Wat is dit nu weer????

22-03-2012 19:24 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit achter mijn PC, wil naar mijn webmail gaan (staat bij favorieten) en krijg ik dit te zien:

geh scheissn

Hoe kan dit? Waar komt dit vandaan???
En waar komt de link op uit?
Nergens, is gewoon deze tekst die je ziet!
Apart, en als je gewoon op internet de site intypt?
Meer info.

Welke webmail? Url?

Edit: Zie het al. UPC. Of er is ingebroken op hun webserver, of de webserver ligt eruit en ze hebben een custom tekst gemaakt, of ze hebben een lolbroek in dienst.
Ook! Alsof er een lolbroek bij UPC zit, die even geen zit heeft en naar het toilet is..
UPC webmail. Ik heb het ook.
Gaat vast weer een paar dagen duren.
Ok...meer mensen hebben het dus. Nou ja...dan gebruik ik Outlook wel. Ik dacht even dat ik gek aan het worden was...geh scheissn....

Ik snap dat het enorm irritant is hoor maar wie bedenkt nou die tekst?!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Outlook werkt ook niet hoor. Er komt steeds een schermpje met mijn inlognamen en wachtwoorden, maar geen verbinding met de server. Als ik naar webmail via internet ga deze melding: "This operation is not currently available.

Please contact your System Administrator and try again later.

We are sorry for this interruption in your service.

Wat een rare melding is. Want aan de ene kant moet ik contact opnemen met mijn systeembeheerder (nou ja de pc beheerder ben ik zelf) en aan de andere kant excuseren ze zich dat de dienst het niet doet.

En mijn man kan zijn mail onder dezelfde account wel binnenhalen. Het lijkt wel of er nog wel mailservers werken en andere niet.
Mijn mailaccount is dus geblokkeerd omdat het gehackt is.

Leuk dat upc mij dat ook even niet liet weten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven