Vreemde situatie

28-04-2021 21:21 30 berichten
Hallo!

Misschien kunnen jullie mij verder helpen met een rare situatie.
Ik heb een zakelijk nummer voor mijn bedrijf en gebruik zakelijke whatsapp met dus mijn bedrijfsnaam.
Ik werd vanmorgen 2x gebeld door een nummer met daarop volgend een whatsapp bericht waarin werd geschreven: u had mij gebeld. Mvg (naam persoon)
Ik was op dat moment met een klant bezig en heb niet gebeld. Het nummer stond ook niet opgeslagen in mijn telefoon en ik doe niet aan koude acquisitie.
Ik reageer vriendelijk dat ik niet had gebeld, de persoon zegt van wel (zucht) dus ik stuur een screenshot waarop te zien is dat ik niet heb gebeld.
Vanavond stuurt deze persoon dat ik dat wel heb gedaan, hij had nu bewijs (schreef hij letterlijk) en stuurde een screenshot waarop je ziet dat ik gebeld zou hebben. Je ziet inderdaad mijn bedrijfsnaam, of nou ja een verbastering ervan.
Hoe kan dit, probeert iemand een grap uit te halen? Ik snap niet hoe dit kan en aangezien ik niet meer met mijn provider kan bellen nu dacht ik dat hier misschien iemand zit die er verstand en/of ervaring mee heeft.

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou alle mogelijke contactpersonen in mijn telefoon ‘Stellar hair fashion’ kunnen noemen. Zo krijg je in mijn beloverzicht ‘het bewijs’ dat ik al maanden regelmatig door jou gebeld word zonder ook maar 1 belletje van de echte jou te ontvangen!

Blokkeren die hap!
Ik zou alle mogelijke contactpersonen in mijn telefoon ‘Stellar hair fashion’ kunnen noemen. Zo krijg je in mijn beloverzicht ‘het bewijs’ dat ik al maanden regelmatig door jou gebeld word zonder ook maar 1 belletje van de echte jou te ontvangen!

Blokkeren die hap!

Blokkeren die hap!
Ik had laatst iets vergelijkbaars, paar keer gebeld door een nummer, vervolgens maar even geappt. Persoon gaf aan dat ik hem een aantal keer gebeld had, herkende ik zijn profielfoto niet dan? Op de foto stond een mij onbekende man (met snor!) dus ik vroeg wie hij dan dacht dat ik was. Vervolgens gaf hij aan dat ik hem dan maar even moest bellen.
moizer schreef:
29-04-2021 07:22

Blokkeren die hap!
Haha ok nou voel ik me een sufferd, zo had ik het nog niet bekeken! Dank je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven