Wat moet ik er mee Facebook

02-11-2013 08:49 33 berichten
.
Snappen ze wel hoe facebook werkt? Sommigen snappen er namelijk niets van. Wel dat kijken enzo, maar een berichtje erop zetten of een vriendschapverzoek accepteren is dan alweer te lastig. (in het begin )
Alle reacties Link kopieren
Ik zie soms pas na 2 weken dat er een vriendschapsverzoekje in staat. Dat soort dingen die ik altijd over het hoofd.
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
quote:Frizzy schreef op 02 november 2013 @ 08:51:

Als Facebook je al gepieker oplevert 2 dagen na het aanmaken van je account zou ik het weer opheffen. Het hoort leuk te zijn.+1
Is ' Ik ben nog niet geaccepteerd op Facebook' soms het nieuwe 'Hij heeft nog niet terug ge-smst?'

In beide gevallen: Verbind afwijzing of acceptatie door een ander niet met afwijzing of acceptatie van jezelf...
A bad day for the ego, is a good day for the soul...
quote:symphonia

In beide gevallen: Verbind afwijzing of acceptatie door een ander niet met afwijzing of acceptatie van jezelf...Eens...
Misschien moet er een knop komen op FB om jezelf te accepteren als vriend. (De kotssmiley zou deze opmerking kracht bijzetten)
Gewoon even geduld hebben en laat het verder los. Anders ga je gek worden met je facebook account .
Hoezo is de OP nou weer weg?Alsof je uit de reacties niet meer kan opmaken wat er stond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven