Welke ipad voor digibeet

13-09-2012 00:13 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond!

Ik heb een vraag over de I-pad. Sinds een half jaar heb ik een I-phone. Nou ben ik de laatste tijd regelmatig bij mijn tante en zij is dol op dat ding. Omdat de Iphone los duur is en er sowieso een duur abonnement bij hoort (en mijn tante heeft dat geld niet om maandelijks uit te geven), haar laptop kapot is, veel veel op internet zoekt maar niet veel gebruik maak van een tekstverwerker wilde ik haar een i-pad cadeau doen. Duur dus ik wil goed weten welke I-pad hier het meest geschikt voor is. Ze houdt van spelletjes (bv scrabble), veel surfen op het internet want drang naar informatie maar is verder niet iemand die het nieuwste van het nieuwste wil. Nu zijn er inmiddels 3 verschillende i-pads. Welke zou voor haar geschikt zijn om te kopen? En hoeveel geheugen is nodig? Ik weet het gewoon echt niet en aangezien het nogal aan de prijs is wil ik ook niet onnodig teveel geld uitgeven wanneer een eerdere versie misschien voor haar gebruik net zo goed is. Wie kan en wil mij adviseren?
De goedkoopste.
Wat amand zegt, de goedkoopste (met minste geheugen, zonder 3G) lijkt mij goed genoeg voor wat je tante ermee wil doen. Mooi cadeau hoor TO, lief van je.
.
quote:nobrains schreef op 13 september 2012 @ 01:48:

Hele produktie in de voorverkoop al uitverkocht.

600.000... In de VS. Alles is relatief...
Wacht nog even met aanschaffen. Apple komt binnenkort met een goedkoper instapmodel iPad.
.
Het punt is dat ze bijna jarig is en ik dit dus als een verjaardagscadeau wilde geven. Is de iPad 1 niet veel langzamer dan de nieuwere versies? Iets langzamer is niet erg maar ik bedoel echt een stuk trager?

Misschien onterecht maar ik wil echt het liefst een iPad, nieuwe dingen aanleren vindt ze moeilijk en aangezien ze helemaal wegwijs is op mijn iPhone lijkt me dat het verstandigst.
Hier een filmpje waarbij de iPad2 en de iPad3 worden vergeleken met elkaar. Kijk vanaf 3.30 min. Dan krijg je een beetje een idee van het verschil in snelheid: filmpje.
De eerste is niet eens meer te koop.
Ja de iPad 1 is langzamer, maar het blijft een top product (ik heb een 1 en een 2 in huis)

Voor een iets oudere dame zou ik voor de iPad 2 gaan. Dan heeft ze alle toepassingen inclusief camera's (die zitten op de 1 niet), maar ben je niet zoveel geld kwijt als bij de iPad 3 (de nieuwe iPad). Die voegt namelijk niet zo veel toe. De iPad 3 heeft alleen een betere kwaliteit scherm en is ietsje sneller.

Ik zou voor de iPad 2 met de minste aantal GB gaan (ik heb ook de 16 GB uitvoering en krijg die van mijn lang zal ze leven niet vol). En 3G lijkt me niet nodig indien ze hem vooral thuis gebruikt.
Ik heb een nexus tablet en ben helemaal om. Hier komt geen Ipad in huis! Hij is mooi kline en ik kan hem emt 1 hand vast houden en in bed lezen. Het scherm is prachtig. Ik leer es zelfs mijn artikelen op. Ik vind dat de IPad dat prijsverschil niet waard is/
ik zou geen kleine nemen want oudere mensen zien meestal niet erg goed.
it's a big club and you ain't in it
Wifi 16 gb, tweede generatie. Dat is hetgoedkoopste, ik bedoe lminst dure, en meest eenvoudige model.
Ok ik ga eens prijsvergelijken voor de iPad 2 16 gb. Mijn tante is trouwens pas 60 en heel modern maar qua nieuwe technische dingen niet erg handig. En ik ben niet zo goed in uitleggen :-) wat houdt dat 3G precies in? Dat je dan een internetanonnent kan afsluiten? Dat us idd overbodig. Mocht de iPad meegaan op reis dan kan die gewoon gebruik maken van internet via wifi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven