What's app vraagje

25-01-2012 10:04 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me wat af. Als je op What's App op iemand klikt zie je dan staat last seen at 18.42, ik zeg maar wat...

Wat betekent dat eigenlijk? Dat die persoon dan voor het laatst op What's app (algemeen) is geweest of hij heef alleen mijn berichtjes voor het laatst gelezen op dat tijdstip?????

Alvast bedankt voor het antwoord.
Ík geloof dat hij/zij dan voor het laatst online is geweest.
Het gras aan de overkant is niet groen.
Maar vaak klopt er niks van. Een vriendin van zou het laatst online zijn geweest gisteren om 1400, terwijl ik haar nu net nog gesproken heb.
Dat denk ik ook (wat Kampen zegt). Als er 1 vinkje bij je bericht staat, is het afgeleverd. Staan er 2 vinkjes, dan is het geopend/gelezen door de ontvanger.
Gesproken als in gebeld? Dat is niet hetzelfde als online zijn hoor....
Voor t laatst online op whatsapp. Heeft niks met de vinkjes te maken.
Nee streepjescode, dat is niet waar. 1 streepje betekent dat het op de servers van WA is aangekomen. 2 streepjes dat het op de telefoon van de ontvanger is aangekomen. Daarmee hoeft hij/zij het niet te hebben gelezen. Ik zie WA-berichten soms ook pas uren later maar dan heeft de verzender wel direct na verzenden de 2 streepjes gekregen. Mijn iPhone heeft het ontvangen, niet ikzelf.
quote:streepjescode schreef op 25 januari 2012 @ 10:08:

Dat denk ik ook (wat Kampen zegt). Als er 1 vinkje bij je bericht staat, is het afgeleverd. Staan er 2 vinkjes, dan is het geopend/gelezen door de ontvanger.Ligt aan de telefoon van degene die je appt. Bij sommige foons (htc? samsung?) doet ie twee vinkjes voor afleveren. Je weet dan dus nog niet of het gelezen is.
Mijne zet echt pas twee vinkjes als ik het bericht aangeklikt heb.
Bij mij (samsung) zet ie pas het 2e vinkje als het bericht echt geopend is. Manlief heeft een iphone en soms leest hij de tekst in het waarschuwingsbericht dat er een bericht is. Dan komt er bij mij nog geen 2e vinkje.
quote:Suze02 schreef op 25 januari 2012 @ 10:09:

Gesproken als in gebeld? Dat is niet hetzelfde als online zijn hoor....Ghe ghe. Moeilijk wel hoor, telefoon
Mijn vriend werkt in een KPN-winkel en heb het gevraagd. Als er staat: Laatste gezien om 10.15u betekent dat niet dat die persoon voor het laatste heeft gekeken rond die tijdstip. Maar what's app update steeds hun app, net zoals je email op je telefoon soms om de 15minuten nieuwe emails ophaalt. Dit doet what's app ook. Want laatst vroeg ik mij dat ook af, aangezien ik de hele nacht had geslapen en mn vriend s'ochtends op zn telefoon keek, en zag bij whats' app dat ik s'nachts rond 03:42u voor het laatst online was. Maar dan maakt hij die update's.

Snappen jullie het nog?
In dit artikel wordt alles goed en ook leuk uitgelegd:

http://www.recensiekoning ... sociale-druk-van-whatsapp

E.e.a heeft dus ook niet zozeer met het merk telefoon te maken alswel met het besturingssysteem (iOS, Android e.d.)
quote:Jazeker83 schreef op 25 januari 2012 @ 10:18:

Mijn vriend werkt in een KPN-winkel en heb het gevraagd. Als er staat: Laatste gezien om 10.15u betekent dat niet dat die persoon voor het laatste heeft gekeken rond die tijdstip. Maar what's app update steeds hun app, net zoals je email op je telefoon soms om de 15minuten nieuwe emails ophaalt. Dit doet what's app ook. Want laatst vroeg ik mij dat ook af, aangezien ik de hele nacht had geslapen en mn vriend s'ochtends op zn telefoon keek, en zag bij whats' app dat ik s'nachts rond 03:42u voor het laatst online was. Maar dan maakt hij die update's.

Snappen jullie het nog?

Nee.

Maakt hij die update altijd als je telefoon aanstaat en je Internetverbinding hebt? Ook als je niet op whatsapp zelf zit? En om de hoeveel tijd update hij dan?
Even wat anders , ik kreeg laatst een doorstuur whats app berichtje (ja erg,die zijn erook al)

Daar stond het volgende in:

Namens het What'sApp team!

Berichten versturen wordt va 5 februari 2012 betaald.

Je betaald dan 5 ct. per bericht.

Als je tegen deze actie bent stuur het door.

Wij tellen de Stemmen.

Dus als je dit bericht niet voor de benoemde datum doorstuurt, rekenen we jou mee als "eens" met de actie

Huh? what te fuck? Is het waar? (geloof het eigenlijk niet)

Ik stuur geen mail/berichten door en dat heb ik nu ook niet gedaan maar wie weet hier meer van?
Ieder jaar weer dezelfde hoax...
Ok updates dus..
quote:boterblommetje schreef op 25 januari 2012 @ 10:39:

Even wat anders , ik kreeg laatst een doorstuur whats app berichtje (ja erg,die zijn erook al)

Wij tellen de Stemmen.

Dus als je dit bericht niet voor de benoemde datum doorstuurt, rekenen we jou mee als "eens" met de actie

Ik stuur geen mail/berichten door en dat heb ik nu ook niet gedaan maar wie weet hier meer van?

Grootste onzin ooit, Whats App is een App welke via het internet berichten verzend, eigenlijk dus gewoon een chat, die gaan nergens geld voor rekenen.

Wanneer ze dat zouden gaan doen, zouden we beter met z'n alle weer kunnen gaan smsen. De kracht van WhatsApp is juist dat het alleen de aanschafwaarde is (bij sommige telefoons zelfs gratis).
quote:boterblommetje schreef op 25 januari 2012 @ 10:39:

Wij tellen de Stemmen.

Ik stuur geen mail/berichten door en dat heb ik nu ook niet gedaan maar wie weet hier meer van?Diegene die dat doorstuurde gelijk blocken.
quote:Primabella schreef op 25 januari 2012 @ 10:52:

[...]

Diegene die dat doorstuurde gelijk blocken.
quote:Jazeker83 schreef op 25 januari 2012 @ 10:18:

Snappen jullie het nog? Dat ligt maar net aan je instellingen hoor, de mijne doet dat gelukkig niet. Dit vreet natuurlijk batterij leeg. Als ik jou was, zou ik die update uitzetten.
quote:streepjescode schreef op 25 januari 2012 @ 10:08:

Dat denk ik ook (wat Kampen zegt). Als er 1 vinkje bij je bericht staat, is het afgeleverd. Staan er 2 vinkjes, dan is het geopend/gelezen door de ontvanger.Nope onderweg ik 1 vinkje, afgeleverd is 2 vinkjes. Hij hoeft dan nog niet gelezen te zijn.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Dat verschilt dus per besturingssysteem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven