Whats app bericht sturen.

22-06-2013 20:30 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

We willen graag iemand een bericht sturen zonder dat diegene weet wie we zij ( het gaat over haar vrijgezellen feest waar, hoe laat en wanneer ze er moet zijn) maar ze mag niet weten dat het van ons komt .

Het maakt niks uit hoe via mail, whats app, sms of weet ik veel.

Ik had al gedacht aan een brief maar dat gaat ook niet omdat dan haar vriend hem kan vinden en het is heeeel geheim!!

Ik hoop dat iemand van jullie iets weten

Groeten de dames van het vrijgezellen feest!
Dat is toch niet zo moeilijk? Maak een nieuw emailadres aan (Maartjegaattrouwen@hotmail.com of zo) en mail haar vanuit dat adres.
Google al geprobeerd?
Wat dacht je van een prepaidkaart en daarmee een sms of een anoniem emailadres

Zo moeilijk is het toch niet?
Zo moeilijk is dat toch niet, gewoon een fake adres aanmaken.

Maar als een vreemde mij mailt dat ik op een bepaalde dag en tijd ergens moet zijn, dan ga ik dat echt niet doen. Hebben jullie daar wel aan gedacht?
Is het voor haar dan onbekend wie er op het vrijgezellenfeest komen?
Ja idd dom een ander mail adres aan maken klopt!

Maar bootje ze weet iets maar niet alles en ze heeft de namen door gegeven die ze erbij wil hebben. Maar we willen zo stiekem mogelijk doen het liefst via sms of app dan kunnen we haar er na toe leiden, een speurtocht eigenlijk.

Bedankt meiden
Hier kan een slotje op .

Jullie hebben ons al geholpen.

Dank jullie wel.
Verzend de mail wel met leesbevestiging dan weet je zeker dat de bruid de mail heeft ontvangen en gelezen. Veel plezier.
Ik doe mijn best
leen 'n gsm van je vriend om te appen, dat nummer zal ze niet kennen toch? maar ze weet toch wie er komt, dus kun je vanaf de gsm van haar beste vriendin toch appen?
leen 'n gsm van je vriend om te appen, dat nummer zal ze niet kennen toch? maar ze weet toch wie er komt, dus kun je vanaf de gsm van haar beste vriendin toch appen?
quote:Senseo schreef op 22 juni 2013 @ 21:00:

Verzend de mail wel met leesbevestiging dan weet je zeker dat de bruid de mail heeft ontvangen en gelezen. Veel plezier.Hoe kan je dat instellen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven