Wat moet ik er mee Facebook

02-11-2013 08:49 33 berichten
.
Alle reacties Link kopieren
Als Facebook je al gepieker oplevert 2 dagen na het aanmaken van je account zou ik het weer opheffen. Het hoort leuk te zijn.
Niet zo kinderachtig doen. Ga die uitnodiging nou niet intrekken. Je wilt jezelf toch niet laten kennen?
I choose happy!
Gewoon laten gaan. Als ze in willen gaan op je uitnodiging doen ze dat vanzelf.

Ik snap dat het jammer is als ze er niet op in gaan, maar het is toch geen verplichting? Waarom is het erg als ze al online zijn geweest?

Jij bent geen baas over hun Facebook en geen baas over hun tijd. Lekker laten gaan, leuk contact kun je niet afdwingen.
Doe even normaal zeg! Ik accepteer ook wel eens later een uitnodiging. Of ben mobiel online en doe het dan later op laptop. Ben je vaker zo achterdochtig? Ik zou mn profiel direct maar weer opheffen als ik jou was!
Joh, misschien hebben ze het in de gauwigheid gezien, maar nog ff geen moeite genomen om te accepteren.

In het geval van je zus vind ik het wel apart, da's toch een van de eersten die je op FB hebt?
Volgens mij zijn er wel belangrijkere dingen om je druk over te maken...

Maargoed, mijn relatie met mijn familie is ook sporadisch en ik heb ze dus ook überhaupt niet uitgenodigd op FB simpelweg geen behoefte aan
Rijd nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
quote:lolly-pop schreef op zaterdag 02 november 2013 09:14 Doe even normaal zeg! Ik accepteer ook wel eens later een uitnodiging. Of ben mobiel online en doe het dan later op laptop. Ben je vaker zo achterdochtig? Ik zou mn profiel direct maar weer opheffen als ik jou was!Ook mee eens
Rijd nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
@lolly-pop ja ik heb inderdaad wel de nare eigenschap dat ik vaker achterdochtig/onzeker ben. Heel vervelend vind ik dat.

Het is inderdaad zo dat FB leuk moet zijn en ik niet zo zou moeten letten op dit soort dingen. Wat stom eigenlijk ook, ik lees jullie reacties en denk gelijk, ja dat is ook helemaal waar. Wel handig zo'n spiegel.
Ik blijf me er over verbazen hoe mensen FB hun leven laten beïnvloeden. Alsof er niets belangrijker is dan FB. Er was ooit een leven zonder FB en dat was al gecompliceerd genoeg!!
Ik zou het ook raar vinden, maar om het nu weer in te trekken is helemaal raar.
Achterdochtig en onzeker zijn is een recept voor FB-frustraties.
quote:Carenza schreef op 02 november 2013 @ 09:27:

Ik blijf me er over verbazen hoe mensen FB hun leven laten beïnvloeden. Alsof er niets belangrijker is dan FB. Er was ooit een leven zonder FB en dat was al gecompliceerd genoeg!!Omdat niet gaat om de pagina zelf, maar om de interactie. Het is gewoon een ander platform waar dezelfde dingen spelen.
quote:Frizzy schreef op 02 november 2013 @ 09:31:

Achterdochtig en onzeker zijn is een recept voor FB-frustraties.+ je ergeren aan van die mensen die elke dag nieuwe 'met een uitgestrekte arm foto's in de badkamer' plaatsen + een verslag van minuut tot minuut.
quote:winkelfanaat schreef op 02 november 2013 @ 09:36:

[...]

+ je ergeren aan van die mensen die elke dag nieuwe 'met een uitgestrekte arm foto's in de badkamer' plaatsen + een verslag van minuut tot minuut.Mwah ik denk dat onzekere mensen meer vallen over hoe leuk anderen het hebben en hoe weinig likes zijzelf krijgen. Dat soort gedoe.
.
Ik kijk vaak op facebook, maar het kan lang duren voor ik zie dat er een vriendenverzoek staat. Ik kijk daar niet automatisch naar.
quote:koffieleutje4 schreef op 02 november 2013 @ 09:43:

Frizzy ik denk idd dat je daar een schot in de roos hebt als het om mij gaat.

Ik erger mezelf ook wel aan de dingen die winkelfanaat schrijft, maar zulke foto's zou ik nooit van mijzelf er op zitten. Ik ben inderdaad het typje dat eerst wikt en weegt voordat ik er überhaupt wat opzet in de veronderstelling of "anderen" dat wel leuk vinden.

De mensen die dit soort dingen er wel opzetten, zijn in mijn ogen zelfverzekerder.

Bedankt voor jullie reacties; ik ga zeker de uitnodigingen niet intrekken en toch maar eens nadenken of ik überhaupt (nog) wel FB wil.En dan krijg je maar 2 likes. Ga je daar vervolgens over zitten piekeren?
quote:Frizzy schreef op 02 november 2013 @ 09:38:

[...]

Mwah ik denk dat onzekere mensen meer vallen over hoe leuk anderen het hebben en hoe weinig likes zijzelf krijgen. Dat soort gedoe.Ik denk dat onzekere mensen 3 foto's per dag op facebook moeten zetten om steeds maar weer de bevestiging te krijgen hoe 'mooi' 'lekker' 'chickie' ze zijn.
Nou dat is dan best gek, meestal krijg ik dan veel meer (heb al weleens eerder FB gehad) likes...haha... en dan denk ik vaak ook achteraf "dat is dus weer helemaal niet nodig geweest".
Nou mooi. Ik vind ook dat je je account lekker moet behouden hoor, maar wees je bewust van die processen. Veel plezier!
Dank je wel Frizzy!! Soms is het wel goed om de mening van een ander te horen, dat je er zelf helemaal verkeerd tegenover staat. Dan is zo'n forum als dit wel handig.
Onmiddellijk die uitnodiging intrekken. SNEL! SNEL!
Ze moeten je niet, duidelijk!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb alleen 2 nichten van me op FB, een oom die me ook al geregeld een verzoek had gestuurd heb ik keer op keer geweigerd, tot ik er achter kwam dat als je invult dat je die persoon irl niet kent, hij je ook geen verzoeken meer kan sturen. Dit heb ik dus ook gedaan. Ik heb er geen behoefte aan dat familie waar ik niet/nauwelijks mee om ga mee kan kijken met wat ik er op zet en heb ook geen behoefte hun dagelijkse bezigheden te lezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven