwijt kan over de rechten van de cavia (welke overigens niet uit een ei komt maar mocht hij dit willen wel de keuze zou moeten krijgen zonder veroordeling).
quote:fru1t3lla schreef op 11 februari 2015 @ 22:40:

Mja ik ga elders een account maken alvast Wordt waarschijnlijk fok, ze hebben er namelijk een heel fauna gedeelte daar waar ik mijn ei kwijt kan over de rechten van de cavia (welke overigens niet uit een ei komt maar mocht hij dit willen wel de keuze zou moeten krijgen zonder veroordeling).ik ga ook naar fok
Hehe, ik moest wel even grinniken om de foutmelding 'Viva verminderd bereikbaar. Dit kan tijdelijk zijn'. (ehhh tsja... Het zou natuurlijk inderdaad ook permanent kunnen zijn...)
Waarom moet ik elke keer minimaal 2 keer inloggen voordat de inlog geaccepteerd wordt? De eerste keer is het wachtwoord ook juist, toch gebeurt er niks. 2e keer lukt het vaak wel. Irritant!
quote:sabbaticalmeds schreef op 11 februari 2015 @ 22:44:

[...]

ik ga ook naar fokBen op fok te vinden met dezelfde username als hier :-)
Dit is nu al meer dan een week aan de gang. Ga desnoods aangekondigd 2 dagen offline, maar fix het dan wel.

Zo ingewikkeld kan het niet zijn. Teveel data -> data wissen of betere servers. En wellicht een idee voor de toekomst: zorg dat je eerst de achterkant in orde hebt voor je er aan de voorkant een nieuw sausje overheen gooit waar niemand op zit te wachten.

Kijk eens bij Fok, doe een snuffelstage daar en maak t hier op orde. En het lijkt me onzin dat er ineens zoveel belangstelling is op t forum. Ik kom hier al jaren en t is weleens drukker geweest.

En als t zo door gaat, dan ben ik ook weg hier. Ik ben vooral meelezer, maar dit schiet echt niet op zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven